• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2023 08:35

Detail zákazky Z20232867

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.04.2023 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2023 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2023 08:35

Základné údaje

Z20232867

OF-270632

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7767989

Objednávateľ

37886851

Ľubovnianska nemocnica, n.o.

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK

Dodávateľ

36365645

Quatro print, spol. s r.o.

Družstevná 17, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

Tonery

  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Dodávka repasovaných tonerov a farbiacich pások do tlačiarní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laser HP CB 435 A repas. (výťažnosť 1500 strán) ks 15
Laser HP CB 436 A repas. (výťažnosť 2000 strán) ks 14
Laser HP Q 2612 A repas. (výťažnosť 2000 strán) ks 35
Laser HP CE 285 A repas. (výťažnosť 1600 strán) ks 240
Laser HP Q 278 A repas, (výťažnosť 2100 strán) ks 25
Laser HP CF 283 A repas, (výťažnosť 1600 strán) ks 85
Tonerová kazeta SAMSUNG MLT-D1042S repas, (výťažnosť 1500 strán) ks 12
Toner Samsung MLT-D111S, (výťažnosť 1000 strán) ks 40
Toner HP CF217A, (výťažnosť 1600 strán) ks 230
Optický valec HP CF219A (HP 19A) ks 80
Toner HP CF 230x repas. (výťažnosť 3500 strán) ks 7
Toner CRG-725 repas. (výťažnosť 2000 strán) ks 25
Toner HP W1106A repas, (výťažnosť 1000 strán) ks 26
Toner do tlačiarne Xerox B205 repas. (výťažnosť 3000 strán) ks 39
Valec do tlačiarne Xerox B205 ks 13
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zaručenie profilaktiky tlačiarne v prípade znečistenia tlačiarne dodaným tonerom.
Dodávateľ prevezme prázdne tonerové náplne a zlikviduje ich v súlade so zákonom o odpadoch.
Dodanie tonerov bude realizované podľa aktuálnej potreby na základe objednávky 1x mesačne s mesačnou fakturáciou.
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien.
Termín dodania: do 3 pracovných dní od obdržania objednávky.
Výťažnosť jednej tonerovej kazety je definovaná ako počet štandardných normostránok podľa normy ISO/IEC 19752 pre monochromatické tlačiarne a ISO/IEC 19798 pre farebné tlačiarne.
Požadujeme predložiť podrobný rozpis cien (s DPH), podľa jednotlivých položiek zo zákazky do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Splatnosť faktúry 60 dní.
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia.
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. Za podstatné porušenie zmluvy bude Objednávateľ považovať aj nedodanie predmetu podľa špecifikácie a v dohodnutom množstve, čase a mieste a podľa ostat. Zmluvných špecifikácií
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé Plnenie riadne a včas podľa Zmluvy, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

4 275,37

4 275,37

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.04.2023 09:10

18.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2023 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 389
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2023 09:39 - Vstupná ponuka 4 250,00 € Cena bez DPH
17.04.2023 09:39 - Najvýhodnejšia ponuka 4 250,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS