• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2023 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2023 10:05

Detail zákazky Z20232923

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 14:19
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2023 09:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2023 10:05

Základné údaje

Z20232923

OF-270760

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7778052

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery pre potreby projektu

tonery, optické valce

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Toner pre Epson WF-C4810– originál – čierny, black
Funkcia
Toner pre Epson WF-C4810
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre Epson WF-C4810 ks 12
Obsah ml 36,9
Kapacita strán ks 2200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: čierna (black)
Typ: originál
 2. Toner pre Epson WF-C4810– originál – azúrový, cyan
Funkcia
Toner pre Epson WF-C4810
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre Epson WF-C4810 ks 6
Obsah ml 21,6
Kapacita strán ks 1700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: azúrová (cyan)
Typ: originál
 3. Toner pre Epson WF-C4810– originál –purpurový, magenta
Funkcia
Toner pre Epson WF-C4810
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre Epson WF-C4810 ks 6
Obsah ml 21,6
Kapacita strán ks 1700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: purpurová (magenta)
Typ: originál
 4. Toner pre Epson WF-C4810– originál –žltý, yellow
Funkcia
Toner pre Epson WF-C4810
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre Epson WF-C4810 ks 6
Obsah ml 21,6
Kapacita strán ks 1700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: žltá (yellow)
Typ: originál
 5. Toner pre OKI MC853dn – čierny, black
Funkcia
Toner pre OKI MC853dn
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre OKI MC853dn ks 11
Kapacita strán ks 7000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: čierna, black
Typ: kompatibilný
 6. Toner pre OKI MC853dn – azúrový, cyan
Funkcia
Toner pre OKI MC853dn
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre OKI MC853dn ks 3
Kapacita strán ks 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: azúrová, cyan
Typ: kompatibilný
 7. Toner pre OKI MC853dn – purpurový, magenta
Funkcia
Toner pre OKI MC853dn
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre OKI MC853dn ks 3
Kapacita strán ks 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: purpurová, magenta
Typ: kompatibilný
 8. Toner pre OKI MC853dn – žltá, yellow
Funkcia
Toner pre OKI MC853dn
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre OKI MC853dn ks 3
Kapacita strán ks 7300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Farba: žltá, yellow
Typ: kompatibilný
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry je 60 dní.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Faktúra musí obsahovať informáciu o názve a ITMS kóde projektu, z ktorého je financovaná táto zákazka, ktoré budú úspešnému uchádzačovi poskytnuté po uzavretí kúpnej zmluvy.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Ak uchádzačom ponúknutá jednotková cena za ktorúkoľvek položku bude vyššia ako uvedené „Maximálna jednotková výška zdrojov za položku“, bude takáto ponuka posúdená ako ponuka nespĺňajúca požiadavky na predmet zákazky a verejný obstarávateľ má právo od takejto kúpnej zmluvy odstúpiť.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Verejný obstarávateľ si v súlade s ods. 4.3 čl. IV, Všeobecných zmluvných podmienok – 2. časti OPET (verzia 3.7) uplatňuje odkladaciu podmienku nadobudnutia účinnosti zmluvy spočívajúcu vo vydaní schvaľujúceho stanoviska sprostredkovateľského orgánu v „Správe z kontroly“ tohto verejného obstarávania – kúpna zmluva nadobudne účinnosť v deň nasledujúci po dni, kedy verejný obstarávateľ (Objednávateľ) oznámi Dodávateľovi, že mu bola doručená takáto Správa z kontroly. Objednávateľ je povinný oznámiť túto skutočnosť Dodávateľovi bezodkladne po doručení Správy z kontroly.
Predmet zmluvy je spolufinancovaný z fondov EÚ, preto je predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy a Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu sú najmä:
a) Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary)
b) Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky a ním poverené osoby (auditné útvary)
c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Úrad vládneho auditu, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby
d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a osoby poverené na výkon kontroly/auditu
e) Splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov
f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ
g) osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ
Objednávateľ požaduje predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy prostredníctvom Elektronického trhoviska, t.j. uviesť značku a typ ponúkaného tovaru, tzv. podrobný aktualizovaný položkový rozpočet, e-mailom kontaktnej osobe.Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Vlastnícke právo na predmet zákazky prechádza z Dodávateľa na Objednávateľa momentom dodania a prevzatia predmetu zákazky.
Dodávateľ je povinný vopred vyzvať Objednávateľa prevziať Tovar. Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ požaduje dodať originálne alebo kompatibilné príslušenstvo do tlačiarní. Konkrétny typ je uvedený pri jednotlivých položkách.
Záručná doba na všetky dodávané tovary je 24 mesiacov a začína plynúť dňom dodania a prevzatia predmetu zákazky.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Verejný obstarávateľ (objednávateľ) má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s Dodávateľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom a výsledky finančnej kontroly Poskytovateľa neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania tovarov a služieb alebo iných postupov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Univerzitný vedecký park, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

25.04.2023 08:00 — 13.06.2023 14:00

1,00 celý predmet zákazky

2 105,99

2 105,99

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.04.2023 14:19

21.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 330
 63
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2023 15:42 - Vstupná ponuka 2 105,99 € Cena bez DPH
20.04.2023 17:40 - Najvýhodnejšia ponuka 2 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS