• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2023 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2023 14:00

Detail zákazky Z20232877

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 10:30
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2023 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2023 13:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2023 14:00

Základné údaje

Z20232877

OF-265452

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7772601

Objednávateľ

00641405

Domov pri kríži

Pri kríži 26, Bratislava, 84102, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace potreby

čistiace prostriedky, hygienické potreby, dezinfekčné prostriedky, drogistický tovar

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 39831000-6 - Pracie prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace potreby
Funkcia
Čistiace a dezinfekčné potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Gumené rukavice veľkosť 10x L a 10 x XL /pár - obrázok v prílohe ks 10
Servítky biele jednovrstvové 30x30 cm 500ks/bal bal 30
Vanish tekutý OXI na odstránenie škvŕn 1l ks 12
Prací prášok 9-10kg univerzálny nie gel ks 30
Sáčky Mikroten 250x350 / 50ks/bal bal 50
Aviváž  4-5L môžu byť dva druhy ks 40
Špongiová utierka mix farieb 5 ks / 15,5 x 18 /bal bal 10
Krém na ruky tuba 100ml dva druhy ks 20
Netkaná bavlnená handra na zem BIELA 70x50 cm ks 5
Hubka na riad 10ks 8x5x2,5 cm /bal bal 10
Mydlo tekuté 5l ks 6
Jar 900ml ks 12
Vrecia  čierne 60L /60x70 rolka 30ks/bal ks 210
Savo Perex 1,2L na pranie ks 60
Vrecia čierne alebo modré 120L 700x1100/ 25ks/bal ks 50
Fixinela 500ml ks 12
Mop /foto v prílohe/ ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Karty bezpečnostných údajov o zložkách jednotlivých saponátov.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v bezchybnom stave, originálnom balení.
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru  na určené miesto v mieste plnenia. /prízemie/
Dodávateľ predloží pri dodaní tovaru dodací list, ktorý musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou s DPH, bez DPH a DPH a celkovú sumu s DPH, bez DPH, DPH.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní tovaru podľa dodacieho listu. Tovar doručený prepravnou službou /kurier, pošta a pod./ ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý.
Podmienky, ktoré neobsahuje opisný formulár sa budú riadiť Obchodnými podmienkami elektronickej platformy.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dna uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou špecifikáciu a názvom tovaru.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť  vymeniť závadný tovar za nový rovnakých parametrov.
Dodanie tovaru dodávateľ oznámi 2 dni vopred dodanie tovaru.
Nedodržanie akejkoľvek požiadavky podľa tejto zmluvy sa bude  považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodanie tovaru do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Podmienky, ktoré neobsahuje opisný formulár sa budú riadiť Obchodnými podmienkami elektronickej platformy.
Záručná doba tovaru minimálne 2r.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pri kríži 26, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

24.04.2023 12:00 — 26.04.2023 10:00

569,00 ks/bal

1 440,00

1 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.04.2023 10:30

20.04.2023 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2023 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 650
 40
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2023 11:54 - Vstupná ponuka 1 399,99 € Cena s DPH
20.04.2023 06:23 - Najvýhodnejšia ponuka 1 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS