• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2023 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2023 09:49
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2023 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2023 10:45

Detail zákazky Z20232822

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.04.2023 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    19.04.2023 09:49
  •    Ukončenie zákazky
    19.04.2023 10:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.04.2023 10:45

Základné údaje

Z20232822

OF-269435

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7767975

Objednávateľ

17336031

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre

Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK

Dodávateľ

46576151

Detes s.r.o.

Selčianska cesta 225/44, Selce, 97611, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu

prístroj, priestorového dávkového ekvivalentu, laboratórne vybavenie, dozimetre

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 80000000-4 - Vzdelávacie a školiace (výcvikové) služby
  • 38341000-7 - Prístroje na meranie žiarenia
  • 38341200-9 - Radiačné dozimetre

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu I.
Funkcia
Predmetom zákazky je ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu externého gamažiarenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detektor pre meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu - meraná veličina H*(10) áno
Minimálny efektívny merací rozsah od 100 nSv/hod do 1 mSv/h
Minimálny energetický merací rozsah od 59 keV do najmenej 1,5 MeV
Jednoduché ovládanie - dobre čitateľný displej väčších rozmerov (dotykový) áno
Možnosť obsluhovania v ochranných rukaviciach áno
Optický aj akustický alarm dávky a príkonu áno
Softvér na komunikáciu s počítačom áno
Možnosť ukladania nameraných dát do internej pamäte áno
Zabudovaný GPS áno
Možnosť pripájania externej sondy áno
Minimálny rozsah pracovných teplôt od - 10°C do najmenej + 40°C
Ochrana IP67 áno
CE certifikát áno
Platné schválenie typu áno
Prvotné metrologické overenie áno
Možnosť následného overovania na území Slovenskej republiky áno
 2. Ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu II.
Funkcia
Predmetom zákazky je ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu externého gamažiarenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ručný prístroj na meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Detektor pre meranie príkonu priestorového dávkového ekvivalentu - meraná veličina H*(10) áno
Minimálny efektívny merací rozsah od 100 nSv/hod do najmenej 1 Sv/h
Minimálny energetický merací rozsah od 59 keV do najmenej 1,5 MeV
Jednoduché ovládanie - dobre čitateľný displej väčších rozmerov (dotykový) áno
Možnosť obsluhovania v ochranných rukaviciach áno
Optický aj akustický alarm dávky a príkonu áno
Softvér na komunikáciu s počítačom áno
Možnosť ukladania nameraných dát do internej pamäte áno
Zabudovaný GPS áno
Možnosť pripájania externej sondy áno
Minimálny rozsah pracovných teplôt od - 10°C do najmenej + 40°C
Ochrana IP67 áno
CE certifikát áno
Platné schválenie typu áno
Prvotné metrologické overenie áno
Možnosť následného overovania na území Slovenskej republiky áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tovar musí byť úplne nový, nepoužitý a nerepasovaný.
Dodávka zahŕňa aj všetky komponenty potrebné na uvedenie do prevádzky a skutočnú prevádzku tovaru, v zmysle vyššej špecifikácii.
Vrátane dopravy, vynášky a inštalácie na miesto plnenia  plne v réžii dodávateľa.
Vrátane zaškolenia 3 osôb v potrebnom rozsahu.
Dodávateľ zašle objednávateľovi Certifikát typu meradla, ktorým sa schvaľuje typ meradla, ktoré je predmetom špecifikácie tovaru, vyhovujúceho vyhláške ÚNMS SR č. 161/2019 Z. z. o meradlách a metrologickej kontrole.
Dodávateľ  zašle emailom objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ zašle objednávateľovi e-mailom telefonický kontakt a e-mailový kontakt na servisného pracovníka.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa emailom, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, a to v slovenskom resp. českom jazyku, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklého použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy, udeliť negatívnu referenciu.
Objednávateľ požaduje  predložiť podrobný rozpočet do 2 pracovných dní odo dňa  uzavretia zmluvy (uviesť jednotkovú cenu za každú položku), rozpis cien bez DPH, sadzby DPH a ceny s DPH podľa jednotlivých položiek. Tento rozpis sa taktiež uvedie v dodacom liste a vo faktúre.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do miesta určenia.
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením tovaru a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom.
Právo fakturovať vzniká dodávateľovi dňom dodania predmetu zmluvy objednávateľovi na základe dodacieho listu resp. preberacieho protokolu potvrdeného objednávateľom. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr  do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar nový, originálny, nepoužívaný v nepoškodených obaloch. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 3 pracovných dní od jeho vrátenia.
Splatnosť faktúry: 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o termíne plnenia minimálne 1 deň vopred.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa a nainštalovaním v mieste plnenia. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Záruka na tovar vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa dodania v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Objednávateľ nahlasuje poruchu/reklamáciu e-mailom, telefonicky alebo inou vhodnou formou dodávateľovi alebo servisnému pracovníkovi, na ktorého dodávateľ poskytol kontakt.
V prípade nahlásenia poruchy na tovare ju dodávateľ alebo ním určený servisný pracovník odstráni v čo najkratšom čase, alebo poskytne objednávateľovi vyjadrenie o poruche vyžadujúcej si zdĺhavejšiu opravu. V takomto prípade informuje dodávateľ objednávateľa o lehote v ktorej danú poruchu odstráni, pričom k odstráneniu musí dôjsť bezodkladne t.j. v čo najkratšom možnom čase.
Požaduje sa dodať návod na obsluhu a údržbu v slovenskom resp. v českom jazyku, aj v originál v anglickom jazyku, ak ho výrobca poskytuje.  Požaduje sa dodať výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov.
Požadujeme doklad o tom, že dodávateľ poskytuje, resp. vie zabezpečiť servis na predmet obstarávania.
Dodávateľ poskytuje alebo zabezpečuje bezplatný záručný servis a bezplatné opravy prístroja v rámci záručnej doby.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu  na dodanie  tovaru riadne a včas, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy a udeliť negatívnu referenciu.
Akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje dodávateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Na súhlas objednávateľa s postúpením pohľadávky na tretiu osobu sa, v zmysle Príkazu ministra zdravotníctva SR č. 7/2017 zo dňa 25.septembra 2017,vyžaduje predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
V prípade nedodržania termínu dodania tovaru, môže kupujúci vystaviť faktúru na zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej cena nedodaného tovaru za každý aj začatý deň omeškania, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, je iná osoba registrovaná pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

24.04.2023 09:59 — 29.09.2023 10:00

1,00 ks

19 662,79

16 385,66

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

13.04.2023 10:03

19.04.2023 09:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.04.2023 10:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2023 13:45 - Vstupná ponuka 19 662,79 € Cena s DPH
19.04.2023 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka 19 558,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS