• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2023 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2023 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2023 09:35

Detail zákazky Z20232791

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2023 12:38
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2023 09:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2023 09:35

Základné údaje

Z20232791

OF-270397

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7761871

Objednávateľ

00610381

Fakultná nemocnica Trnava

A. Žarnova 11, Trnava, 91775, SVK

Dodávateľ

44839677

TLAČIAREŇ J+K s. r. o.

Mierové námestie 110/4, Nemšová, 91441, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačivá

tlačivá, tlačené výrobky, obálky, samolepiace etikety

  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty
  • 30199230-1 - Obálky
  • 30192800-9 - Samolepiace etikety
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačivá
Funkcia
tlačivá zdravotnícke, administratívne a iné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Archívna kniha (napr. ŠEVT 024980) ks 1
Bilancia tekutín RP A4 1+0 ks 200
Dekurz A4 1+1 BO (napr. IGAZ 166) ks 2000
Dekurz pre neonatologické pracovisko A4 1+1 BO (napr. IGAZ 431) ks 4000
Denný záznam pre novorodenca A3 4+4 BO, farebné na ležato ks 4000
Dovolenka blok (napr. IGAZ 4012) ks 200
Etikety BIOLOGICKÝ odpad, 68 x 38 mm, samolepka 18 01 02 ks 550
Etikety KOMUNÁLNY odpad, 68 x 38 mm, samolepka 20 03 01 ks 50000
Etikety NEBEZPEČNÝ odpad, 68 x 38 mm, samolepka 18 01 03 ks 40000
Evidenčný, vyšetrovací a liečebný list, tlač červená, kartón (napr. IGAZ 529) ks 100
Hlásenie prenosnej choroby A6 blok 10 list. (napr. IGAZ 605) blok 100
Hlásenie o ukončení izolácie blok A6 10 list. 1+1 (napr. IGAZ 608) blok 100
Chorobopis pre nervové oddelenie A4 2-list FNTT 140305 ks 3000
Index ošetrovaných A4 100 list. 1+1 (napr. IGAZ 367) ks 10
Informačný list a dotazník pred anesteziologickým výkonom RP A3 1+1 ks 18000
KAIM - anesteziologická ambulancia A4 1+0 RP ks 6000
Karta skladová zásob A4 - typ A (I 190), kartón 1+1 ks 500
Kniha denných uzávierok, doklad registračnej pokladne 30 910 6b blok 1
Kniha došlých faktúr (nap. IGAZ 117) ks 1
Kniha odoslaných faktúr (napr. IGAZ 118) ks 1
Kniha omamných látok (napr. IGAZ 492) ks 2
Kniha ošetrených a neprijatých RP A4 1+1 (napr. IGAZ 336) ks 120
Kniha zápisná - príjem a výdaj zomrelých (napr. IGAZ 364) ks 1
Kniha pôrodná A4 1+1 na ležato 100 list BO (napr. IGAZ 426) ks 5
Laboratórny nález A4 1+1 RP 21014 ks 200
Lekársky predpis 100 list., lepený BO (napr. IGAZ 229) blok 1000
Lekársky predpis na omamné látky 25 x 3 číslované (napr. IGAZ 417) blok 100
Nákladový list - trauma A4 1+1 RP ks 900
Nákladový list - urológia A4 1+1 RP ks 500
Nákladový list - chirurgia A4 1+1 RP ks 1000
Nákladový list - ORL A4 1+1 RP ks 500
Návrh na kúpeľnú starostlivosť na predvolanie SA, A4 1+0 4-list (napr. IGAZ 213) ks 200
NIHSS - hodnotenie A4 1+0 RP ks 500
Obálka Doručenka - doporučene SA B6 (napr. IGAZ 960) ks 100
Obálka Doručenka - doporučene SA B5 (napr. IGAZ 909) ks 120
Obálka Doručenka - doporučene SA B4 (napr. IGAZ 919) ks 100
Obálka s doručenkou do vlastných rúk (napr. IGAZ 971) ks 3000
Objednávka krvných prípravkov A4 1+0 2 x 50 list číslovaná blok 10
Objednávka omamných látok 4 x 25 list., 1+0 číslovanie, od č. 1251 blok 80
Objednávka viazaných antibiotík A6 bl 2 x 50 číslovanie BO (napr. IGAZ 414) blok 30
Operačná kniha A3 240 list 1+1 (napr. IGAZ 358) ks 10
Operačná sála A4 1+0 RP  21081 ks 4000
Osobná karta A4 1+1 ks 1000
Platobný poukaz A5 1+0 ks 10
Podací denník - registratúrny denník A4 96 list (napr. IGAZ 31) ks 3
Potvrdenie o úschove blok 1/3 A4 1+1 (napr. IGAZ 4237) ks 10
Poukaz na zdravotnícku pomôcku (napr. IGAZ 225) blok 460
Poverenie na intravenóznu aplikáciu liekov A4 1+0 RP ks 3000
Pôrodná krivka (napr. IGAZ 433) ks 400
Predvolánka A6 1+1 kartón ks 200
Prehľad laboratórnych vyšetrení A4 1+1 RP ks 1250
Priepustka A7 100 list blok 100
Prijímací protokol na KOS A4 1+0 RP ks 1000
Príkaz na dopravu zo zdravotných dôvodov RP A6 1+1 100 list. (napr. IGAZ 4412) ks 280
Psychiatrický chorobopis archiv. A4 2-list kartón 1+0 (napr. IGAZ 337) ks 320
Spisový obal A4 2-list 1+0 (napr. IGAZ 120) ks 300
Sprievodný list k zaslaniu cytologického materiálu A4 1+1, R ks 250
Sprievodný list k materiálu pre serologické vyšetrenie A6 2-list 1+1 (napr. IGAZ 436) ks 1000
Súhrn výkonov za mesiac, karta, A4 1+1 ks 100
Teplotná tabuľka A4 1+1 (napr. IGAZ 4249) ks 6000
Teplotná tabuľka A3 1+1 RP ks 11000
Teplotný lístok pre detské oddelenie A3 1+1 (napr. IGAZ 4453) ks 3000
Výdajka - prevodka bez DPH SA A5 100 list (napr. IGAZ 7) blok 420
Výmenný lístok-poukaz A6 100 list (napr. IGAZ 202) blok 1000
Výpis z lekárskeho predpisu 100 list. A6 blok 6
Zápisná kniha bioptického materiálu A4 1+1 100 list (napr. IGAZ 366) kniha 2
Záznam o anestéze RP A4 2-list 1+1 (napr. IGAZ 4335) ks 10000
Záznam o prevádzke sanitného motorového vozidla (napr. ŠEVT 148931) A4 lež. 1+1 blok 80
Záznam o prevádzke vozidla osobnej dopravy Blok A5 1+1 BO (napr. IGAZ 179) ks 20
Záznam o spotrebe omamných látok zoš. 26 list, A4 1+1B ks 40
Záznam o zdraví a chorobe pre onkológiu, karta, A4 2-list 1+1 (napr. IGAZ 544) ks 2300
Záznam sestry pre KOS A4 1+0 RP ks 4000
Záznam o anestéze RP A4 2-list 1+1 (napr. IGAZ 4335) ks 5000
Záznam o transfúzii A5 2-list 1+1 RP (napr. IGAZ 4577) ks 6000
Zdravotný záznam pre chirurgické prac., A4 1+1 BO (napr. IGAZ 498) ks 2000
Zdravotný záznam pre JIS a AIM A3 4+4 na ležato BO (napr. IGAZ 245) ks 28000
Zdravotný záznam pre pediatrické pracovisko 1+1 BO (napr. IGAZ 488) ks 2000
Zdravotný záznam pre vnútorné lekárstvo A4 1+1 BO (napr. IGAZ 497) ks 1000
Zdravotný záznam, A3, kartón, bočná klopa (napr. IGAZ 212) ks 1600
Závesný štítok 30 x 10,5 1+1 (napr. IGAZ 60) ks 1000
Žiadanka na opravu - príkaz na prácu, 50 list (napr. IGAZ 346) ks 40
Žiadanka na prepravu RP A6 1+0 100 list (napr. IGAZ 4109) ks 40
Žiadanka 1 z KOS na OCS, blok A4 1+0 SA 60 list blok 10
Žiadanka 2 z KOS na OCS, blok A4 1+0 SA 60 list blok 10
Žiadanka 3 z KOS na OCS, blok A4 1+0 SA 60 list blok 10
Žiadanka 4 z KOS na OCS, blok A4 1+0 SA 60 list blok 10
Žiadanka 5+6 1 str. z KOS na OCS, blok A4 1+0 SA 60 list blok 30
Žiadanka 5+6 2 str. z KOS na OCS, blok A4 1+0 SA 60 list blok 5
Žiadanka 7 z KOS na OCS, blok A4 1+0 SA 60 list blok 20
Žiadosť o umelé prerušenie tehotnosti A4 súprava (napr. IGAZ 438) súprava 400
Žiadanka na krvný prípravok a predtransfúzne vyšetrenie (napr. IGAZ 4586) ks 7000
Kniha pokladnice 289/2009ZzElita ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
"Alebo ekvivalentný" Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať plnohodnotne úžitkové, prevádzkové, funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sklad MTZ v sídle Objednávateľa.
Vrátane vyloženia tovaru na mieste určenia - sklad MTZ v sídle Objednávateľa.
Dodanie tovaru sa bude realizovať na základe čiastkových elektronických objednávok podľa aktuálnej potreby Objednávateľa po dobu trvania zmluvy alebo do vyčerpania zásob.
Uvedené množstvá v opisnom formulári sú orientačné a Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý požadovaný predmet zákazky za obdobie trvania zmluvy.
Tovar bude dodaný spolu s dodacím listom alebo faktúrou.
Dodávateľ predloží podrobný rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) akékoľvek postúpenie pohľadávky poskytovateľa na inú osobu, bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, je zakázané a (ii) porušenie takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky postúpenej v rozpore s týmto zákazom. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z tejto zmluvy vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom objednávateľa ako dlžníka.
Poskytovateľ berie na vedomie, že objednávateľ nie je oprávnený udeliť súhlas s postúpením akejkoľvek pohľadávky na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností postúpenie pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany spôsobuje neplatnosť takéhoto úkonu.). Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vzťahujúci sa na pohľadávku vyplývajúcu z právneho vzťahu medzi objednávateľom a veriteľom objednávateľa vylučuje možnosť podmieniť postúpenie pohľadávky súhlasom dlžníka.
Zmluvné strany sa dohodli, že (i) poskytovateľ neprijme vyhlásenie podľa § 303 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a (ii) porušenie takéhoto zákazu je objednávateľ oprávnený sankcionovať zmluvnou pokutou vo výške 2 % z istiny pohľadávky. Uvedené sa neuplatní, ak osobitný právny predpis vylučuje uzavretie dohody podľa predchádzajúcej vety.
Doba plnenia je priebežne počas 12 mesiacov od účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania objednaného množstva podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Termín dodania sa požaduje do 7 dní po obdržaní čiastkovej elektronickej objednávky.
Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe elektronickej objednávky Objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. V prípade, ak Objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať požadované množstvo tovaru.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
V prípade, že sa položka v opisnom formulári odvoláva na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo  vylúčeniu určitých záujemcov alebo tovarov, môže uchádzač ponúknúť vo svojej ponuke ekvivalent.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto
zmluvy a nižšou cenou.
Splatnosť každej faktúry bude 60 dní.
Miesto dodania - sklad MTZ v sídle Objednávateľa.
Úhrada predmetu zákazky bude realizovaná z vlastných zdrojov Objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

A. Žarnova 11, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

20.04.2023 00:00 — 19.04.2024 23:59

1,00 celok podľa špecifikácie

12 491,30

12 491,30

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.04.2023 12:38

17.04.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.04.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 435
 294
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.04.2023 11:54 - Vstupná ponuka 12 491,30 € Cena bez DPH
17.04.2023 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka 12 491,29 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS