30810701
Slovenský metrologický ústav
Karloveská 3263/63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84255, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.
elektronické stravovacie karty (ESK)
Tovar, Služba
1. Obstaranie elektronických stravovacích kariet (ESK).
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov alebo elektronickými stravovacími kartami vo vybraných zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v zariadeniach na území SR |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného kreditu na ESK | € | 5,50 | ||
Celkový počet kreditov na požadované množstvo ESK | ks | 2400 | 10545 | |
Množstvo elektronických stravovacích kariet | ks | 5 | 20 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Náklady na tlač, distribúciu a dodávku do miesta plnenia sú zahrnuté v provízii dodávateľa. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty ESK počas účinnosti a platnosti zmluvy je právom objednávateľa a náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty kreditov elektronických stravovacích kariet sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Nahradenie vrátených kreditov ESK poskytovateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených kreditov ESK alebo dodaním kreditov ESK na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Dodanie elektronických stravovacích kariet a požadovaných kreditov na ESK zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od podania objednávky. |
Objednávky budú zasielané e-mailom, internetom, telefonicky alebo faxom. Do 2 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy dodávateľ preukázateľne oznámi objednávateľovi formu objednávania a kontaktné adresy, maily, kontaktné osoby (mená, tel. čísla). |
Neplatné (nepoužité) elektronické stravovacie karty, ktorým skončila platnosť dodávateľ vymení za platné ESK a s rovnakým počtom kreditov ako na neplatnej ESK a v rovnakej nominálnej hodnote. |
Cena jedného kreditu na ESK je tvorená súčtom nominálnej hodnoty jedného kreditu na ESK v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom elektronických stravovacích kariet zahŕňa províziu poskytovateľa, dane, dodanie kariet, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. DPH sa na ESK neúčtuje. DPH na províziu sa účtuje v závislosti od skutočnosti či predávajúci je platcom DPH. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. Na jeho zmenu nebude mať vplyv zmena nominálnej hodnoty kreditu na ESK. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty - jedného kreditu na ESK počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota jedného kreditu ESK. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty jedného kreditu sú započítané do poplatku za poskytnuté služby. |
Dodanie ESK a dobíjanie kreditov na ESK zabezpečí dodávateľ na základe objednávok objednávateľa (priebežne) a ESK budú dodávané priamo do sídla objednávateľa. |
Celková cena fakturovaná za dodané ESK a kreditov na ESK, na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať : |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z ceny (výšky) DPH z poplatku za poskytnuté služby, ak je poskytovateľ platca DPH |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené ESK, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0 % z hodnoty takto vrátených neplatných ESK. |
Množstvo odobratých ESK a aj jednotlivých kreditov na ESK sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov objednávateľa. |
Za vrátené kredity na ESK dodávateľ uhradí objednávateľovi sumu rovnajúcu sa nominálnej hodnote stravnej poukážky, násobenej počtom odovzdaných kreditov alebo pri výmene ESK presunie kredit zo starej ESK na novú ESK s novou lehotou splatnosti. Výška storno poplatkov, ktorú si môže dodávateľ nárokovať je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných ESK, resp. kreditov na ESK. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet - rozpis ceny jedného kreditu na ESK - a to rozpis sadzby DPH (na PPS) a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Okrem toho objednávateľ požaduje predložiť hodnotu poplatku za poskytnuté služby (PPS) uvedenú v percentách, ktorá bude nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Objednávateľ má právo ukončiť zmluvný vzťah ku koncu mesiaca, v ktorom dôjde k zmene legisltívnych podmienok zabezpečovania stravovania pre zamestnancov |
Názov | Upresnenie |
Dodanie ESK a kreditov na ESK | do 2 pracovných dní od doručenia objednávky. |
Splatnosť faktúr | 30 dní |
Vrátenie nepoužitých ESK | do 31 dní od ukončenia platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | mesačne |
Karloveská 63, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
03.05.2023 17:00 — 02.05.2025 18:00
1,00 celok
58 000,00
58 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.04.2023 10:23
02.05.2023 12:00
02.05.2023 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.04.2023 10:34 - Vstupná ponuka | 58 000,00 | € | Cena s DPH |
27.04.2023 09:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 57 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: