• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2023 09:50

Detail zákazky Z20232869

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 08:29
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2023 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2023 09:50

Základné údaje

Z20232869

OF-270724

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7767983

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

47547243

MedSynthesis s.r.o.

Bratislavská cesta 4303, Komárno, 94501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osteosyntetický materiál – distálny rádius

- LCP dlaha

  • 33140000-3 - Zdravotnícky spotrebný materiál
  • 33141770-8 - Prostriedky na fixáciu zlomenín, kliny a platničky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bedrová endoprotéza necementovaná
Funkcia
Pre potrebu ortopedického oddelenia
Osteosyntetický materiál – distálny rádius
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
- LCP dlaha spr 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- Dlaha určená pre volárny prístup
- Dlaha musí byť anatomický predformovaná
- Distálne prítomné aspoň dve rady uzamykateľných skrutiek
- Distálne možnosť polyaxiálnej fixácie uzamykateľnými skrutkami
- K dispozícií uzamykateľné aj kortikálne skrutky
- Kompletné inštrumentárium
- Doplnenie setov do troch pracovných dní
- Uzamykateľné skrutky hrúbky 2,4 mm alebo 2,7 mm
- Distálne možnosť fixácie minimálne šiestimi skrutkami
- Proximálne možnosť fixácie aspoň tromi skrutkami ( aspoň dve s možnosťou uzamknutia)
- Aspoň 5 ročné skúsenosti s implantátom na Slovenskom alebo trhu EU
Dodanie na základe čiastkových objednávok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien a sadzby DPH, do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť do 5 dní od uzatvorenia zmluvy list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby oprávnenej kontaktnej osoby zodpovednej za predmetnú zákazku.
Požadujeme predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF.
Ku všetkým produktom (v prípade ak je to relevantné) neoverenú kópiu právoplatného Rozhodnutia o zaradení zdravotníckej pomôcky/pomôcok v Zozname špeciálnych zdravotníckych materiálov spolu s prílohami, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie.
Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky osobitné požiadavky na predmet zákazky (požiadavky na plnenie kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky.)
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa.
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s:
- aktuálnym Cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
- zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
- s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných a nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, poisťovne Dôvera a Union.
V prípadoch legislatívnej zmeny cien v dôsledku zmeny aktuálneho Cenového opatrenia MZ SR (v prípade, ak je to relevantné), na základe ktorej bude zmluvná cena vyššia ako cena stanovená uvedenými opatreniami alebo v prípade zmeny úradne určených cien poskytne dodávateľ objednávateľovi automaticky zľavu vo výške vzniknutého rozdielu, resp. na takto vzniknutý rozdiel vystaví objednávateľovi dobropis, ktorý doručí spolu s faktúrou.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar z dôvodu nedodržania ceny, akosti, štruktúry alebo množstva tovaru špecifikovaného objednávkou, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Uvedené množstvá sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Tovar bude dodaný do 24 hodín od objednania zodpovedným pracovníkom. (spôsob zasielania objednávok bude dohodnutý po uzatvorení zmluvy tak, aby bolo zabezpečené plynulé poskytovanie zdravotnej starostlivosti).
Záruka na tovar a sterilizáciu implantátu v ochrannom sterilnom balení je /najmenej 24 mesiacov/. Záruka začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Predpokladom poskytnutia záruky je skladovanie tovaru podľa smerníc ŠUKL.
Dodací list musí byť doručený s tovarom a musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo ŚUKL kód, kód MZSR, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

12

100,00 spr

45 000,00

37 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Opis výrobku je špecifikovaný pri predmetnej položke zákazky. Dodanie výrobkov bude realizované na základe na základe čiastkových objednávok a skutočnej potreby.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.04.2023 08:29

19.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2023 10:14 - Vstupná ponuka 44 900,00 € Cena s DPH
18.04.2023 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka 34 497,10 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS