30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46118896
VLan s.r.o.
Rastislavova 20, Slovenský Grob, 90026, SVK
Náhradné náustky pre alkohol testery
Náhradné náustky pre alkohol testery
Tovar, Služba
1. Náustky pre alkoholtestery
|
|
---|---|
Funkcia |
Náhradné náustky balené hromadne pre detektory alkoholu: CA2010, CA05FL, CA05FS, CA10FL, CA10FS, CA20F, CA20FP, CA20FS a CA20FL. Náustky sú balené hromadne v sáčku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Náhradné náustky balené hromadné ( balenie obsahuje 50 ks náustkov) | bal | 149 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu z dôvodu upresnenia fakturačných údajov |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru, dodací list s tovarom. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru (nie staršieho ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
Požadujeme dodať tovar I. akosti, záručná doba na tovar min. 24 mesiacov od prevzatia tovaru. |
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy |
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Čapajevova 38, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
25.04.2023 11:00 — 09.05.2023 12:00
7 450,00 ks
993,83
828,19
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.04.2023 10:22
21.04.2023 11:00
21.04.2023 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.04.2023 12:39 - Vstupná ponuka | 993,60 | € | Cena s DPH |
17.04.2023 12:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 993,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: