• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2023 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2023 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2023 15:55

Detail zákazky Z20232680

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2023 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2023 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2023 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2023 15:55

Základné údaje

Z20232680

OF-270559

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7744712

Objednávateľ

37808427

Žilinský samosprávny kraj

Komenského 48, Žilina, 01109, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač brožúry 800 kusov

tlač, dopravné služby

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. tlač brožúry 800 kusov
Funkcia
Väzba: Wario O špirála - biela
Balenie: Fólia, štandardná paleta
náklad brožúry 800 kusov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet strán ks 4 obálka + 172 vnútro
Formát mm 176 x 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Papier obálka lesklá krieda 250 g - 300 g / NPL
Papier vnútro lesklá krieda130 g / NPL
Farebnosť 4+4 CMYK
Povrchová úprava obálky Lamino matné, parciálny lak cca 30 % 1+0
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto dodania - Úrad ŽSK, Komenského 48, 011 09 Žilina
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v Zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
!!!UPOZORNENIE - vzhľadom na nové podmienky elektronického trhoviska- Požaduje sa uviesť VLASTNÝ NÁVRH PLNENIA ZÁKAZKY v rámci kontraktačnej ponuky. Táto príloha bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť Zmluvy a bez vloženia vlastného návrhu nie je možné túto povinnú prílohu odsúhlasiť v stanovenej lehote 2 pracovných dní. Túto prílohu nie je možné dodatočne doplniť , musí byť súčasťou kontraktačnej ponuky a obsahovať požadované informácie
Objednávateľ je povinný zaslať grafické podklady Dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy
Dodávateľ je povinný zaslať spracovaný grafický návrh všetkých položiek do 2 pracovných dní od zaslania grafických podkladov od Objednávateľa
Dodávateľ je povinný doručiť celý predmet zákazky najneskôr do 10 dní od účinnosti zmluvy
Uplynutím 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy dochádza v prípade neodsúhlasenia Vlastného návrhu plnenia zákazky k automatickému ukončeniu Zmluvy, keďže uplynutie tejto lehoty má účinky odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán. Objednávateľ môže odstúpiť od Zmluvy pre podstatné porušenie Zmluvy Dodávateľom za: a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke b) dodanie predmetu Zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, technickým požiadavkám a množstve dohodnutých v Zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia Zmluvy , ktoré upravujú aktuálne ustanovenia OPET d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka (OZ) môže predávajúci odstúpiť od Zmluvy pre podstatné porušenie Zmluvy upravené v tejto Zmluve a ustanoveniach OZ e) odstúpením od Zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení OZf) ak je Dodávateľ v čase plnenia Zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black list) trhoviska

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

17.04.2023 08:00

1,00 kpl

4 838,24

4 398,40

Uveďte rozpis ceny bez DPH a s DPH

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2023 14:45

13.04.2023 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2023 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 267
 24
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2023 17:04 - Vstupná ponuka 4 838,24 € Cena s DPH
13.04.2023 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 4 781,70 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS