00738255
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK
36548073
DIAFAN, s.r.o.
J.Matušku 2250/12, Topoľčany, 95501, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky systému EPS a HSP
Odborné prehliadky a odborné skúšky systému EPS a HSP
Služba
1. Odborné prehliadky a odborné skúšky systému EPS a HSP
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelné odborné skúšky a kontroly protipožiarnych systémov EPS a hlasových signalizácií požiarov HSP |
Predmetom zákazky je záväzok dodávatel'a vykonávat' osobou s odbornou spôsobilost'ou pravidelné odborné kontroly a servis na zariadeniach elektrickej požiarnej signalizácie a hlasovej signalizácie požiaru objednávatel'a, záznamy o kontrolách do predpísanej dokumentácie, operatívny servis a zaškolenie obsluhy na týchto zariadeniach. |
Rozsah, čas a spösob plnenia predmetu dohody musí byt' vopred odsúhlasený kontaktnou osobou. Funkčnost' EPS a HSP bude preverovaná formou predpísaných kontrol v súlade s vyhláškou MV SR č. 726/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia jej pravidelnej kontroly a d'alšími platnými právnymi a technickými predDismi a usmerneniami MV SR súvisiacimi s predmetom zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1/4 ročná kontrola EPS a HSP - 3 krát ročne | celok | 1 | ||
Odborná kontrola EPS a HSP - 1 krát ročne | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2023 | Odborná kontrola EPS a HSP - december |
2023 | ¼ ročná kontrola EPS a HSP - jún a september, december v rámci odbornej kontroly EPS a HSP |
2024 | Odborná kontrola EPS a HSP - december |
2024 | ¼ ročná kontrola EPS a HSP - marec a jún a september, december v rámci odbornej kontroly EPS a HSP |
2025 | Odborná kontrola EPS a HSP - december |
2025 | ¼ ročná kontrola EPS a HSP - marec a jún a september, december v rámci odbornej kontroly EPS a HSP |
2026 | Odborná kontrola EPS a HSP - december |
2026 | ¼ ročná kontrola EPS a HSP - marec a jún a september, december v rámci odbornej kontroly EPS a HSP |
2027 | ¼ ročná kontrola EPS a HSP - marec |
2. EPS
|
|
---|---|
Funkcia |
Miesto, charakter objektu: je Viac podlažná budova ktoráje určená z časti ako izby na ubytovanie odsúdených, z časti ako administratívne priestory a z časti ako kuchyňa. Systémom EPS sú chránené všetky jej priestory, kde sa predpokladá vznik požiaru. |
Popis zariadenia: Predmetom odbornej prehliadky a odbornej skúšky je elektrická požiarna signalizácia a súbor zariadení inštalované na včasnú signalizáciu požiaru alebo ohniska požiaru, v chránených priestoroch objektu. Zariadenie je vybavené automatickými a tlačidlovými požiarnymi hlásičmi, uýchl'ujúce odovzdanie informácie o požiari kvalifikovanej obsluhe EPS |
Systém elektronickej protipožiarnej signalizácie nenahradzuje protipožiarne zaistenie objektu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Aritech 2X-F2-FB-24 (ústredňa) | ks | 1 | ||
Aritech 2X-FR-FB (opakovač) | ks | 1 | ||
DP 2061 N (opticko dymový hlásič) | ks | 108 | ||
DP 2061 T (opticko tepelný multisenzor) | ks | 8 | ||
DT 2063 (teplotný hlásič) | ks | 16 | ||
DM 2010 (tlačidlový hlásič) | ks | 19 | ||
AS 2366 (siréna s majákom) | ks | 17 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podklady k prevedeniu OPaOS (1): | Výkresová dokumentácia EPS pod č.: 1-12-012,Vyhlásenie o zhode,ústredňa EPS Aritech 2X-F2-FB-24,Vyhlásenie o zhode,opakovacie Tablo Aritech 2X-FR-FB,Vyhlásenie o zhode, opticko dymový hlásič DP 2061 N |
Podklady k prevedeniu OPaOS (2): | Vyhlásenie o zhode, opticko tepelný multisenzor DP 2061 T, Vyhlásenie o zhode, teplotný hlásič DT 2063, Vyhlásenie o zhode, kábel JE-H (st)H-V, Predošlá OPaOS |
Popis elektroinštalácie: | |
-Vodiče:- Pevne uložené vedenie z časti v elektroinštalačnom žlabe a v elektroinštalačných trubkách vedených v strope pod omietkou. Pre silový vodič použitý kábel N2XH-J3x1,5 a pre vodiče obvodu SELV párované káble JE-H (st)H-V 1x2x0,8, JE-H(st)H-V 2x2x0,8 a JE-H(st)H-V 4x2x0,8z časti uložené v podlahe, na stene a v trubkách pod omietkou. Inštalácia je vyhotovená podl'a projektovej dokumentácie a platných noriem. | |
- Ústredňa: požiamej signalizácie: Aritech 2X-F2-FB-24 230 V, 50 Hz, IP 30, 0,7A, class1. Zivé časti obvodov centrály sú napájané bezpečným napätím SELV - vyhovuje STN EN 61140 | |
- Napájanie: - Samostatný prívod pre EPS z rozvádzača TRN-2/1150, káblom N2XH-J3x1,5 istený ističom HESS E600E B1 0/1 označený ako FA1 1 „EPS” | |
-Náhradný zdroj: 24V DC:2 ks akumulátorov: ULTRACELL, 12V/ 18 Ah Autom. nabíjanie záložných akumulátorov je riešené v ústredni EPS. Aritech 2X-F2FB-24. | |
Požadujeme predložit': | Oprávnenia od výrobcov hore uvedených zariadení pre výkon skúšok a kontrol. |
3. HSP
|
|
---|---|
Funkcia |
Miesto, charakter objektu: je Viac podlažná budova ktorá je určená z časti ako izby na ubytovanie odsúdených, z časti ako administratívne priestory a z časti ako kuchyňa. Systémom HSP sú chránené všetky jej priestory, kde sa predpokladá vznik požiaru. Počas rekonštrukcií budovy bolo so systému od programovaných 13 ks nástenných reproduktorov v priestore INP Pravé krídlo. |
Popis zariadenia: Hlasová signacizácia požiaru je umiestnená v miestnosti referenta v RACK skrine. Siet'ový elektrický prívod pre riadiacu jednotku HSP je z jestvujúcej zásuvky 230V/16A, ktorá istená v rozvádzači ističom B16/1. HSP spúšt'a elektrická požiarna signalizácia pomocou vstupov v module CIM a evakuácia je riadená postupne po poschodiach pomocou nahratej správy ktorá je pustená do reproduktorov rozmiestnených po budove. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
DOM4-24(ústredňa) | ks | 1 | ||
2x D400, 100V ClassD (zosilňovač) | ks | 2 | ||
CIM (vstupno/výstupný modul) | ks | 1 | ||
PSU 24V/12A-150A (záložná zdroj) | ks | 1 | ||
DCS 15 (Dig. stanica hlásatel'a) | ks | 2 | ||
WA06-165/T (reproduktor nástenný) | ks | 181 | ||
DK 10/T(reproduktor tlakový) | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Podklady k prevedeniu OPaOS (1): | Výkresová dokumentácia HSP pod č.: 1-12-012, Vyhlásenie o zhode, ústredňa DOM4-24, EN54-16, Vyhlásenie o zhode, zosilňovač 4x300V Class D, EN54-16 |
Podklady k prevedeniu OPaOS (2): | Vyhlásenie o zhode, reproduktor nástenný WA06-165/T, Vyhlásenie o zhode, reproduktor tlakový DK 10/T, Predošlá OPaOS |
Popis elektroinštalácie: | |
- Vodiče:- Pevne uložené vedenie z časti vedené po povrchu prichytené pomocou kovových príchytiek a v elektroinštalačných trubkách vedených v strope pod omietkou. Vodiče obvodu SELV 1 -CHKE 2x1,5. Inštalácia je vyhotovená podl'a projektovej dokumentácie a platných noriem. | |
- Ústredňa: hlasovej signalizácie požiaru:ESSER VARIODYN D1 230 V, 50 Hz,IP 30, 800VA, class1 Zivé časti obvodov centrály sú napájané bezpečným napätím SELV - vyhovuje STN EN 61140 | |
- Napájanie: - Prívod pre HSP z jestvujúcej zásuvky 230V/16A z rozvádzača R1.1, káblom CYKY3x2,5 istený ističom MOELLER B16/1. | |
- Náhradný zdroj: 24V DC:2 ks akumulátorov: ALARMTEC 12V/ 65 Ah Autom. nabíjanie záložných akumulátorov je riešené v záložnom siet'ovom zdroji PSU, EN54-4, 24V/12A-150A do racku. | |
Požadujeme predložit': | Oprávnenia od výrobcov hore uvedených zariadení pre výkon skúšok a kontrol. |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať v rozsahu a za podmienok dojednaných v zmluve pre objednávateľa tieto činnosti: |
- vykonávanie operatívnych servisných zásahov (ďalej ako „OSZ“) na odstránenie náhle a nepredvídateľne vzniknutých porúch na TPO v zmysle ustanovení zmluvy, |
- vykonávanie pravidelných technických kontrol a funkčných skúšok (ďalej ako „PK“), t. j. riadne naplánovaných a obojstranne dohodnutých činností, na zabezpečenie bezporuchovej prevádzky TPO podľa ustanovení STN EN 62676-1-1. |
- vykonávanie pravidelnej odbornej prehliadky a odbornej skúšky (ďalej ako „OPaOS“), riadne naplánovaných a obojstranne dohodnutých činností, na zabezpečenie bezporuchovej prevádzky TPO v zmysle ustanovení Vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov |
- Dodávka tovarov a služieb vyplývajúcich na základe vykonaných OSZ, PK, OPaOS, požiadaviek správcu systému. |
- Dodávateľ po vykonaní každej PK vypracuje Záverečnú správu, ktorá bude obsahovať: popis a fyzický stav kontrolovaných zariadení TPO a ich správne nastavenie, popis úkonov, ktoré bolo nevyhnutné vykonať v čase vykonávania PK, tak aby sa zabezpečila spoľahlivá funkcia jednotlivých TPO napr. výmena chybných súčastí, výmena batérií a akumulátorov resp. oprava poškodených, uvoľnených prvkov následkom poveternostných vplyvov resp. následkom ľudskej činnosti, |
- Dodávateľ po každej OPaOS vypracuje Záverečnú správu v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009. |
- Objednávateľ sa zaväzuje riadne a včas poskytnuté plnenie v súlade so zmluvou prevziať a zaplatiť dohodnutú cenu za jeho vykonanie podľa platobných podmienok dohodnutých v zmluve. |
- Dodávateľ sa zaväzuje vykonať plnenie v rozsahu a kvalite podľa zmluvy, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, STN, ako aj pokynmi objednávateľa. |
K cenám bude účtovaná DPH podľa podmienok platných v čase vzniku daňovej povinnosti. |
Dohodnutá cena obsahuje všetky oprávnené náklady dodávateľa súvisiace s plnením jeho záväzkov podľa zmluvy. |
Predmet zmluvy sa realizuje v sídle objednávateľa. |
Dodávateľ vykoná OSZ najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy na základe telefonického hlásenia poruchy dispečerovi servisu dodávateľa oprávneným zástupcom objednávateľa – správcom systému. Na základe písomnej dohody (prostredníctvom poštovej zásielky, e-mailu) zmluvných strán sa môže servis OSZ dohodnúť na špecifický čas vyhovujúci zmluvným stranám. |
Osoby „správcovia systému“, sú zodpovední za prevádzku systému na danom objekte zo strany objednávateľa. Správcovia systému: - sú kontaktnými osobami pre dodávateľa pri plnení zmluvy, nahlasujú potrebu OSZ, potvrdzujú výkon jednotlivých servisných úkonov (OSZ, PK, OPaOS) dodávateľa svojím podpisom. Pri zmene osoby správcu systému objednávateľa je objednávateľ povinný bezodkladne písomne oznámiť túto skutočnosť dodávateľovi najneskôr v deň účinnosti zmeny e-mailom. |
PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNÁVATEĽA |
- Objednávateľ poskytne dodávateľovi potrebnú súčinnosť, ktorá je nevyhnutná pre riadne plnenie zmluvy. V prípade neposkytnutia dožiadanej súčinnosti riadne a včas, nie je dodávateľ v omeškaní s plnením povinností podľa zmluvy a tiež sa nejedná o porušenie ustanovení zmluvy zo strany dodávateľa. |
- Objednávateľ umožní dodávateľovi vykonávať činnosti (práce) priamo súvisiace s predmetom zmluvy na základe požiadavky dodávateľa aj mimo pracovnej doby objednávateľa (pracovná doba objednávateľa je v dňoch pondelok až piatok v dobe 07:00 – 15:00 hod.), po ich vzájomnej dohode, pokiaľ vykonanie takýchto činností (prác) je nevyhnutné pre zabezpečenie funkčnosti systémov TPO. |
- Objednávateľ riadne a včas zabezpečí prístup do všetkých priestorov, v ktorých sú systémy TPO inštalované. |
- Správca systému potvrdí dodávateľovi na servisnom liste zrealizované činnosti (práce), ktorého originál dodávateľ priloží k faktúre a bude zakladať právo dodávateľa fakturovať zrealizované činnosti (práce). Potvrdenie je potrebné vykonať ihneď po ukončení zrealizovaných činností, najneskôr však do troch pracovných dní od ich ukončenia. V prípade, ak správca systému bezdôvodne nepotvrdí servisný list riadne a včas, platí obsah uvedený na servisnom liste dodávateľa, ktorý je podkladom pre fakturáciu. |
POVINNOSTI DODÁVATEĽA |
- Dodávateľ je povinný realizovať jednotlivé predmety plnenia s náležitou odbornou starostlivosťou, v dohodnutých termínoch, rozsahoch a v požadovanej kvalite podľa podmienok uvedených v zmluve. |
- Po vykonaní PK, OPaOS, alebo OSZ je povinný servisný pracovník (technik) dodávateľa vykonať záznam o vykonaných prácach a prípadných nedostatkoch do prevádzkovej knihy. Tieto záznamy potvrdí správca systému svojím podpisom. Prevádzková kniha je uložená u správcu systému v mieste trvalej obsluhy. |
- ak dodávateľ zistí počas výkonu PK, a OPaOS potrebu výmeny akéhokoľvek komponentu, o tejto skutočnosti informuje správcu systému, ktorý rozhodne o oprave, náhrade do 5 dní od ukončenia výkonu pravidelnej kontroly. Túto skutočnosť zapíše do prevádzkovej knihy. |
- Ku každému servisnému zásahu pracovník dodávateľa vypíše servisný list:údaje: objednávateľ servisných prác,dátum a čas nahlásenia poruchy,kto poruchu nahlásil, popis poruchy,dátum a čas nástupu na výkon servisnej činnosti, popis vykonaných prác a uvedenie činnosti, ktorá sa vykonala,použitý materiál s uvedením názvu, typu,počtu ks/m, mená servisných pracovníkov,počet hodín servisu,počet km a miesto výjazdu a dojazdu súvisiacich s vykonaním SZ, meno a podpis servisných pracovníkov a meno a podpis oprávneného zástupcu objednávateľa (správcu systému), dátum a čas ukončenia servisnej činnosti |
- Dodávateľ a objednávateľ sa na zmenách termínov vykonania OPaOS, PK na TPO dohodnú minimálne 7 dní vopred. Nový termín musia písomne (formou emailu) odsúhlasiť zmluvné strany. |
- Ak dodávateľ zistí, že predmet zmluvy nemôže z rôznych príčin splniť, alebo jeho plnenie je ohrozené, je povinný bez zbytočného odkladu o tom písomne (formou e-mailu) informovať objednávateľa a navrhnúť dodatočnú lehotu na splnenie svojich povinností vyplývajúcich mu zo zmluvy. |
- Dodávateľ zabezpečí pre nahlasovanie porúch a požiadaviek na servisný zásah (OS) nepretržitú službu na e-mail adrese alebo na telefónnych číslach |
- Dodávateľ je oprávnený poveriť plnením povinností podľa zmluvy inú osobu (subdodávateľa) len s písomným súhlasom objednávateľa. |
PLATOBNÉ PODMIENKY |
- Splatnosť faktúr je 30 dní. Splatnosť faktúry sa začína počítať odo dňa riadneho doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
- Dodávateľ vyhotoví faktúru po ukončení prác a podľa predmetu zmluvy a po prevzatí vykonaných prác správcom systému. |
- Faktúra musí obsahovať okrem náležitosti v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, aj číslo zmluvy na základe ktorej prišlo k vykonaniu prác, prípadne pri mimoriadnych udalostiach číslo objednávky objednávateľa a obdobie, ku ktorému sa vzťahuje. Povinnou prílohou faktúry je servisný list potvrdený správcom systému. |
- Ak faktúra nespĺňa obsahové a formálne náležitosti požadované podľa zákona a zmluvy, alebo ak neboli splnené predchádzajúce podmienky k vystaveniu a úhrade faktúry, objednávateľ je oprávnený faktúru vrátiť a písomne požiadať dodávateľa o odstránenie nedostatkov. V takomto prípade začne plynúť nová 30 dňová lehota splatnosti faktúry v deň nasledujúci po dni, kedy boli zistené nedostatky odstránené a objednávateľovi doručená nová faktúra. Faktúra sa považuje za uhradenú dňom odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. |
ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU, ZÁRUKY, REKLAMÁCIE |
- Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za škody, ktoré spôsobil pri výkone činnosti v zmysle zmluvy (OP a OS, PK, a OS) na majetku objednávateľa, ako aj za škody, ktoré spôsobil porušením povinnosti podľa zmluvy. |
- Dodávateľ vykoná činnosti, ktoré sú predmetom zmluvy odborne, so zárukou kvality. |
- Na všetky diely vymenené počas akýchkoľvek zásahov (OPaOS, PK, OSZ) dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania servisného listu zástupcom objednávateľa (správcom systému). |
- Na prácu vykonanú v rámci servisného zásahu poskytuje dodávateľ záruku 3 mesiace. Záručná doba začína plynúť dňom podpísania servisného listu zástupcom objednávateľa (správcom systému). |
- Dodávateľ počas záručnej doby zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na novo dodaných komponentoch, ktoré boli dodané a nainštalované počas akýchkoľvek zásahov (OP a OS, PK, OSZ) a je povinný tieto vady odstrániť bezplatne, bez zbytočného odkladu, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia vady objednávateľom alebo v termíne písomne dohodnutom s objednávateľom. |
- Dodávateľ po vykonaní každej 1/4 a ročnej prehliadky písomne upozorní objednávateľa na práce a opravy, ktoré bude treba vykonať tak, aby dodávateľ mohol garantovať funkčnosť systému TPO do najbližšej pravidelnej kontroly. V prípade, že objednávateľ neodsúhlasí navrhované opravy (výmeny prvkov), neberie dodávateľ záruku za funkčnosť predmetných prvkov, uvedené sa nevzťahuje na záruku. |
- Dodávateľ nezodpovedá za škodu, vzniknutú v dôsledku vykonaného zásahu do funkčnosti systému TPO objednávateľom alebo treťou osobou. |
VYŠŠIA MOC/VIS MAIOR |
- Za porušenie zmluvy sa nepovažuje, ak ktorákoľvek zo zmluvných strán nemôže plniť svoje zmluvné povinnosti z dôvodu prekážky, ktorá nastala nezávisle od vôle povinnej zmluvnej strany a bráni jej v splnení povinnosti, ak nemožno rozumne predpokladať, že by povinná zmluvná strana túto prekážku alebo jej následky odvrátila alebo prekonala, a že by v čase vzniku záväzku túto prekážku predvídala. Dotknutá zmluvná strana predloží doklad o existencii okolností vylučujúcich zodpovednosť/vis maior, ktorý vydajú príslušné úrady alebo organizácia zastupujúca záujmy krajiny pôvodu (ak to bude možné). |
- Pokiaľ sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak, zmluvne dohodnuté termíny sa predlžujú o dobu trvania okolností vylučujúcich zodpovednosť/vis maior. Ak doba ich trvania presahuje 30 kalendárnych dní, ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená písomne odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek negatívnych právnych dôsledkov pre odstupujúcu zmluvnú stranu. |
- Pred ukončením zmluvy budú zmluvné strany viesť rokovania o možnej zmene v obsahu zmluvy. Ak takéto rokovania nebudú úspešne ukončené do 10 kalendárnych dní, ktorákoľvek zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, bez akýchkoľvek negatívnych právnych dôsledkov pre odstupujúcu zmluvnú stranu. |
- Zmluvná strana, ktorá porušuje svoju povinnosť, alebo ktorá s prihliadnutím na všetky okolnosti má vedieť, že poruší svoju povinnosť zo zmluvného vzťahu, je povinná oznámiť písomne druhej zmluvnej strane povahu prekážky, ktorá bráni, alebo bude brániť v plnení povinnosti, o jej dôsledkoch a predpokladanom trvaní. |
- Správa sa musí podať bez zbytočného odkladu po tom, čo sa povinná zmluvná strana o prekážke dozvedela, alebo pri náležitej starostlivosti mohla dozvedieť. Škody vyplývajúce z neskorého oznámenia o hrozbe alebo vzniku vis maior bude niesť zmluvná strana zodpovedná za takéto neskoré oznámenie. |
ZÁVAZOK MLČANLIVOSTI |
- Každá zmluvná strana je povinná zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach a informáciách, o ktorých sa dozvedela, že sú dôvernými informáciami druhej zmluvnej strany alebo predmetom jej obchodného tajomstva alebo s ktorými prišla do styku počas plnenia predmetu zmluvy alebo v súvislosti s jeho činnosťou podľa zmluvy (ďalej len „dôverné informácie“). |
- Zmluvné strany môžu dôverné informácie poskytovať tretím osobám len v prípade, ak je to nevyhnutné na plnenie predmetu zmluvy alebo uplatňovanie práv príslušnej zmluvnej strany. |
- Uvedené sa nevzťahuje na informácie, ktoré sú alebo sa stali verejnosti známe bez akéhokoľvek porušenia záväzkov zmluvných strán, sú alebo boli odhalené prijímajúcou zmluvnou stranou samostatne, boli známe jednej zo zmluvných strán ešte pred začatím plnenia zmluvy, alebo ich zverejnenie alebo poskytnutie tretej osobe vyžadujú príslušné všeobecne záväzné právne predpisy. |
TRVANIE A UKONČENIE ZMLUVY |
- zmluvu je možné ukončiť nasledovnými spôsobmi: a) písomnou dohodou zmluvných strán, b) písomným odstúpením pre porušenie zmluvných povinností druhou zmluvnou stranou s tým, že zmluva zaniká doručením oznámenia o odstúpením druhej zmluvnej strany, c) písomnou výpoveďou. |
- Každá zo zmluvných strán je oprávnená zmluvu písomne vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola doručená výpoveď druhej zmluvnej strane. |
- Výpoveď a odstúpenie od zmluvy sa doručuje druhej zmluvnej strane doporučeným listom s doručenkou zaslaným na adresu sídla zapísanú v obchodnom registri. Pokiaľ si druhá zmluvná strana písomnú výpoveď alebo odstúpenie od zmluvy zaslanú týmto spôsobom z akéhokoľvek dôvodu neprevezme, považuje sa za doručenú na 5. deň odo dňa odoslania jej druhej zmluvnej strane, aj keď sa táto o doručení (uložení zásielky na pošte) nedozvedela. Ak adresát odmietne zásielku prevziať, považuje sa za doručenú dňom, keď bolo prevzatie odmietnuté. |
- Podstatným porušením povinností podľa zmluvy je najmä: a) Na strane dodávateľa nesplnenie záväzku odovzdať plnenie v dohodnutom zmluvnom termíne, neplnenie kvalitatívno-technických podmienok stanovených zmluvou, všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo STN, neodstránenie objednávateľom reklamovaných vád plnenia v určených lehotách, b) Na strane objednávateľa omeškanie s úhradou ceny plnenia na základe riadne vyhotovenej a doručenej faktúry dodávateľa o viac ako 15 dní po lehote splatnosti faktúry. |
- Zánik zmluvy podľa tohto článku sa nedotýka nároku na náhradu škody vzniknutej porušením zmluvy, zmluvných ustanovení, ktoré podľa zmluvy alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení zmluvy. |
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA |
- Právne vzťahy zmluvou výslovne neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona a ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi SR. |
- Zmluvu je možné meniť a dopĺňať, okrem prípadov v nej výslovne uvedených, iba na základe dohody oboch zmluvných strán, ktorá bude mať formu písomného dodatku podpísaného oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
- Zmluvné strany sa budú usilovať o zmierlivé riešenie všetkých sporov spojených so zmluvou. V prípade, ak nedôjde k urovnaniu sporov zmierom, zmluvné strany sa dohodli, že spor bude rozhodovať súd príslušný podľa sídla odporcu. |
- Zmena identifikačných údajov spoločnosti zapisovaných do obchodného registra (napr. sídla, zástupcu), ako aj číslo účtu, zmeny útvaru zodpovedného za uzatvorenie a plnenie zmluvy, zmena kontaktných osôb, zmena osoby správcu systému alebo, zmena osoby dispečera servisu vykonávateľa, sa nebudú považovať za zmeny vyžadujúce si uzavretie dodatku k zmluve. Zmluvná strana je povinná zmeny týchto údajov – v závislosti od okolností prípadu - oznámiť druhej zmluvnej strane bez zbytočného odkladu písomne, najneskôr však 10 dní pred prijatím zmeny (registrácia). |
- Neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy je: Jednotkové ceny pri výkone OSZ, ¼ ročnej a odbornej kontroly, Zoznam správcov a Termíny vykonania jednotlivých prehliadok |
Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
26.04.2023 08:00 — 26.04.2027 18:00
1,00 celok
22 192,00
17 753,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2023 10:42
20.04.2023 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.04.2023 11:49 - Vstupná ponuka | 22 188,00 | € | Cena s DPH |
20.04.2023 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 398,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: