• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2023 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2023 10:49
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2023 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2023 12:15

Detail zákazky Z20232765

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.04.2023 09:56
  •    Predkladanie ponúk
    21.04.2023 10:49
  •    Ukončenie zákazky
    21.04.2023 12:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.04.2023 12:15

Základné údaje

Z20232765

OF-270359

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7777916

Objednávateľ

54908469

Správny súd v Banskej Bystrici

Robotnícka 3905/6, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31628605

Xepap, spol. s r. o.

Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky papier

papier na písanie, papier do fotokopírky, papier do tlačiarní, kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 30197620-8 - Písací papier
  • 30197643-5 - Papier na fotokopírovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky papier biely
Funkcia
papier do tlačiarenských zariadení
papier do rozmnožovacích zariadení
papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie
papier na písanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelársky papier A4 bal. 1000
hmotnosť / gramáž g/m2 80
hrúbka μm 106 110
belosť CIE (D65/10°) % 160
drsnosť Bendtsen ml/min 200
opacita / nepriehladnosť % 91 94
relatívna vlhkosť % 6
rozmer rozmer A4
rozmer výška mm 297
rozmer šírka mm 210
počet kusov papiera v balíku ks 500
počet kusov balíkov v krabici ks 5
2. Kancelársky papier A3 bal. 20
hmotnosť / gramáž g/m2 80
hrúbka μm 106 110
belosť CIE (D65/10°) % 160
drsnosť Bendtsen ml/min 200
opacita / nepriehladnosť % 91 94
relatívna vlhkosť % 6
rozmer rozmer A3
rozmer výška mm 420
rozmer šírka mm 297
počet kusov papiera v balíku ks 500
počet kusov balíkov v krabici ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
recyklovaný papier nie
farba biela
cena zahŕňa balenie
cena zahŕňa naskladnenie
cena zahŕňa dopravu, naskladnenie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia do skladových priestorov.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený tovar.
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je povinný do 48 hodín od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť dokumenty s uvedením obchodnej značky vrátane technického listu kancelárskeho papiera, ktorými sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením zákazky.
Tovar bude dodaný naraz. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa.
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Požadujeme dodanie celého plnenia podľa zmluvy v jeden pracovný deň do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, po predbežnom telefonickom dohovore.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Robotnícka 6, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

24.04.2023 08:00 — 04.05.2023 15:00

1 020,00 balenie

7 044,96

7 044,96

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.04.2023 09:56

21.04.2023 10:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.04.2023 11:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 346
 89
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2023 11:21 - Vstupná ponuka 5 940,00 € Cena s DPH
12.04.2023 11:21 - Najvýhodnejšia ponuka 5 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS