35541016
Košický samosprávny kraj
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
35763469
Slovak Telekom, a.s.
Bajkalská 28, Bratislava, 81762, SVK
Obnova licencie Splunk Enterprise (2ks) na 1 rok
Informačná bezpečnosť, technická podpora, dátové siete, bezpečnosť dát
Tovar, Služba
1. Poskytnutie technickej podpory pre sieťové bezpečnostné zariadenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup a obnova licencie Splunk Enterprise (2ks) na 1 rok. |
Množstvo: Splunk Enterprise - Term License with Standard Success Plan – GB/day - 2 ks |
Licencia má zabezpečiť zvýšenú bezpečnosť a dohľad nad informačnými systémami Košického samosprávneho kraja a poskytnúť ochranu pred útokmi hackerských skupín. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Splunk kombinuje špičkové dátové, analytické a prevádzkové riešenia na modernizáciu a optimalizáciu kybernetickej obrany. Podporuje celú škálu operácií informačnej bezpečnosti vrátane hodnotenia polohy, monitorovania, spracovania výstrah a incidentov, analýzy a reakcie na porušenie a korelácie udalostí. Je schopný odhaľovať známe aj neznáme hrozby, skúmať ich, určovať dodržiavanie predpisov a používa pokročilú bezpečnostnú analýzu. Splunk monitoruje údaje systému v reálnom čase a hľadá zraniteľné miesta a príznaky abnormálnej aktivity. | |
Všetky funkcionality budú riešené v rámci Splunku a rozšírenie Splunku. Súčasťou ponuky bude aktualizácia a rozšírenie všetkých potrebných licencií vrátane všetkých súvisiacich poplatkov a úrovne požadovanej podpory. |
Názov |
I. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU PREDMETU ZMLUVY |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi cenovú ponuku na predmet zákazky s uvedením ceny bez DPH ako aj ceny vrátane DPH. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN. |
1.3 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci, oprávnenie Dodávateľa dodávať tovary a služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.4 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.3 OPNP do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. |
1.5 Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu/osoby zodpovednú/é za riadne plnenie predmetu zmluvy, v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mail a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie záručných vád objednávateľom, pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.6 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
1.7 Dodávateľ dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným normám EÚ, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Dodávateľ je povinný na požiadanie objednávateľa preukázať uvedené certifikácie tovaru, ako aj všetky vlastnosti tovaru, ktoré sú vyžadované vo Funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
II. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi tovar podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky najneskôr do 27.04.2023. |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
III. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy, najneskôr v lehote 2 pracovných dní predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefonický kontakt). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi bezodkladne po doručení údajov podľa bodu 3.1, údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, telefonický kontakt ...) |
IV. SPOSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia v jednej ucelenej časti, ktorá bude realizovaná na základe uzatvorenej zmluvy. |
4.2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi ucelenú časť plnenia na miesto plnenia najneskôr do 27.04.2023. |
4.3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. Licenčné kľúče dodávateľ zašle najneskôr do 27.04.2023 na e-mailovú adresu, ktorá mu bude doručená zo strany objednávateľa bezodkladne po uzavretí zmluvy. |
4.4 Neumožňuje sa dodať variantné riešenia. |
V. TRVANIE ZMLUVY |
5.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
VI. OSOBITNÉ LICENČNÉ PODMIENKY (ďalej ako "OLP") |
6.1 Licencia. Dodávateľ udeľuje Objednávateľovi odplatné, nevýhradné a neprevoditeľné právo na používanie SW vrátane jeho prípadných aktualizácií za podmienok stanovených týmito OLP (ďalej len „Licencia“). |
6.2 Licencia podlieha obmedzeniam, ktoré sú uvedené v OLP. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, poskytnutím Licencie Objednávateľ za žiadnych okolností nenadobúda k SW vlastnícke práva, jedná sa výlučne o odplatné, územne a časovo obmedzené právo používať SW po dohodnutú dobu. |
6.3 Obmedzenia licencie. Licencia je obmedzená nasledovnými podmienkami, ktoré je Objednávateľ povinný dodržiavať: |
a) Práva z Licencie musí Objednávateľ vykonávať osobne alebo prostredníctvom svojich prípadných zamestnancov alebo dodávateľov služieb v mieste prevádzok Objednávateľa. |
b) Objednávateľ môže SW použiť výlučne iba na zabezpečenie svojej činnosti v rozsahu Licencie a nie na poskytovanie služieb tretím stranám. |
c) SW je zakázané kopírovať, s výnimkou práva vytvoriť jedinú kópiu SW na médiu určenom na trvalé ukladanie dát ako záložnú kópiu, za predpokladu, že záložná kópia SW sa nebude inštalovať alebo používať na inom počítačovom systéme. Vytvorenie akejkoľvek ďalšej kópie SW je porušením OLP. |
d) SW je zakázané šíriť, oddeľovať jeho časti alebo vytvárať odvodené verzie SW. |
e) Používať, upravovať, prekladať, reprodukovať, alebo prevádzať práva na používanie SW alebo kópie SW inak, než je výslovne uvedené v OLP je zakázané. |
f) SW je zakázané zapožičať, predať, sublicencovať alebo prenajať inej osobe. |
g) SW je zakázané dať do prenájmu od inej osoby. |
h) Je zakázané SW spätne analyzovať, dekompilovať, prevádzať do zdrojového kódu alebo sa iným spôsobom pokúsiť získať zdrojový kód SW s výnimkou rozsahu, v ktorom je takéto obmedzenie výslovne zakázané zákonom. |
i) SW je možné používať iba spôsobom, ktorý je v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi v právnom systéme, v ktorom sa SW používa, najmä (nie však výlučne) v súlade s platnými obmedzeniami vyplývajúcimi z autorského práva a ďalších práv duševného vlastníctva. |
6.4 Záruky a obmedzenia. |
a) Dodávateľ zaručuje, že má právo udeliť Licencie na používanie SW Objednávateľovi. Dodávateľ zodpovedá za bezchybné poskytnutie predmetu plnenia podľa tejto zmluvy, a to bez akýchkoľvek právnych a iných vád predmetu plnenia ako aj za to, že dodanie predmetu plnenia vykonáva v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky a technickými normami. |
b) Dodávateľ poskytuje záručnú dobu na predmet plnenia v trvaní 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia predmetu plnenia Objednávateľom. Počas záručnej doby vzniká Objednávateľovi právo požadovať od Dodávateľa povinnosť bezplatne odstrániť vzniknuté vady, bez ďalšej úhrady nákladov. |
c) Objednávateľ je povinný u Dodávateľa písomne reklamovať vadu poskytnutého plnenia bez zbytočného odkladu po jej zistení najneskôr do konca platnosti záruky na plnenia podľa písmena b) tohto článku zmluvy. Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním reklamovanej vady bez zbytočného odkladu a zabezpečiť jej odstránenie bez zbytočného odkladu, najneskôr v lehote 3 ak nie je zmluvnými stranami dohodnuté inak. |
Záručná doba sa predlžuje o dobu, ktorá uplynie odo dňa nahlásenia vady objednávateľom až po deň jej odstránenia. Záručné odstránenie vád sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov Dodávateľa. |
6.5 Záverečné ustanovenia. |
a) Tieto OLP sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších právnych predpisov, ďalej zákona č. 618/2003 Z. z. o práve autorskom a právach súvisiacich s autorským právom a podľa ostatných zákonov a právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
b) Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ („EULA“), ktorú Objednávateľ akceptuje pri inštalácii SW. |
c) V prípade rozporu medzi obchodnými podmienkami Elektronického trhoviska („OPET“), ustanoveniami zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET, týmito osobitnými licenčnými podmienkami a EULA, majú prednosť osobitné licenčné podmienky a EULA pred ustanoveniami zmluvy uzavretej prostredníctvom OPET a ustanoveniami OPET. |
6.6 Služby technickej a licenčnej podpory (maintenance) tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky požadujeme poskytovať v slovenskom jazyku nepretržite do konca platnosti zmluvy. |
VII. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
7.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za riadne a včas dodaný tovar cenu podľa ceny uvedenej v cenovej ponuke, ktorú predložil Dodávateľ. Cena je maximálna a záväzná počas celej platnosti zmluvy. |
7.2 Zmluvné strany sa dohodli, že fakturácia za dodaný tovar bude jednorazová. |
7.3 Úhrada sa vykoná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom po jej odsúhlasení zo strany objednávateľa, so splatnosťou faktúry 30 dní od jej preukázateľného doručenia objednávateľovi, ak faktúra bude obsahovať všetky náležitosti uvedené v tejto zmluve. |
7.4 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
7.5 Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
7.6 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
7.7 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
7.8 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiaden preddavok ani záloha na plnenie predmetu tejto zmluvy. |
7.9 Cena predmetu plnenia zahŕňa všetky ekonomicky oprávnené náklady Dodávateľa vynaložené v súvislosti s poskytnutím predmetu zmluvy (najmä náklady za licencie, na obstaranie licencií, clo, obeh ako aj všetky ďalšie služby súvisiace s poskytnutím predmetu zmluvy, prípadne iné súvisiace platby) a primeraný zisk. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností platí, že Dodávateľ nemá nárok na akúkoľvek osobitnú náhradu a/alebo inú formu kompenzácie nákladov, výdavkov alebo iných plnení vynaložených pri plnení svojich povinností podľa tejto zmluvy. |
7.10 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie tovaru o hodnotu DPH. |
VIII. SANKCIE A ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODU |
8.1 V prípade omeškania Dodávateľa s dodaním alebo poskytnutím predmetu plnenia podľa tejto zmluvy v lehotách (termínoch) uvedených v tejto zmluve, je Objednávateľ' oprávnený fakturovať poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,2% z celkovej ceny predmetu plnenia, a to za každý, aj začatý deň omeškania, čím nie je nijako dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
8.2 Pre prípad omeškania Objednávateľa s platením odplaty za poskytnuté plnenie si zmluvné strany dohodli platenie úrokov z omeškania vo výške 0,02 % zo sumy, s ktorou je Objednávateľ v omeškaní, za každý deň omeškania. |
8.3 Dodávateľ zodpovedá Objednávateľovi za škody, ktoré vznikli tým, že predmet zmluvy nebol dodaný v súlade s touto zmluvou, resp. nie je spôsobilý na užívanie a je povinný takto vzniknutú škodu Objednávateľovi nahradiť. |
IX. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
9.1 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Nám. Maratónu mieru 1, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
27.04.2023 16:00
2,00 ks
4 056,00
3 380,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.04.2023 14:09
19.04.2023 10:00
19.04.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.04.2023 20:11 - Vstupná ponuka | 4 056,00 | € | Cena s DPH |
18.04.2023 20:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 056,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: