• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2023 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2023 12:55

Detail zákazky Z20232944

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2023 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2023 12:55

Základné údaje

Z20232944

OF-270777

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7772653

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia a pomôcky na manipuláciu s materiálom

Paletový vozík, kolieska, rudla

  • 42415210-3 - Pracovné vozíky opatrené manipulačným zariadením
  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rudla s nosnosťou do 250 kg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Požadované množstvo ks 4
Nosnosť kg 250
Priemer kolesa mm 260
Hmotnosť kg 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ rudly: Univerzálna so sklápacou lopatou
Typ kolesa rudly: nafukovacie
Prevedenie kolesa: Kov disk, Ihličkové ložisko
Rozmery rudly: 170 x 550 mm
Úložná plocha: pl. 400x150, tr. 400x430mm
 2. Nízkozdvižný paletový vozík, nosnosť 2500 kg, kolieska polyuretán
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 4
Rozsah zdvihu (min.-max.) mm 85 200
Hmotnosť kg 72
Nosnosť kg 2500
Dĺžka vidlíc mm 1150
Šírka vidlíc mm 160
Šírka celkom mm 540
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál riadiacich kolies: polyuretán
Materiál vidlicových koliesok: polyuretán
Zdvíhanie: standard
 3. Polyuretánové koliesko 82x70 mm na paletový vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 4
Priemer kolieska mm 82
Šírka behúňa mm 70
Dĺžka náboja mm 70
Nosnosť kolieska kg 500
Otvor mm 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Behúň je liaty polyuretán Shore A91: áno
Oceľový disk: áno
Priemer ložiska 20x47x14 - jednoradové guličkové ložisko 6204 2RS: áno
Koliesko obsahuje ložiská: áno
 4. Koliesko transportné, 200x50 mm, otvor 20 mm, čierne, 205 kg
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stred kolesa vyrobený z oceľového výlisku: áno
Behúň: gumová obruč, čierna
Ihlové ložisko: áno
 5. Koleso na rudlu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Priemer kolesa mm 260
Šírka behúňa mm 85
Dĺžka náboja mm 75
Priemer otvoru na osku mm 20
Nosnosť kg 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ložisko: valčekové
Materiál behúňa kolesa: elastický polyuretán
Materiál disku kolesa: oceľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky tovaru, ktorý nevyhovuje priestoru alebo opisu, tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi
Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom/českom jazyku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Požaduje sa predložiť rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od jej doručenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lesík delostrelcov 1, 08001 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

27.04.2023 10:07 — 19.05.2023 10:07

18,00 ks

2 988,00

2 473,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.04.2023 10:08

20.04.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 11
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.04.2023 19:18 - Vstupná ponuka 2 988,00 € Cena s DPH
19.04.2023 13:32 - Najvýhodnejšia ponuka 2 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS