30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31421652
TRACO Computers s.r.o.
Kukučínova 3, Piešťany, 92101, SVK
Opravy a údržba polygrafických strojov - systému DTP
Servis, oprava, profylaktická údržba
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba polygrafických strojov - systému DTP
|
|
---|---|
Funkcia |
Pozáručný servis, oprava, údržba a servis reprografických strojov a zariadení vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov |
Servis grafických staníc DTP vrátane podpory nainštalovaného DTP softvérového vybavenia (Adobe CS3 Design Premium, EFI Color Proof, Mac OS, Corel Draw ) |
Servis a údržba periférnych zariadení |
Servis internej siete DTP pracoviska, ktorá zahŕňa správu Servera s diskovým poľom (RAID) a zálohovacím softvérom (ide o internú sieť DTP nezávislú od intranetovej siete RDS) |
Vykonávanie Color Management Systému polygrafického procesu výroby (vytvorenie a aplikácia ICC profilov periférnych zariadení ) |
Profylaktika technického a programového vybavenia |
Kontrola správnej funkčnosti zariadení, systémové kontroly jednotlivých komponentov počítačov, kontrola integrity dát na pevnom disku, kontrola operačných systémov |
Kontrola a vyčistenie HW (grafických staníc a pripojených tlačiarní) od mechanických nečistôt |
Údržba a oprava počítačovej siete grafických staníc a PC (interná sieť je nezávislá od intranetovej siete RDS) |
Podpora DTP programov alebo operačného systému, zálohovanie údajov |
Doškolenie zamestnancov v prevedených zmenách |
Servisné zásahy pri poruchách - havarijný stav |
Demontáž opotrebovaných alebo inak poškodených prvkov, montáž nových originálnych náhradných dielov |
Oprava častí technického zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Grafické stanice DTP vrátane podpory nainštalovaného DTP softvérového vybavenia (Adobe CS3 Design Premium, EFI Color Proof, Mac OS, Font server, Corel Draw PC Mac Lan) | ks | 1 | ||
Server HP Proliant DL 360 G6 WGIS , v.č. CZJ0220BV0, CZJ0220BV1, CZJ0220BV2 | ks | 3 | ||
Súprava na analýz. geograf. údajov, v. č. 8W2KFV1 | ks | 1 | ||
Súprava fotogrametrická Z 800, v. č. 2UA2271JHT, 2UA2271JHV | ks | 2 | ||
Workstation HP Z 800, v. č. 2UA2271JHR, 2UA2271DG7, 2UA2271JHQ, | ks | 3 | ||
Workstation HP XW 600, v. č. 2UA93508RY | ks | 1 | ||
Stroj kopírovací veľkokapacitný Toschiba e-studio 3500 c, v. č. CCI717944 | ks | 1 | ||
Apple iMac, v. č. DGKM60ESF8JC, DGKM60EQF8JC, DGKM60ERF8JC | ks | 3 | ||
Tlačiareň veľkoformátová LATEX 800, MY1B92WOOR | ks | 1 | ||
Ploter Color Wawe 600, v. č. 495001089 | ks | 1 | ||
Pole diskové RX 16S6-32TB | ks | 1 | ||
Pole diskové RX 16S-32TB | ks | 2 | ||
Tlačiareň veľkoformátová HP DJ T1300 44 INCH, v. č. CN81JSH02N | ks | 1 | ||
Zariadenie pre farebnú kartoreprodukciu HP Color LaserJet Flow MFP M880, v. č. CNDVMDC0YZ, CNDVMDC0Z5,CNDVMDC0ZC,CNDVMDC10G | ks | 4 | ||
Stanica pracovná HP Z820, v. č. CZC40720NL | ks | 1 | ||
Tlačiareň HP LJ 1300, v. č. CNCD 599708 | ks | 1 | ||
PC osobný HP ELITE DESK 800 G4, v. č. CZC92889VS,CZC92889VR | ks | 2 | ||
Tlačiareň HP COLOR LASERJET ENTERPRIISE M 750DN, v. č. CNDTK4L153, CNDTK4L15C | ks | 2 | ||
UPS APC SMART 700 VA, v. č. NS9940340927, NS9940340961 | ks | 2 | ||
UPS APC SMART 1500 VA, č. AS0632222081 | ks | 1 | ||
UPS SMART 1400 VA, v. č. QS0044213881 | ks | 1 | ||
UPS HP R1500, v.č. 3C8A1000190, 3C8A1000188, 3C8A1000183 | ks | 3 | ||
UPS HP R3000 VA, v.č. ACC0430629 | ks | 1 | ||
Toshiba e-štúdio 307, v. č. CEBF58912 | ks | 1 | ||
Zariadenie multifunkčné KONICA MINOLTA Buzhub C550i, v.č. AA7PO21700089, AA7PO21010268, AA7PO217007395, AA7PO21010298 | ks | 4 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledujúce ukazovatele: |
- kvalitné a rýchle vykonanie opravy, údržby, servisu a služieb s tým spojených |
- operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb |
- vykonanie obhliadky a nacenenie potrebnej opravy, údržby alebo servisu, na základe čoho budú vystavené jednotlivé objednávky. Rozpočet vykoná dodávateľ položkovite. |
- účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu |
- v prípade potreby umožnenie prítomnosti zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy, a to aj v dielenských priestoroch dodávateľa |
- zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa |
Predmet tejto zmluvy sa bude realizovať na základe objednávok. V objednávkach sa objednávateľ odvolá na uzavretú zmluvu a uvedie špecifikáciu požadovanej služby, typové označenie stroja alebo zariadenia, ktorého sa požadovaná služba týka, požadovaný termín plnenia a miesto poskytnutia služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t. j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy, resp. údržby, v nasledujúcich termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadenia: malé a stredné opravy do 2 dní v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, maximálne do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa; veľké, tzv. generálne opravy maximálne do 10 dní. Lehota plynie len v pracovných dňoch. |
Servisné práce budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 15.00 hod. |
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred údržbou alebo opravou, ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa potvrdí písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia objednávateľom. |
Dodávateľ vyhlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi, sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s § 2 a § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním objednanej služby vrátane likvidácie odpadu. |
Na predmet tejto zmluvy objednávateľ neposkytuje zálohové platby. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. |
Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnom čase (v hodinách) potrebnom na vykonanie opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy a údaje o použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len na základe hodín skutočne vynaložených na vykonanie opravy a údržby a na základe reálne použitých náhradných dielov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Na faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celková cenu v EUR s DPH a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. |
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu. |
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy. |
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady (bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy) v rámci záruky, a to v primeranom čase s prihliadnutím na povahu vady. |
Objednávateľ je oprávnený od dodávateľa vyžiadať potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu/ distribútora pre SR o tom, že dodávateľ je spoločnosťou/firmou oprávnenou/autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis reprografických strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celého obdobia platnosti zmluvy. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného šetrenia. |
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy sa okrem iného označuje aj a) ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b) ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy, c) ak v rámci záručnej lehoty bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
Zmluva platí od momentu jej uzavretia do 31.12.2023 alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr. |
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy, nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto zápisu. |
Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
21.04.2023 09:42 — 29.12.2023 09:42
1,00 súbor položiek
30 000,00
30 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2023 09:44
18.04.2023 09:40
18.04.2023 09:55
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.04.2023 13:45 - Vstupná ponuka | 30 000,00 | € | Cena s DPH |
12.04.2023 13:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 30 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: