30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46729445
IGGY-TRADE s.r.o.
Vodná 1126/19, Nitra, 94901, SVK
Nástenné hodiny do kancelárií
Nástenné hodiny do kancelárií
Tovar, Služba
|
1. Nástenné hodiny
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Nástenné hodiny do kancelárií |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nástenné hodiny do kancelárií | ks | 20 | ||
| Hmotnosť: | g | 650 | ||
| Hĺbka | cm | 4,3 | ||
| Priemer | cm | 25 | ||
| Počet batérií | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Ciferník | analógový |
| Ciferník s arabskými číslicami | áno |
| Hodinová, minútová a sekundová ručička | áno |
| Tichý chod bez hlasného tikania | áno |
| Materiál obruby/krytu: | plast |
| Napájanie: | 1x AA batéria |
| Farba ciferníka/obruby: | biela/čierna |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého tovaru. |
| Objednávateľ požaduje predložiť presnú špecifikáciu dodávaného tovaru do 3 dní od uzatvorenia zmluvy. |
| Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov, funkčných charakteristík a príslušenstva. |
| Záruka na tovar je minimálne 24 mesiacov. |
| Tovar požadujeme dodať v originálnom balení s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa vystavenia faktúry. |
| Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktné osoby objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 3 pracovné dni pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
| Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. - sadzbu DPH platnú pre SR v čase vyhlásenia zákazky a cenu vrátane DPH ktorá je v čase vyhlásenia zákazky platná v SR. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Za kasárňou 3,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
24.04.2023 08:00 — 28.04.2023 12:00
20,00 kus
174,40
174,40
Požadujeme dodanie tovaru v určenej lehote a podľa stanovenej špecifikácie
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.04.2023 08:22
17.04.2023 08:00
17.04.2023 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 12.04.2023 13:12 - Vstupná ponuka | 174,40 | € | Cena bez DPH |
| 12.04.2023 22:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 174,00 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: