30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35777885
Hauerland spol. s r.o.
Matúšova 56, Bratislava, 81104, SVK
Propagačný predmet - záchranársky nôž
propagačný, tovar, materiál, reklamný, predmet, nôž
Tovar, Služba
1. Záchranársky nôž
|
|
---|---|
Funkcia |
Novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok s potlačou slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa. |
Fotografia/ vyobrazenie požadovaného tovaru je prílohou tejto kúpnej zmluvy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
vyhotovenie a výbava noža | záchranársky nôž zatvárací s odolnou konštrukciou; výbava: úderník na rozbitie skla, čepeľ na orezanie pásov, klip na pripevnenie k opasku, LED svietidlo a kresadlo na rozloženie ohňa |
poistka | Liner Lock |
farebné vyhotovenie | AT Digital Camo alebo čierna |
materiálové vyhotovenie | čepeľ - nerezová oceľ s povrchovou úpravou (nerezová oceľ - 440 alebo ekvivalentá oceľ), rukoväť - hliník |
hmotnosť | 155 g ± 15 g |
dĺžka čepele | 9,0 cm ± 0,5 cm |
celková dĺžka noža | 22,0 cm ± 0,5 cm |
šírka čepele | 2,3 cm ± 0,2 cm |
hrúbka čepele | 2 mm ± 1,0 mm |
branding | technológia: laserové gravírovanie, logo objednávateľa; logo objednávateľa a dizajnmanuál logotypu objednávateľa bude poskytnutý objednávateľom |
Názov |
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane brandingu - potlače a laserového gravírovania. |
2.3.2. Pokiaľ sa požiadavky na tovar uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti ( vrátane fotografie / vyobrazenia) odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar vyhotovený v požadovanom farebnom vyhotovení s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve. |
2.3.3. Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) poskytne podklady pre potlač a laserové gravírovanie (logo objednávateľa a dizajnmanuál logotypu objednávateľa) elektronicky (e-mailom) bezodkladne po uzavretí kúpnej zmluvy, najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.4. Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do dvoch pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy v tom prípade, ak dodávateľ nepredložil "vlastný návrh plnenia zákazky" pri predložení ponuky v rozsahu podľa požiadaviek uvedených v bode 2.3.5. tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.5. Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného názvu/ označenia/názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a fotografie požadovaného tovaru (bez potlače) alebo iné vyobrazenie, a to v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa na tovar podľa tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.6. Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi (kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy) na pripomienky grafický náhľad požadovanej potlače, propagačného predmetu a to najneskôr do 4 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, a to v elektronickej podobe na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.7. Objednávateľ sa zaväzuje predložiť dodávateľovi pripomienky ku grafickému náhľadu potlače propagačných predmetov bezodkladne, najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa doručenia grafického náhľadu propagačného predmetu podľa bodu 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy. Dodávateľ je povinný posúdiť predložené pripomienky a tieto pripomienky do grafického náhľadu propagačného predmetu zapracovať a upravený grafický náhľad propagačného predmetu doručiť objednávateľovi spôsobom podľa bodu 2.3.6. tejto kúpnej zmluvy, a to najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa predloženia pripomienok. |
2.3.8. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
2.3.9. Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy, ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.10. Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.11. Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou. |
2.3.12. Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
2.3.13. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie (§ 345 ods.2 Obchodného zákonníka) tejto kúpnej zmluvy na strane dodávateľa budú považovať : |
2.3.13.1. Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy alebo/aj |
2.3.13.2. Nesplnenie povinnosti dodávateľa dodať tovar v celkovom rozsahu podľa tejto kúpnej zmluvy najneskôr v posledný deň lehoty plnenia zmluvy uvedenej v bode 3.2. tejto kúpnej zmluvy. |
2.3.14. Tovar sa požaduje dodať do miesta dodania v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa od 08,00 hod. do 13,00 hod. |
Kutuzovova 8 (Ministerstvo obrany SR, Sekcia modernizácie ), Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2023 08:00 — 12.05.2023 13:00
70,00 ks
840,00
700,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2023 11:15
24.04.2023 09:00
24.04.2023 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2023 14:14 - Vstupná ponuka | 840,00 | € | Cena s DPH |
13.04.2023 14:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: