30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46118896
VLan s.r.o.
Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK
Náhradné náustky pre alkohol testery
Náhradné náustky pre alkohol testery
Tovar, Služba
|
1. Náustky pre alkoholtestery
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Náhradné náustky balené hromadne pre detektory alkoholu: CA2010, CA05FL, CA05FS, CA10FL, CA10FS, CA20F, CA20FP, CA20FS a CA20FL. Náustky sú balené hromadne v sáčku. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Náhradné náustky balené hromadné ( balenie obsahuje 50 ks náustkov) | bal | 149 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov |
| Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
| Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
| Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Dodanie nového, nepoužívaného tovaru (nie staršieho ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
| Požadujeme dodať tovar I. akosti, záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
| Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
25.04.2023 11:00 — 09.05.2023 12:00
7 450,00 ks
993,83
828,19
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2023 10:22
21.04.2023 11:00
21.04.2023 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.04.2023 12:39 - Vstupná ponuka | 993,60 | € | Cena s DPH |
| 17.04.2023 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 993,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: