17336031
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre
Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK
31576303
CANBERRA - PACKARD, s.r.o.
Vojtecha Tvrdého 790/13, Žilina, 01001, SVK
Prenosné meradlo povrchovej kontaminácie
prístroj, prenosné meradlo, laboratórne vybavenie, dozimetre, povrchová kontaminácia
Tovar, Služba
1. Prenosné meradlo povrchovej kontaminácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je prenosné meradlo povrchovej kontaminácie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prenosné meradlo povrchovej kontaminácie | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Detektor s aktívnou meracou plochou najmenej 170 cm2, umožňujúci meranie kontaminácie rádionuklidmi emitujúcimi žiarenie alfa a beta (súčasne) | áno |
Diskriminácia alfa a beta | áno |
Kalibračné faktory pre najmenej 40 rádionuklidov | áno |
Úložisko (interná pamäť) na ukladanie nameraných hodnôt | áno |
Nastaviteľné prahy alarmu | áno |
Meracie okienko vybavené ochrannou mriežkou | áno |
Homogénna odozva po celom povrchu detektora | áno |
Účinnosť pre Co-60 min 58%, pre Cs-137 min 71 % podľa STN ISO 7503-1 | áno |
Celková hmotnosť (aj s batériami) | do 1,6 kg |
Minimálny rozsah pracovných teplôt | od - 20°C do + 40°C |
CE certifikát | áno |
Platné schválenie typu | áno |
Prvotné metrologické overenie | áno |
Možnosť následného overovania na území Slovenskej republiky | áno |
Názov |
Tovar musí byť úplne nový, nepoužitý a nerepasovaný. |
Dodávka zahŕňa aj všetky komponenty potrebné na uvedenie do prevádzky a skutočnú prevádzku tovaru, v zmysle vyššej špecifikácii. |
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia plne v réžii dodávateľa. |
Vrátane zaškolenia 3 osôb v potrebnom rozsahu. |
Dodávateľ zašle objednávateľovi Certifikát typu meradla, ktorým sa schvaľuje typ meradla, ktoré je predmetom špecifikácie tovaru, vyhovujúceho vyhláške ÚNMS SR č. 161/2019 Z. z. o meradlách a metrologickej kontrole. |
Dodávateľ zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ zašle objednávateľovi e-mailom telefonický kontakt a e-mailový kontakt na servisného pracovníka. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, a to v slovenskom resp. českom jazyku, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia. |
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. |
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia. |
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa a nainštalovaním v mieste plnenia. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Záruka na tovar vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa dodania v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Objednávateľ nahlasuje poruchu/reklamáciu e-mailom, telefonicky alebo inou vhodnou formou dodávateľovi alebo servisnému pracovníkovi, na ktorého dodávateľ poskytol kontakt. |
V prípade nahlásenia poruchy na tovare ju dodávateľ alebo ním určený servisný pracovník odstráni v čo najkratšom čase, alebo poskytne objednávateľovi vyjadrenie o poruche vyžadujúcej si zdĺhavejšiu opravu. V takomto prípade informuje dodávateľ objednávateľa o lehote v ktorej danú poruchu odstráni, pričom k odstráneniu musí dôjsť bezodkladne t.j. v čo najkratšom možnom čase. |
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originál v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje. Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov. |
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť servis na predmet obstarávania. |
Dodávateľ poskytuje alebo zabezpečuje bezplatný záručný servis a bezplatné opravy prístroja v rámci záručnej doby. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na dodanie tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu. |
Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
V prípade nedodržania termínu dodania tovaru, môže kupujúci vystaviť faktúru na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej cena nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je iná osoba registrovaná pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR. |
Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
24.04.2023 10:12 — 29.09.2023 10:12
1,00 ks
7 040,58
5 867,15
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.04.2023 10:13
19.04.2023 10:11
19.04.2023 10:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.04.2023 09:00 - Vstupná ponuka | 5 694,48 | € | Cena s DPH |
14.04.2023 09:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 694,48 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: