• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2023 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2023 11:05

Detail zákazky Z20232671

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2023 12:51
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2023 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2023 11:05

Základné údaje

Z20232671

OF-270482

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7761829

Objednávateľ

00641383

Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice

Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK

Dodávateľ

45316953

SWM Group a.s.

Ráztočná 8626, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kosenie verejnej zelene a ruderálneho porastu v okolí cyklotrasy v mestskej časti Bratislava-Podunajské Biskupice

kosenie, hrabanie, odvoz odpadu,

  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 77300000-3 - Záhradnícke služby
  • 77313000-7 - Údržba parkov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kosenie verejnej zelene
Funkcia
Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu z trávnatých plôch, kosenie, zhrabanie pokosenej trávy, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu v súlade so zákonom o odpadoch č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a VZN hl. mesta SR Bratislava o odpadoch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Medzijarkami 113 153 m2 ks 1 5
Dolné hony 107 455 m2 ks 1 5
Pôvodná obec 75 490 m2 ks 1 5
Cestná zeleň 33 210 m2 ks 1 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 10 prac. dní od termínu určeného v objednávke. Plynutie lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok, ktoré objektívne bránia výkonu činnosti.
Na plochách, kde v dôsledku činnosti dodávateľa dôjde k poškodeniu trávnatých plôch, obnoví dodávateľ trávnaté plochy tak, že na miestach, kde to bude potrebné, vyrovná terén, pred výsevom rozruší vrchnú časť pôdneho profilu, oseje plochy „parkovou trávnatou zmesou“ a po prvom pokosení trávnaté plochy písomne odovzdá do starostlivosti objednávateľovi.
Pokosená tráva musí byť z verejného priestranstva odvezená bezodkladne.
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy.
Trávniky sa kosia (skracujú) tak, aby bola zachovaná minimálna výška stebiel 4 cm. V prípade sucha je potrebné výšku kosenia upraviť, aby nedošlo k poškodeniu trávnikov vplyvom klimatických zmien.
Pri kosení okolo drevín musí byť postupované tak, aby nedochádzalo k poškodeniu borky drevín. V prípade, že nie je možná údržba pri päte kmeňa tak, aby bolo vylúčené poškodenie, prevádza sa údržba ručne.
Kosenie trávnatých plôch (a služby spojené s kosbou) sa bude vykonávať na základe objednávky objednávateľa v závislosti od klimatických a vegetačných podmienok), pričom presné termíny určí objednávateľ.
 2. Kosenie ruderálneho porastu v okolí cyklotrasy
Funkcia
Služba zahŕňa vyzbieranie rozptýleného (organického a anorganického) odpadu, kosenie, zhrabanie pokosenej porastu, naloženie na dopravný prostriedok, odvoz na miesto zhodnotenia (prípadne zneškodnenia), zloženie a následná likvidácia odpadu. Pokosená tráva musí byť bezodkladne odstránená. Likvidácia odpadu musí byť v súlade so zákonom o odpadoch (79/2015 a VZN Hl.m.SR Bratislavy o odpadoch).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kosenie cyklotrasy 4000 m2 ks 1 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pokosenie celej výmery musí byť vykonané najneskôr do 10 pracovných dni od termínu určeného v objednávke. Plynutie tejto lehoty bude primerane prerušené v prípade nepriaznivých poveternostných podmienok (najmä dážď), ktoré objektívne bránia výkonu činnosti kosenia.
Kosenie musí byť v súlade s STN 83 7019 Rozvojová a udržiavacia starostlivosť o vegetačné plochy.
Pokosená tráva musí byť bezodkladne odstránená.
Služba kosenie ruderálneho porastu v okolí cyklotrasy sa bude vykonávať na základe objednávky objednávateľa 2x ročne v závislosti od klimatických a vegetačných podmienok, pričom presné termíny určí objednávateľ.
Kosenie ruderálneho porastu v okolí cyklotrasy bude prebiehať po oboch stranách a poskytuje sa v lokalite od Jegenešskej ulice po hranicu katastrálneho územia Podunajské Biskupice – Rovinka. Dĺžka cyklotrasy je 2000 m a kosenie sa vykoná v šírke 1 m od kraja cyklotrasy po oboch stranách.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody podľa prílohy č. 1.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v rámcovej dohody v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Rozsah požadovaných služieb bude určený na základe samostatnej objednávky potvrdenej zodpovednou osobou objednávateľa. Dodávateľ je povinný nastúpiť na výkon dodania predmetu zmluvy najneskôr do 3 dní po obdržaní písomnej objednávky zodpovednej osoby objednávateľa. Požadované úkony uvedené v objednávke sa dodávateľ zaväzuje vykonať podľa dohodnutého termínu uvedeného v jednotlivých objednávkach, najneskôr však do 10 pracovných dní po prevzatí objednávky.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto dohody bude dodaný podľa tejto dohody a prehlasuje, že bude v kvalite zodpovedajúcej kvalitatívnym a dodacím podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných technických normách vzťahujúcich sa na dodanie predmetu rámcovej dohody.
Prípadnú reklamáciu vady predmetu plnenia podľa Rámcovej dohody je objednávateľ povinný uplatniť u dodávateľa ihneď po zistení vady, a to písomnou formou. Reklamované vady musí dodávateľ odstrániť ihneď, resp. podľa druhu a rozsahu týchto vád v čo najkratšom termíne, najneskôr však do 5 dní odo dňa obdŕžania písomnej reklamácie.
Ak bude dodávateľ v omeškaní so splnením povinnosti dodať predmet dohody riadne a včas bez objektívnych príčin, je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- € a úrok z omeškania vo výške 0,05 % z ceny objednaných úkonov a dodávok za každý aj začatý deň omeškania.
Ak bude dodávateľ v omeškaní so splnením povinnosti a nenastúpi na realizáciu objednávky, objednávateľ si môže predmetnú objednávku zabezpečiť treťou stranou. Rozdiel nákladov takto zabezpečených znáša dodávateľ. Objednávateľ za toto porušenie má právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 000,- € ako náhradu škôd spôsobenú nečinnosťou dodávateľa.
Objednávateľ má právo na náhradu škody v prípade, ak dodávateľ neodstráni reklamované vady ihneď, resp. podľa druhu a rozsahu týchto vád v čo najkratšom termíne, najneskôr však do 5 dní odo dňa obdŕžania písomnej reklamácie vo výške 500,-€ za jednotlivú vadu.
Pri plnení predmetu zákazky je úspešný uchádzač povinný postupovať tak, aby nepoškodil komunikácie, mestský mobiliár, verejnú zeleň, ostatné zariadenia, ktoré sú súčasťou verených priestranstiev, ako aj majetok a zdravie obyvateľov a návštevníkov priestorov.
O porušení povinnosti je úspešný uchádzač povinný bezodkladne upovedomiť verejného obstarávateľa a odstrániť poškodenie na vlastné náklady v zmysle požiadaviek a usmernení verejného obstarávateľa do 5 dní odo dňa nahlásenia vzniknutého poškodenia. Úspešný uchádzač zodpovedá za škodu, ktorá porušením vznikla.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať službu vo vlastnom mene, na vlastné náklady a na vlastnú zodpovednosť.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet tejto dohody bude dodaný podľa tejto dohody a prehlasuje, že bude v kvalite zodpovedajúcej kvalitatívnym a dodacím podmienkam, ktoré sú stanovené v príslušných technických normách vzťahujúcich sa na dodanie predmetu dohody.
Fakturácia bude uskutočnená po poskytnutí služby podľa konkrétnej objednávky. Splatnosť faktúr je 30 dní.
Služby, ktoré dodávateľ vykoná bez súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s podmienkami tejto dohody a konkrétnych objednávok nebudú uhradené.
Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie služieb podľa konkrétnej objednávky resp. rámcovej dohody.
Dodávateľ zodpovedá za primeraný poriadok a čistotu na príslušnej komunikácii a verejnom priestranstve, na ktorých realizuje službu a v plnej miere zodpovedá za likvidáciu odpadu.
Za riadne vykonané služby sa považujú služby vykonané riadne a včas, bez vád a v súlade s kvalitatívnymi požiadavkami.
Dodávateľ zodpovedá bez obmedzenia za všetky škody, ktoré vzniknú jeho zavinením, ktoré vzniknú objednávateľovi a iným osobám, na veciach, ako aj na osobách, pri vykonávaní služby, ktorou bol poverený bez ohľadu na to, či tieto služby budú vykonané jeho zamestnancami alebo pracovníkmi alebo ním poverenými subdodávateľmi.
Zmluvná cena musí v sebe zahŕňať všetky ekonomicky oprávnené náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s  poskytnutou službou (priame aj nepriame, vrátane dopravných nákladov).
Dodávateľ na plnenie rámcovej dohody, musí brať do úvahy, že ma k dispozícií dostatočné strojné a technické vybavenie.
Úspešný uchádzač/dodávateľ predloží cestné vyhlásenie, že jeho koneční užívatelia výhod ako aj užívatelia konečných východ dotknutých subdodávateľov nie sú verejnými funkcionármi (v prípade okruhu osôb – verejných funkcionárov, ktorýchstotožnenie nie je možné zo strany verejného obstarávateľa uskutočniť prostredníctvom verejne dostupných zdrojov).
Jednotkové ceny bude dodávateľ garantovať počas celého obdobia plnenia dohody. Ceny zahŕňajú všetky náklady spojené s realizáciou služby.
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr.
Verejný obstarávateľ  nesmie uzavrieť  rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov ver. sektora, s uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora, majú v registri partnerov verejného sektora zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa § 11, ods. 1 písm. a), b) a c) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

katastrálne územie Podunajských Biskupíc, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 súbor

153 360,00

127 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2023 12:51

18.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 376
 157
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.04.2023 09:50 - Vstupná ponuka 153 360,00 € Cena s DPH
18.04.2023 08:50 - Najvýhodnejšia ponuka 125 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS