• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 15:25

Detail zákazky Z20232870

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 08:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.04.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.04.2023 15:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.04.2023 15:25

Základné údaje

Z20232870

OF-270641

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7808329

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie originálnych tonerov do multifunkčného zariadenia

originálne tonery, doprava

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne tonery pre multifunkčné zariadenie
Funkcia
Materiálno-technické zabezpečenie realizácie projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Originálne tonery Canon iSensys MF 734 Cdw kus 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Originálne tonery do zariadenia Canon iSensys MF 734 Cdw 4 ks-originálne tonery udávané výrobcom zariadenia, a to 1 ks black-výťažnosť na 1 ks kazety min. 6300 strán,1 ks yelow, 1ks magenta,1ks cyan, výťažnosť y,m,c na jeden ks kazety-min.5000 strán.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodanie do 14 dní odo dňa účinnosti Kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Predmet zákazky  "Originálne tonery Canon iSensys MF 734 Cdw“  musí byť nerepasovaný, nepoužitý, od značkového výrobcu. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Faktúra musí obsahovať text odvolávajúci sa na projekt (názov projektu, kód projektu, číslo zmluvy), rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia.
Úspešný uchádzač ako dodávateľ predmetu zákazky je povinný strpieť výkon kontroly/auditu overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky, a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle §524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a Objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanice 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.05.2023 08:12 — 12.05.2023 08:12

4,00 kus

604,57

604,57

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.04.2023 08:43

28.04.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.04.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 333
 69
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2023 09:23 - Vstupná ponuka 604,57 € Cena s DPH
17.04.2023 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka 603,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS