• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2023 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 10:50

Detail zákazky Z20232847

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2023 12:54
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 10:50

Základné údaje

Z20232847

OF-270690

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7802099

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Maitenance softvérových licencií „Integrovaného Informačného systému“

Softvér, maitenance

  • 48900000-7 - Rôzne softvérové balíky a počítačové systémy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Integrovaný informačný systém
Funkcia
Predmetom zákazky je ročný legislatívny update a Servisná podpora licencovaných SW (ročný aktualizačný poplatok) Datalan Integračný informačný systém na jeden rok (od 10.5.2023 do 9.5.2024) a jeho podlicencíí
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licenčná podpora (support) pre licencie BPM j.v. neobmedzená
Licenčná podpora (support) pre licencie Datalan Integračný informačný systém j.v. neobmedzená
Licenčná podpora (support) pre licencie Workflow j.v. neobmedzená
Licenčná podpora (support) pre licencie DMS j.v. neobmedzená
Licenčná podpora (support) pre licencie Registratúra Fabasoft eGov-Suite (počet licencií 386) počet 386
Licenčná podpora (support) pre licencie portál j.v. neobmedzená
Licenčná podpora (support) pre licencie CMS j.v. neobmedzená
Licenčná podpora (support) pre licencie Datalan Informačné systémy úsekov správy j.v. neobmedzená
Licenčná podpora (support) pre licencie Datalan Operatívne dátové úložiská j.v. neobmedzená
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
V prípade, že dodávateľ úmyselne dodá objednávateľovi iný tovar/službu ako požadovaný/á objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 10% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 5.000,00 € za každý takýto prípad.
Lehota na dodanie tovaru nesmie prekročiť 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, vrátane dopravy na miesto plnenia. Pokiaľ dodacia lehota prekročí 5 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy, tak spôsobené omeškanie predstavuje podstatné porušenie zmluvy dodávateľom a je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry so splatnosťou 10 dní od jej doručenia, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom.
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu, ako aj rozpisu položiek podľa bodu 1 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a porušenie povinnosti podľa bodu 2 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu vrátane požadovaných príloh nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 3 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia Obchodných podmienok trhoviska
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska.
V prípade nedodržania ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ : - ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, - môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre ÚVO, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

10.05.2023 00:00

1,00 kpl

153 159,99

127 633,33

Požaduje sa uviesť rozpis cien bez DPH a s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2023 12:54

27.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 421
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.04.2023 22:00 - Vstupná ponuka 153 000,00 € Cena s DPH
27.04.2023 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 149 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS