• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2023 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2023 13:15

Detail zákazky Z20232868

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 09:08
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2023 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2023 13:15

Základné údaje

Z20232868

OF-270566

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7767987

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36315303

MAT-obaly, s.r.o.

Cesta poľnohospodárov 787, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vrecia na odpad

Vrecia na odpad

  • 19640000-4 - Polyetylénový odpad a odpadkové vrecká a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vrecia na odpad
Funkcia
Vrecia na odpad
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecia PE 70x110cm/20ks, 0,08mm, 120l na odpad čierne rol 2013
Vrecia PE 50x60cm/20ks, 0,03mm, 30l na odpad čierne rol 2477
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia v hlavnom sklade objednávateľa.
Dodanie tovaru bude realizované podľa aktuálnej potreby na základe objednávky cca 1x mesačne s mesačnou fakturáciou.
Termín dodania : do 24 hodín od obdržania objednávky.
Žiadame predložiť do 48 hodín od uzatvorenia zmluvy vzorku 1 ks z každej položky predmetu zákazky.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu:
a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach
b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v editovateľnej podobe: kód tovaru, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH
Splatnosť faktúry: 60 dní.
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že predložená vzorka výrobku nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostat. Zmluvných špecifikácií
V prípade opakovaného porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok), je Objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú Objednávateľ uhradil Dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

8 069,50

8 069,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2023 09:08

18.04.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 140
 254
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2023 15:24 - Vstupná ponuka 8 065,00 € Cena bez DPH
18.04.2023 09:21 - Najvýhodnejšia ponuka 8 064,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS