• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2023 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2023 11:45

Detail zákazky Z20232828

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2023 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 10:55
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2023 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2023 11:45

Základné údaje

Z20232828

OF-269985

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7761893

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31435076

GASTRO-HAAL, s.r.o.

Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostika a oprava KTN ISO 1C kuchyňa varňa a VKZ zariadení.

Diagnostika a oprava KTN ISO 1C kuchyňa varňa, kontajnerová kuchyňa

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 50882000-1 - Opravy a údržba zariadenia reštaurácií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostika a oprava KTN ISO 1C kuchyňa varňa
Funkcia
Diagnostikovať poruchy a nacenenie následnej opravy. Vykonanie opravy porúch na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KONTAJNER ISO 1C KUCHYŇA VARŇA. ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ev.č. 5423YH00001 nefunkčná panvica - silový spínač, nefunkčný kotol varný  diagnostika a následná oprava
 2. Diagnostika a oprava KONTAJNER ISO 1C KUCHYŇA VÝDAJŇA
Funkcia
Diagnostikovať poruchy a nacenenie následnej opravy. Vykonanie opravy porúch na zariadeniach po schválení objednávateľom predloženého rozpočtu na základe diagnostiky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
KONTAJNER ISO 1C KUCHYŇA VÝDAJŇA ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ev.č. 5422YH00001 nefunkčný regulátor na odsávanie pár,  nefunkčný sklokeramický sporák - chybný regulátor, diagnostika a následná oprava/výmena
ev.č. 5417YH00007 nefunkčný vodovodný kohútik, výdajný pult vyhadzuje ističe  - diagnostika a následná oprava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ vykoná diagnostiku porúch a predloží objednávateľovi rozpis cien opravy po jednotlivých dieloch a predpokladanej doby prác s cenou za normohodinu .
Fakturácia bude podľa skutočného počtu zrealizovaných servisných hodín potvrdených objednávateľom na protokole.
V prípade, že oprava bude nerentabilná, alebo sa materiál nebude dať opraviť, prípadne trh už nedisponuje s požadovanými náhradnými súčiastkami čím sa stáva zariadenie neopraviteľné, požadujeme bezplatne spracovať "Zápis o technickom stave zariadenia."
Cena za obstarávanú službu alebo tovar súvisiacu s poskytnutím služby musí byť stanovená podľa zákona NR SR č. 18/1996. Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách.
Cena poskytnutých náhradných dielov musí zodpovedať aktuálnej cene na trhu v čase vykonania opravy a musí byť prekonzultovaná s poverenou osobou objednávateľa.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu odberateľa.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi.
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych dielov, prípadne, po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady.
Za začiatok výkonu práce na odstránení poruchy sa považuje začiatok výkonu opravy v mieste predmetu opravy.
Diagnostika a opravy budú vykonávané v Hlohovci Dukelská 3613/7 a časť v CV Lešť.
Názov Upresnenie
Požaduje sa predložiť dokument preukazujúci, že služby poskytuje oprávnený servis. do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy /fotokópia/; napr. Živnostenský list

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dukelská 3613/7, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

20.04.2023 10:50 — 31.05.2023 10:51

3,00 ks

3 960,00

3 300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2023 10:52

18.04.2023 10:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2023 11:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 424
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.04.2023 14:50 - Vstupná ponuka 3 960,00 € Cena s DPH
18.04.2023 08:22 - Najvýhodnejšia ponuka 3 718,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS