• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2023 09:50

Detail zákazky Z20232948

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 10:19
  •    Predkladanie ponúk
    24.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.04.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.04.2023 09:50

Základné údaje

Z20232948

OF-270785

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7783420

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

47067268

CryoChem Slovakia s.r.o.

Teplická 3984/4, Poprad, 05801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy a údržba chladničiek a mrazničiek (aj veľkokuchynských)

oprava , veľkokuchynské chladničky, mrazničky, výmena agregátu

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy údržba chladničiek a mrazničiek (aj veľkokuchynských)
Funkcia
Predmetom zákazky je výmena chladiaceho agregátu s doplnením chladiacej zmesi do mraziacich a chladiacich boxov následovne:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mraziaci box MB-6.6/ Techno block ACB 201 alebo náhrada ks 2
Chladiaci box 8.8 Techno block ACM 075 E alebo náhrada ks 1
Chladiaci box 11.0/ Techno block ACM 060 U alebo náhrada ks 2
Chladiaci box 11.0/ Techno block ACM 075 U alebo náhrada ks 2
Chladiaci box SA 12A/ Techno block ACM 060 U alebo náhrada ks 1
Chladiaci box SA 11 A/ Techno block ACM 075 U alebo náhrada ks 1
Chladiaci box 8.8 Techno block ACM 060 U alebo náhrada ks 1
Chladiaci box 6.6/ Techno block ACM 075 E alebo náhrada ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele: kvalitné a rýchle vykonanie opravy, údržby, servisu a služieb s tým spojených operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb
účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný preložiť objednávateľovi najneskôr do 2 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy položkovite účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu, ktoré je dodávateľ povinný objednávateľovi pri fakturácii zdokladovať prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy,
zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby,
konečná celková cena za opravu sa bude pozostávať z:- ceny za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky, ktorá bude predstavovať násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky.
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
• Na faktúre uviesť aj miesto dodania. Adresa kpt. Nálepku 1, 075 01 Trebišov
• Faktúru doručiť iba na miesto plnenia.
Termín uskutočnenia opravy oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred.
Orava sa požaduje  dodaním s dodacím listom, ktorý obsahuje súpis položiek dodaného tovaru/ vykonanej opravy, výmeny dielov, množstvo, celkovú cenu bez DPH a s DPH, číslo zmluvy.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy
Dodávateľ dodá 3 x faktúru a 3 x dodací list. V prípade, že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 3x faktúru s popisom, že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

kpt. Nálepku 1, 07501 Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

26.04.2023 10:17 — 17.05.2023 12:00

1,00 zákazka

26 608,12

26 608,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.04.2023 10:19

24.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 390
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.04.2023 10:07 - Vstupná ponuka 23 445,00 € Cena bez DPH
21.04.2023 10:07 - Najvýhodnejšia ponuka 23 445,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS