37957937
Detská fakultná nemocnica s poliklinikou Banská Bystrica
Námestie L.Svobodu 4, Banská Bystrica , 97409, SVK
34113924
MED - ART, spol. s r.o.
Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK
Lieky ATC skupiny J01 - avibaktám, ceftazidím
avibaktám, ceftazidím
Tovar, Služba
1. Lieky ATC skupiny J01 - avibaktám, ceftazidím
|
|
---|---|
Funkcia |
- antibakteriálne látky |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ATC/účinná látka/množstvo účinnej látky v mj - lieková forma/cesta podania | počet MJ = predpokladané množstvo v ks |
J01DD52/avibaktám, ceftazidím/plc ifc 2 g/0,5 (liek.inj.skl.)(ŠUKL 0429C, alebo ekvivalent) | 50 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane služieb spojených s manipuláciou, naložením a vyložením tovaru v mieste plnenia. |
3. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
4. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena každého tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení : |
- v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, |
- v súlade so zákonom č. 362/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, |
5. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto Zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto Zmluve. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar objednávateľovi tovar s dobu exspirácie nie kratšou ako 12 mesiacov odo dňa dodania tovaru. V prípade, že doba exspirácie je kratšia ako 12 mesiacov, dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar s minimálnou dobou exspirácie v hodnote 75 % z maximálnej doby exspirácie, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
7. Plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky kupujúceho podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
8. Objednávateľ požaduje do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť rozpis jednotlivých položiek, kde dodávateľ uvedie obchodný názov ponúkaného tovaru, jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzu DPH, cenu položky s DPH, objednávacie číslo (katalógové číslo) jednotlivých položiek. |
9. Dodávateľ doručí Objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy v elektronickej alebo papierovej forme neoverenú kópiu platného povolenia MZ SR na veľkodistribúciu liekov a zdravotníckych pomôcok v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z.o liekoch a zdravotníckych pomôckach v znení neskorších predpisov. V prípade, ak Dodávateľ nemá sídlo v Slovenskej republike, Objednávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem členského štátu. |
10. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru: |
- do zmluvnej lekárne zdravotníckeho zariadenia, zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy), |
- v pracovných dňoch (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
- v čase od 7:30 hod do 14:00 hod., |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, |
11. Dodávateľ je povinný: |
- dodať tovar objednávateľovi; |
- v prípade, že nie je v možnostiach predávajúceho tovar kupujúcemu dodať z dôvodu výrobného výpadku, o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu písomne informovať kupujúceho v čase objednania tovaru aj s informáciou o dobe ukončenia výrobné výpadku, ak predávajúci s touto informáciou disponuje; |
- dodať kupujúcemu za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu jedine v prípade, že o tom kupujúceho vopred písomne informuje a kupujúci s tým súhlasil; |
- potvrdiť objednávku kupujúcemu a do 4 hodín od doručenia potvrdenia elektronickej objednávky predávajúcemu zaslať objednávateľovi vyjadrenie o vybavenosti objednávky (bez výhrady t.j. úplne dodanie všetkých položiek objednávky do 48 hodín, s výhradami t.j. uviesť čo nebude dodané, prípadný dôvod nedodania). |
12. V prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru v lehote určenej v bode 11 Osobitných požiadaviek na plnenie; v prípade, že predávajúci bez zbytočného odkladu t.j. do 4 hodín od doručenia objednávky od objednávateľa neinformuje objednávateľa, resp. jeho zmluvného partnera (lekáreň) o tom, že tovar nie je dostupný u dodávateľa z dôvodu výrobného výpadku, a teda nie je v možnostiach predávajúceho objednávateľovi, resp. jeho zmluvnému partnerovi tovar dodať, alebo |
v prípade, že predávajúci bez zbytočného odkladu písomne neinformuje kupujúceho o tom, že je avizovaný výrobný výpadok tovaru na trhu, aby mal kupujúci možnosť zabezpečiť si zásoby tovaru; v prípade, že predávajúci dodá kupujúcemu za objednaný tovar jeho adekvátnu náhradu bez toho, aby o tom kupujúceho vopred písomne informoval a kupujúci k tomu teda neudelil predchádzajúci súhlas a napriek tomu dodá kupujúcemu adekvátnu náhradu za objednaný tovar za cenu vyššiu ako je cena objednaného tovaru |
je kupujúci oprávnený účtovať predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 50,00 Eur za každý jeden prípad uvedený v tomto bode. |
13. Zazmluvnené množstvo je predpokladaným množstvom na obdobie 12 mesiacov. |
14. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, alebo do vyčerpania celkového finančného objemu tejto rámcovej dohody v závislosti od toho, ktorá situácia nastane skôr. |
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť (zvýšiť, znížiť) predpokladané množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
16. Predávajúci sa zaväzuje dodávať kupujúcemu tovar podľa tejto rámcovej dohody výlučne v originálnych baleniach a s dokladmi zodpovedajúcimi podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných právnych predpisoch a rozhodnutiach príslušných orgánov verejnej správy upravujúcich uchovávanie a ochranu tovaru podľa tejto rámcovej dohody. |
17. Ak dodávateľ dodá objednávateľovi tovar inej akosti a vyhotovenia, ako je stanovené v tejto dohode a následne doručenom rozpise cien tovaru po položkách po uzatvorení zmluvy, porušuje tým povinnosť ustanovenú v § 420 Obchodného zákonníka a dodávka tovaru je vadná. Vadnou je tiež dodávka iného, než dohodnutého tovaru. |
18. Platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa na základe faktúry doručenej dodávateľom za ucelenú časť plnenia, ktorej prílohou musí byť aj fotokópia objednávky. Dodávateľ vystaví súhrnnú týždennú faktúru objednávateľovi za týždeň predchádzajúci súhrnne za všetky dodávky zrealizované v danom týždni. |
19. Faktúra bude vystavená na objednávateľa, s ktorým bude uzatvorená zmluva (nie na zmluvnú lekáreň). |
20. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len nižšia cena) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne za takúto cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi |
ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
21. Porušenie ktorejkoľvek povinnosti predávajúceho uvedenej v tomto bode, považujú zmluvné strany za podstatné porušenie povinnosti predávajúceho, ktoré zakladá právo kupujúceho na odstúpenie od tejto dohody, resp. čiastkovej kúpnej zmluvy. |
22. Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
23. Faktúra musí obsahovať odvolanie na číslo zmluvy z EKS. Splatnosť faktúr je 60 dní. |
24. Kupujúci zaplatí predávajúcemu kúpnu cenu za predmet kúpy na základe faktúry, ktorú predávajúci vystaví najskôr po dodaní tovaru a po doručení zástupcom kupujúceho podpísaného dodacieho listu preukazujúceho dodanie tovaru kupujúcemu. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
25. Túto zmluvu môžu zmluvné strany ukončiť aj písomnou výpoveďou v 2-mesačnej výpovednej lehote bez udania dôvodu, pričom výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po mesiaci v ktorom bude výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Výpoveď musí mať písomnú formu a musí byť doručená druhej zmluvnej strane, inak je neplatná. Výpoveďou táto rámcová dohoda zaniká v posledný deň výpovednej lehoty. |
Námestie L. Svobodu 4, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 podľa rozpisu položiek
5 784,05
5 258,23
Požadujeme dodanie tovaru v súlade s vyššie uvedenou špecifikáciou
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2023 09:14
21.04.2023 09:30
21.04.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.04.2023 07:36 - Vstupná ponuka | 5 784,05 | € | Cena s DPH |
21.04.2023 07:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 784,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: