• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 08:11
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 09:05

Detail zákazky Z20232913

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.04.2023 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 08:11
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 08:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 09:05

Základné údaje

Z20232913

OF-270693

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7802105

Objednávateľ

37966456

Správa zariadení sociálnych služieb

Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

31363822

ARES, spol. s r.o.

Elektrárenská 12091/15, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dovybavenie nového 9 miestneho vozidla na prevoz imobilných osôb .

elektrohydraulicka zdvíhacia plošina, kotvenie pre 2 invalidné vozíky

  • 34114300-2 - Vozidlá pre sociálnu starostlivosť

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dovybavenie nového 9 miestneho vozidla na prevoz imobilných osôb elektrohydraulickou zdvíhacou plošinou a kotvením pre 2 invalidné vozíky.
Funkcia
Dovybavenie nového vozidla hydraulickou zdvíhacou plošinou na zadnej časti vozidla a v interiéri kotvením do podlahy pre prevoz dvoch invalidných vozíkov súčasne. Kotvenie vozíkov v automobile musí zaistiť bezpečné uchytenie dvoch invalidných vozíkov bez pohybu vozíka počas jazdy. Prepravovaná osoba musí mať k dispozícii istenie bezpečnostným ramenným a bedrovým pásom.
Požadovanými úpravami (plošina) sa automobil zaťaží. Túto hmotnosť treba brať do úvahy, aby nebola prekročená najväčšia prípustná hmotnosť pripadajúca na nápravu a najvyššia prípustná celková hmotnosť pri plnom obsadení vozidla
Požadovanými úpravami (plošina) sa automobil zaťaží. Túto hmotnosť treba brať do úvahy, aby nebola prekročená najväčšia prípustná hmotnosť pripadajúca na nápravu a najvyššia prípustná celková hmotnosť pri plnom obsadení vozidla.
Vozidlo po prestavbe musí spĺňať všetky legislatívne a technické požiadavky potrebné pre požadovanú úpravu vozidla.
Prestavba vozidla sa bude vykonávať pre nové vozidlo, ktoré je objednané vo výrobe. Predpokladaný termín dodania vozidla dodávateľovi prestavby vozidla (zmluvnej strane tejto zákazky) je v termíne od 30.6.2023, najneskôr však do 15.9.2023 - termín je závislý odo dňa, kedy objednávateľ (verejný obstarávateľ) prevezme nové vozidlo určené na prestavbu od predajcu nového vozidla.
Informácia o vozidle určeného na prestavbu: Značka Renault, Model: TRAFIC, Verzia: L2 Equilibre Blue dCi 150 EDC
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1) Lehota dodania predmetu zákazky je do 30 dní odo dňa, keď víťazný uchádzač prevezme vozidlo určené na prestavbu z miesta určeného verejným obstarávateľom, najneskôr však do 15.10.2023
2) Úspešný uchádzač oznámi objednávateľovi (telefonicky, elektronicky) minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. 3) Cena musí obsahovať: Cenu za dodanie a montáž elektrohydraulickej plošiny, kotvenie dvoch vozíkov, zabezpečenie protokolu zo skúšobníctva a zabezpečenie zápisu prestavby vozidla do TP.
4) V zmluvnej cene bude zahrnutá aj doprava z areálu verejného obstarávateľa k dodávateľovi prestavby vozidla a späť. 5) V cene zákazky je zahrnutá aj DPH, prípadné clo, prirážky, všetky súvisiace služby a práce pri realizácii a cena záručného servisu. Súčasťou ceny nie sú pravidelné servisné prehliadky.
6) Cena obsahuje aj školenie 3 osôb v sídle objednávateľa v rozsahu 1 hodiny v termíne dohodnutom s objednávateľom. 7) Úspešný uchádzač, s ktorým bude uzatvorená zmluva o realizácii zákazky predloží verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy:
a) doklad o odbornej spôsobilosti zrealizovať zákazku (napr. oprávnenie vydané Dopravným úradom SR v zmysle vyhlášky 513/2009 Z.z. na vykonávanie montáže vyhradených technických zariadení dopravných, alebo ekvivalentný doklad),
b) nákres riešenia dovybavenia vozidla hydraulickou zdvíhacou plošinou vrátane výpočtu konečného zaťaženia náprav a celkovej hmotnosti vozidla pri plnom obsadeníc) podrobný aktualizovaný rozpočet realizácie zákazky.
8) V prípade nepredloženia dokumentov podľa bodu 6. má verejný obstarávateľ právo na odstúpenie od zmluvy bez ďalších nárokov zo strany zmluvného partnera.
9) V prípade nedodržania technických parametrov predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, t.j. v položkách opisného formulára zákazky, bude toto považované za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov zmluvného partnera.
10) Dodávateľ je povinný dodať najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi, záručné listy, návod na obsluhu a údržbu plošiny v slovenskom jazyku, servisnú knižku a povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy SR.
11) Dodávateľ spolu s vozidlom predloží objednávateľovi zoznam dostupných servisov ponúkajúcich možnosť opravy daného typu plošiny.
12) Fakturácia zo strany dodávateľa bude realizovaná až po dodaní predmetu zákazky na miesto dodania a po protokolárnom prevzatí predmetu zákazky objednávateľom. 13) Dodávateľ priloží k faktúre podrobný rozpis položiek predmetu fakturácie. 14) Splatnosť faktúry bude 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15) Za škody vzniknuté na predmete zmluvy do protokolárneho odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi zodpovedá dodávateľ. 16) Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy, ak tento nezodpovedá a nezhoduje sa s predloženou ponukou dodávateľa a Objednávateľovi vznikne nárok na vyfakturovanie zmluvnej pokuty vo výške 10% zmluvnej ceny zákazky s DPH.
17) Nárok na uplatnenie škody vzniknutej na prestavovanom vozidle nedodržaním predmetu zákazky v zmysle technickej špecifikácie nezaniká uplatnením zmluvnej pokuty podľa bodu 16. 18) Záručná doba na predmet zákazky je min. 24 mesiacov počítaná odo dňa prevzatia vozidla s namontovaným zariadením
19) V prípade nedodržania termínu dodania predmetu zmluvy podľa bodu 1. tohto opisného formulára má objednávateľ právo uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny za každý deň (aj začatý) omeškania a dodávateľ je povinný zaplatiť vyčíslenú a vyfakturovanú zmluvnú pokutu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zrušiť zákazku ak prekročí PHZ objednávateľa: 8.458,- € bez DPH. Financovanie zákazky: 85 % z EÚ – EFRR (Európsky fond regionálneho rozvoja) z celkových oprávnených výdavkov (COV) 10% - ŠR z COV 5% vlastné prostriedky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Správa zariadení sociálnych služieb, Janského 680/7, 949 01 Nitra, prevádzka Baničova 522/12, 949 11 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.06.2023 08:16 — 15.10.2023 08:16

1,00 ks

10 149,00

8 458,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.04.2023 08:30

27.04.2023 08:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2023 08:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.04.2023 15:53 - Vstupná ponuka 10 148,40 € Cena s DPH
27.04.2023 06:42 - Najvýhodnejšia ponuka 10 146,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS