44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
31359884
KONE s.r.o.
Galvániho 7/B , Bratislava, 82104, SVK
Servis a oprava výťahov a zdvíhacích zariadení pre UN-NSM pracoviská v Bratislave
servis výťahu, odborná prehliadka, zdvíhacie zariadenia
Služba
1. Zabezpečenie funkčnosti a bezpečnej prevádzky zdvíhacích zariadení, vykonávanie komplexného servisu, preventívnej údržby a ich opráv, odborných prehliadok, odborných skúšok, opakovaných úradných skúšok a vyslobodzovanie uviaznutých osôb NONSTOP 24 hod.
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie predmetu plnenia musí byť v rozsahu a v termínoch v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z. z. v znení neskorších predpisov, STN a EN, všeobecne záväzných právnych predpisov a pokynov a odporúčaní výrobcov. |
Pre potreby tejto zmluvy pod zdvíhacím zariadením sa rozumie všetky typy výťahov, plošín, prepravných zariadení umožňujúcich vertikálnu prepravu osôb a materiálu - (ďalej len "výťah"). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Osobný výťah Schindler 3300, rok výroby 2015, nosnosť 675 kg, počet poschodí 8 | ks | 2 | ||
2. Osobný výťah Schindler 5500, rok výroby 2015, nosnosť 1600 kg, počet poschodí 7 | ks | 1 | ||
3. Osobný výťah Schindler 5500, rok výroby 2015, nosnosť 1600 kg, počet poschodí 9 | ks | 1 | ||
4. Osobný výťah Schindler 5500, rok výroby 2015, nosnosť 1600 kg, počet poschodí 6 | ks | 1 | ||
5. Osobný výťah Schindler Eurolift, rok výroby 2014, nosnosť 1125 kg, počet poschodí 8 | ks | 1 | ||
6. Osobný výťah Schindler Eurolift, rok výroby 2005, nosnosť 1000 kg, počet poschodí 4 | ks | 1 | ||
7. Osobný výťah Schindler Smart, rok výroby 2001, nosnosť 1000 kg, počet poschodí 7 | ks | 1 | ||
8. Zdvíhacie zariadenie Schindler SP150, rok výroby 2001, nosnosť 225 kg | ks | 1 | ||
9. Osobný výťah OTIS, rok výroby 2000, nosnosť 1000 kg, počet poschodí 4 | ks | 1 | ||
10. Osobný výťah OTIS, rok výroby 2000, nosnosť 320 kg, počet poschodí 3 | ks | 1 | ||
11. Osobný výťah OTIS, rok výroby 2000, nosnosť 320 kg, počet poschodí 4 | ks | 1 | ||
12. Zdvíhacie zariadenie Vimec S10 00596, rok výroby 2015, nosnosť 300 kg | ks | 1 | ||
13. Zdvíhacie zariadenie pre imobilných pacientov, nosnosť 200 kg | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmetom zákazky je poskytnutie služby riadne a včas vykonávať nasledovné odborné servisné činnosti, odborné prehliadky, úradné skúšky, pravidelné mesačné preventívne prehliadky: | |
14. Odborné prehliadky a odborné skúšky vrátane vyhotovenia protokolov v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. | V rámci mesačného paušálu |
15. Pravidelná mesačná preventívna údržba výťahov a zdvíhacích plošín, v zmysle vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z. a ostatnej platnej legislatívy vrátane potrebného pomocného materiálu ako sú napr.: oleje, mazadlá, prevádzkové kvapaliny, čistiace prostriedky, atď. a ich likvidácia v súlade so zákonom o odpadoch a zásadami o ochrane životného prostredia. | V rámci mesačného paušálu |
16. Pravidelné doplnenie informácií a hlásení do všetkej dokumentácie k predmetným druhom výťahov (ako napr.: záručný list, návod na používanie, kniha kontrol výťahu, charakteristika výťahu, prevádzková dokumentácia, zásady vykonávania kontrol, skúšok a odborných prehliadok, atď. ...), minimálne však 1x za 3 mesiace. | V rámci mesačného paušálu |
17. Zabezpečenie 24 hodinového pohotovostného dispečingu (nepretržitej služby na telefónnom čísle) a zabezpečenie komunikácie s pohotovostným dispečingom. | V rámci mesačného paušálu |
18. Vyslobodenie zaseknutých osôb v kabíne výťahu (do 60 minút od telefonického nahlásenia Dodávateľovi). | V rámci mesačného paušálu |
19. Nástup na odstránenie nahlásenej poruchy najneskôr do 24 hodín od jej nahlásenia (telefonicky, e-mailom ) Dodávateľovi. | V rámci mesačného paušálu |
20. V prípade potreby okamžitého odstránenia poruchy sa Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť nastúpenie na práce ihneď po telefonickom nahlásení poruchy Objednávateľom. | V rámci mesačného paušálu |
21. Vedenie záznamov o odborných servisných činnostiach v Knihe kontrol výťahu, vykonaných odborných prehliadkach a odborných skúškach, vyhotovenie protokolov. | V rámci mesačného paušálu |
22. Zaškolenie personálu Objednávateľa o spôsobe používania a prevádzky výťahu a o postupe bezpečného vyslobodenia zaseknutých pasažierov v kabíne výťahu - podľa potreby, aj opakovane. | V rámci mesačného paušálu |
23. Poskytovanie poradenstva pre Objednávateľa, oboznamovanie Objednávateľa o výsledkoch odborných prehliadok a odborných skúšok so zistenými nedostatkami spolu s návrhom na potrebnú opravu (s upozornením na všetky závažné vady) a o vykonaných činnostiach v rámci pravidelnej preventívnej údržby. | V rámci mesačného paušálu |
24. Dodávateľ bude počas trvania zmluvného vzťahu včas informovať Objednávateľa o všetkých podstatných zmenách v legislatíve a normách priamo súvisiacich s predmetom zákazky. | V rámci mesačného paušálu |
25. Zastupovanie alebo poskytovanie súčinnosti pri plnení úloh voči kontrolným orgánom (oprávnené právnické osoby v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z.). | V rámci mesačného paušálu |
26. Činnosti vykonávané Dodávateľom, ktoré vyplývajú z odborných prehliadok a odborných skúšok a aj činnosti mimo normy, ktoré sú taktiež zahrnuté v paušálnej mesačnej cene: | |
26 a) Pravidelná preventívna údržba | V rámci mesačného paušálu: |
- | Mazanie zariadení podľa mazacieho plánu výrobcu |
- | Čistenie zariadení od prevádzkových nečistôt |
- | Kontrola nastavenia a zriadenia |
- | Zabezpečenie čistoty v strojovniach a šachtách výťahov |
- | Likvidácia vzniknutých odpadov v zmysle platnej legislatívy |
Súčasťou preventívnej údržby je aj poučenie osôb prevádzkovateľa výťahu, v prípade havárie (poruchy) výťahu a aj vyslobodenie prepravovaných osôb z kabínky výťahu. | V rámci mesačného paušálu |
26 b) Súčasťou preventívnej údržby v rámci mesačného paušálu je aj: | - Revízia / odborná prehliadka opakovaná za rok - 3 (6) ročná úradná skúška ( výťahy na Cintorínskej 3A a Cintorínskej 3B - viď Príloha č.2) |
26 c) Výťahová šachta a strojovňa | V rámci mesačného paušálu: |
- | Kontrola a doplnenie oleja v strojovni |
- | Kontrola a nastavenie brzdy |
- | Kontrola ložísk motora |
- | Kontrola trecieho kotúča brzdy |
- | Kontrola šachtových dverí (rovnobežnosť a správna poloha krídiel dverí) a ich mechanizmu |
- | Nastavenie dverných uzávierok šachtových dverí |
- | Kontrola upevnenia vodidiel kabíny |
- | Kontrola a prípadné dotiahnutie skrutiek spojov vodidiel |
- | Kontrola lán |
- | Kontrola a prípadné dotiahnutie lanových zámkov a svoriek |
- | Kontrola výplne vyvažovacieho závažia |
- | Kontrola závesu vyvažovacieho závažia |
- | Kontrola stavu obmedzovača rýchlosti, lanka, spínača, kladky, pružinky |
- | Kontrola a prípadné nastavenie spínača závažia obmedzovača rýchlosti |
- | Kontrola napínacieho závažia obmedzovača rýchlosti (upevnenie a jeho poloha) |
- | Kontrola rozvádzača výťahu |
- | Kontrola funkcie vyslobodzovacieho zariadenia |
- | Kontrola hlavných stykačov |
- | Kontrola a prípadné doplnenie (výmena) vypálenej žiarovky osvetlenia šachty výťahu |
- | Kontrola signalizácie a tlačidiel vonkajších volieb |
- | Kontrola konektorov a upevnenie elektrických vodičov |
- | Kontrola a prípadné nastavenie cloniek |
- | Kontrola a prípadné nastavenie polohy snímača |
- | Kontrola a prípadné nastavenie všetkých spínačov výťahu |
- | Kontrola elektroinštalácie a závesných káblov v šachte |
- | Kontrola STOP tlačidla v priehlbni šachty |
- | Kontrola a vyčistenie šachtového dna výťahu |
26 d) Kabína výťahu | V rámci mesačného paušálu: |
- | Kontrola funkčnosti kabínových volieb (displejov) |
- | Kontrola obojsmerného dorozumievacieho zariadenia (ak je súčasťou výťahu) |
- | Kontrola a vyčistenie elektrickej inštalácie kabíny |
- | Kontrola a výmena vypálenej žiarovky osvetlenia kabíny výťahu |
- | Kontrola núdzového zvukového zariadenia a jeho oprava |
- | Kontrola funkčnosti revíznej jazdy na streche kabíny a STOP tlačidla |
- | Kontrola úrovne zastavovania kabíny výťahu a jej nastavenie |
- | Kontrola kabínových dverí a ich mechanizmu |
- | Vyčistenie zachytávačov, závesov kabíny |
- | Kontrola a nastavenie vôle vodiacich čelustí kabíny |
- | Kontrola spínača podlahy a jeho prípadná výmena |
- | Kontrola spínača kabínových dverí |
26 e) Mazanie | V rámci mesačného paušálu: |
- | Výťahového zariadenia |
- | Doplnenie oleja podľa potreby, mimo výmeny kompletnej olejovej náplne stroja |
- | Kontrola hladiny oleja v lapačoch oleja a ich prípadné vyčerpanie |
Názov |
1. Dodávateľ poskytne plnenie zmluvy podľa predmetu tejto zmluvy vrátane dopravy (dodávky materiálu a náhradných dielov) na miesto plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť čistotu a poriadok v priestore vykonania opráv a na zariadeniach Objednávateľa, bezpečnosť a ochranu zdravia zamestnancov oboch zmluvných strán. |
2. Súpis, umiestnenie zariadenia a aj výrobné číslo jednotlivých zariadení je uvedený v Prílohe č.1 tejto zmluvy a počet predpokladaných revízií, úradných skúšok a normohodín opráv nad rámec paušálu (pri opravách výťahov dohodnutých a odsúhlasených vopred Objednávateľom) na obdobie 12 mesiacov je uvedený pre jednotlivé výťahy v Prílohe č.2. |
3. Termíny servisov všetkých výťahov a zdvíhacích zariadení vychádzajú z posledných prehliadok a zo všeobecne záväzných predpisov a Dodávateľ preberá podpisom zmluvy plnú zodpovednosť za samostatné plnenie zákonných povinností spojených s údržbou a prevádzkou týchto zariadení, pričom pravidelné kontroly musia byť vykonávané v zmysle platných a účinných právnych predpisov. Dodávateľ počas trvania zmluvy zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov. |
4. V správe o vykonaných prehliadkach a skúškach bude uvedený zoznam vykonaných údržbových prác na jednotlivých výťahoch s upozornením na všetky závažné vady znižujúce bezpečnosť ich používania aj s vypracovanou cenovou ponukou na ich odstránenie. Dodávateľ bude nahlasovať Objednávateľovi prípadný stav, ktorý je v rozpore s platnou vyhláškou MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., platnými STN a ostatnými legislatívnymi normami (napr. prístupnosť k servisovaným zariadeniam, nefunkčnosť a nesprávnosť osvetlenia). |
5. Harmonogram na vykonanie odborných prehliadok (OP) a odborných skúšok (OS) sa bude plne uskutočňovať v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (od 07:00 hod do 15:00 hod), pričom konkrétny termín OP a OS Dodávateľ upresní mesiac vopred s kontaktnou osobou a osobou zodpovedného zamestnanca za UN NsM, Bratislava: Andrea Levická, tel. 0918 636 101, mail: andrea.levicka@nsmas.sk. Dodávateľ je povinný pred príchodom na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u zodpovedného zamestnanca. |
6. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie – Súpis vykonaných prác (dodací list, montážny list). Záručná doba na vykonané práce a materiál použitý Dodávateľom je 24 mesiacov od ich prevzatia. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neodbornou obsluhou, zásahom tretej osoby alebo násilným poškodením. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia a zároveň zodpovedať za kvalitu vykonaných prác a dodávok v súlade s ustanoveniami platných právnych predpisov a noriem a je povinný vykonať všetky činnosti súvisiace s predmetom plnenia výlučne odborne vyškoleným personálom. |
8. Fakturácia bude vykonávaná podľa predmetu zmluvy v rámci paušálu pravidelne 1 x mesačne, pričom dodávateľ vo faktúre uvedie položky oddelene, po jednotlivých výťahoch, vždy do piatich pracovných dní po uplynutí príslušného mesiaca, ktorého sa plnenie týka. Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným súpisom vykonaných prác zrealizovaných v rámci paušálnej platby (napr. montážny list). Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia. |
9. Fakturáciu činností (opráv), ktoré nespadajú do paušálu, bude Dodávateľ fakturovať oddelene po jednotlivých výťahoch, vždy po ukončení prác dňom ich prevzatia, na základe objednávky, odsúhlasenej cenovej ponuky a Objednávateľom odsúhlaseného a podpísaného montážneho listu alebo elektronického pracovného výkazu, vystaveného Dodávateľom do 15 dní odo dňa riadneho vykonania opravy, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bolo vykonané plnenie. |
10. Cena za náhradný diel dodaný v spojitosti s opravou / údržbou sa bude v každom konkrétnom prípade tvoriť dohodou medzi Objednávateľom a Dodávateľom ešte pred vystavením objednávky Objednávateľom. Objednávateľ nebude viazaný prijať ponúkanú cenu za náhradné diely a materiál, pokiaľ táto bude preukázateľne vyššia než cena rovnakých náhradných dielov a materiálu dostupná v rovnakom čase na trhu. |
11. Údaj Cena za opravu vyjadrený v Prílohe č.2 jednotkou normohodina (Nh) je iba predpokladaný a nemusí byť počas trvania zmluvy vyčerpaný. Jeho čerpanie je možné iba pri neočakávaných opravách výťahov vopred dohodnutých a odsúhlasených s Objednávateľom nad rámec prác a výkonov zahrnutých v paušálnej platbe a jeho čerpanie a následná fakturácia je možná iba podľa bodu 9 Osobitných požiadaviek na plnenie tejto zmluvy. |
12. Dodávateľom navrhovaná mesačná paušálna cena za plnenie je cena konečná a bude vyjadrená v EUR. V paušálnej cene sú zahrnuté: všetky odborné prehliadky a úradné skúšky, mazanie podľa dokumentácie výrobcu (vrátane mazadiel a čistidiel), odborné skúšky po oprave, pravidelná preventívna údržba, kontrola nastavenia a zariadenia, odstránenie bežných prevádzkových porúch vrátane dodania spotrebného materiálu, technická asistencia, cestovné a dopravné náklady na uvedené činnosti, školenie dozorcov a obsluhy v čase výkonu odborných prehliadok, poradenstvo, nepretržitá 24 hod. pohotovostná služba. |
13. V prípade dlhodobej odstávky výťahu viac ako 30 dní nebude tento výťah predmetom fakturácie a bude odrátaný z mesačnej paušálnej ceny dovtedy, pokiaľ bude tento výťah znova uvedený do prevádzky. V prípade odstávky výťahu, resp. opätovného spustenia výťahu do prevádzky, bude Dodávateľ povinný oznamovať tento stav Objednávateľovi písomnou formou e-mailom z dôvodu výpočtu alikvotnej časti, ktorá bude odrátaná z mesačnej ceny. Pri prelome mesiaca bude fakturovaná len alikvotná časť podľa počtu dní z paušálnej mesačnej ceny za uvedený výťah. |
14. Predmetom mesačnej fakturácie nebude aj výťah, ktorý je dlhodobo odstavený na pokyn Objednávateľa. Tento nebude predmetom fakturácie a bude odrátaný z mesačnej paušálnej ceny. |
15. DODÁVATEĽ JE POVINNÝ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi elektronicky, na e-mailovú adresu, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy rozpočet obsahujúci minimálne tieto údaje: PAUŠÁLNA MESAČNÁ cena rozpočítaná oddelene za každý výťah, jednotkové ceny bez DPH a s DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH - viď Príloha č.2 - Rozpočet výťahy. |
16. DODÁVATEĽ JE POVINNÝ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy údaje (doklady) o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby, osvedčenie na výkon služieb predmetu zákazky v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z. resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb a to na všetky technické zariadenia dopravné a zdvíhacie, špecifikované v Prílohe č. 1. |
17. DODÁVATEĽ JE POVINNÝ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy doklady o oprávnení na výkon služieb predmetu zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. |
18. DODÁVATEĽ JE POVINNÝ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, ktorú mu oznámi EKS po uzavretí zmluvy meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu Dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby ohľadom plnenia a dodania predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby a jej kontaktný e-mail. |
19. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vzniknú na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
20. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: nesplnenie a nedodržanie všetkých technických špecifikácii a aj všetkých zmluvných podmienok definovaných v Osobitných požiadavkách na plnenie definovaných v tejto zmluve. |
21. Uchádzač uvedie vo svojej predloženej ponuke CELKOVÚ cenu spolu za celú zákazku za obdobie 12 mesiacov. Vyhodnocuje sa celková cena v eurách bez DPH. Celkovú cenu spolu rozpočíta na mesačný paušál iba v Prílohe č. 2 - v Návrhu na plnenie zákazky - Rozpočet výťahy BL.xlsx. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
viď Príloha č.1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
02.05.2023 08:00 — 02.05.2024 15:00
1,00 Celok
12 859,50
12 859,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2023 12:59
20.04.2023 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2023 17:39 - Vstupná ponuka | 12 850,00 | € | Cena bez DPH |
20.04.2023 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 100,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: