00641405
Domov pri kríži
Pri kríži 26, Bratislava, 84102, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Čistiace potreby
čistiace prostriedky, hygienické potreby, dezinfekčné prostriedky, drogistický tovar
Tovar, Služba
|
1. Čistiace potreby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Čistiace a dezinfekčné potreby |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Gumené rukavice veľkosť 10x L a 10 x XL /pár - obrázok v prílohe | ks | 10 | ||
| Servítky biele jednovrstvové 30x30 cm 500ks/bal | bal | 30 | ||
| Vanish tekutý OXI na odstránenie škvŕn 1l | ks | 12 | ||
| Prací prášok 9-10kg univerzálny nie gel | ks | 30 | ||
| Sáčky Mikroten 250x350 / 50ks/bal | bal | 50 | ||
| Aviváž 4-5L môžu byť dva druhy | ks | 40 | ||
| Špongiová utierka mix farieb 5 ks / 15,5 x 18 /bal | bal | 10 | ||
| Krém na ruky tuba 100ml dva druhy | ks | 20 | ||
| Netkaná bavlnená handra na zem BIELA 70x50 cm | ks | 5 | ||
| Hubka na riad 10ks 8x5x2,5 cm /bal | bal | 10 | ||
| Mydlo tekuté 5l | ks | 6 | ||
| Jar 900ml | ks | 12 | ||
| Vrecia čierne 60L /60x70 rolka 30ks/bal | ks | 210 | ||
| Savo Perex 1,2L na pranie | ks | 60 | ||
| Vrecia čierne alebo modré 120L 700x1100/ 25ks/bal | ks | 50 | ||
| Fixinela 500ml | ks | 12 | ||
| Mop /foto v prílohe/ | ks | 2 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Karty bezpečnostných údajov o zložkách jednotlivých saponátov. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v bezchybnom stave, originálnom balení. |
| Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia. /prízemie/ |
| Dodávateľ predloží pri dodaní tovaru dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou s DPH, bez DPH a DPH a celkovú sumu s DPH, bez DPH, DPH. |
| Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní tovaru podľa dodacieho listu. Tovar doručený prepravnou službou /kurier, pošta a pod./ ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý. |
| Podmienky, ktoré neobsahuje opisný formulár sa budú riadiť Obchodnými podmienkami elektronickej platformy. |
| Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dna uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciu a názvom tovaru. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu. |
| V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový rovnakých parametrov. |
| Dodanie tovaru dodávateľ oznámi 2 dni vopred dodanie tovaru. |
| Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Dodanie tovaru do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Podmienky, ktoré neobsahuje opisný formulár sa budú riadiť Obchodnými podmienkami elektronickej platformy. |
| Záručná doba tovaru minimálne 2r. |
| Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
|---|
Pri kríži 26, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
24.04.2023 12:00 — 26.04.2023 10:00
569,00 ks/bal
1 440,00
1 200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.04.2023 10:30
20.04.2023 13:00
20.04.2023 13:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 14.04.2023 11:54 - Vstupná ponuka | 1 399,99 | € | Cena s DPH |
| 20.04.2023 06:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 320,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: