00165271
Národný ústav reumatických chorôb
Nábr. I. Krasku 4, Piešťany, 92112, SVK
34123415
Bio G, spol. s r.o.
Elektrárenská 12092, Bratislava, 83104, SVK
Hemokultivačné fľaštičky Bactec
liekovka, hemokultivácia, mikroorganizmy, aeróbne, anaeróbne, mikroorganizmy
Tovar, Služba
1. Bactec Lytic/10 Anaerobic/F
|
|
---|---|
Funkcia |
Hemokultivačné liekovky na kultiváciu anaeróbnych mikroorganizmov. Kultivačné pôdy BD BACTEC Lytic/10 Anaerobic/F sa používajú na kvalitatívne postupy pre anaeróbne kultúry a množenie mikroorganizmov (baktérií a kvasiniek) z krvi. Kultivačné pôdy pre automatický systém BD Bactec 9050 je dôvodom prečo nie je prístupný ekvivalent. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bactec Lytic/10 Anaerobic/F | ks | 65 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah | v plastovej fľaštičke |
detekcia anaeróbnych mikroorganizmov | kvalitatívne stanovenie |
uzáver | hermetický |
vrchnák fľaše | fialový |
2. Bactec Plus Aerobic/F
|
|
---|---|
Funkcia |
Hemokultivačné liekovky na kultiváciu aeróbnych mikroorganizmov. Kultivačné pôdy BD BACTEC Plus Aerobic/F sa používajú na kvalitatívne postupy pre aeróbne kultúry a množenie mikroorganizmov (baktérií a kvasiniek) z krvi. Kultivačné pôdy pre automatický systém BD Bactec 9050 je dôvodom prečo nie je prístupný ekvivalent. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bactec Plus Aerobic/F | ks | 65 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah | v plastovej fľaštičke |
detekcia aeróbnych mikroorganizmov | kvalitatívne stanovenie |
uzáver | hermetický |
vrchnák fľaše | sivý |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to: náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. |
Dodávka predmetu zákazky bude prebiehať na základe jednotlivých objednávok počas lehoty plnenia zmluvy. Zásielka musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia v čase od 7:00 do 15:00 hod. (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Exspirácia pri dodávke : minimálne 4 mesiace. |
Reklamovaný tovar je potrebné prevziať u odberateľa osobne alebo kuriérnou službou, ktorú zabezpečí dodávateľ na vlastné náklady. |
Súčasťou dodávky tovaru musí byť dodací list a faktúra v tlačenej forme. Dodací list a faktúru požadujeme dodať aj v elektronickej forme. Faktúra musí obsahovať aj odvolanie na číslo zmluvy Dodací list musí obsahovať názov tovaru, ŠUKL kód tovaru, množstvo dodaného tovaru, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, celkovú cenu s DPH, číslo šarže tovaru a dátum exspirácie tovaru. |
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar bez zbytočného odkladu odo dňa doručenia e-mailovej objednávky objednávateľa (kupujúceho). Dodávateľ je povinný objednaný tovar dodať do 5 dní od e-mailovej objednávky . |
Po uzatvorení zmluvy najneskôr do 10 dní, teda ešte pred samotným plnením zmluvy požadujeme predložiť doklad o pridelení ŠÚKL kódu. Ak predmet zákazky nemá pridelený ŠÚKL kód, potom sa doklad nevyžaduje. |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, musí dodávateľ tovaru (predávajúci) predložiť kupujúcemu (objednávateľovi) položkovitý rozpočet - jednotkové ceny tovaru bez DPH aj s DPH, cenu celkom bez DPH a s DPH, výšku sadzby DPH. Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo. |
Zmluvná strana v pozícii veriteľa nie je oprávnená akokoľvek postúpiť pohľadávku voči druhej zmluvnej strane v pozícii dlžníka bez predchádzajúceho súhlasu zmluvnej strany v pozícii dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa ust. §39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela ( úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní ) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela. |
Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
Nábr.I.Krasku 4, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
1 020,50
1 020,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2023 11:21
13.04.2023 10:00
13.04.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2023 11:44 - Vstupná ponuka | 1 020,00 | € | Cena bez DPH |
06.04.2023 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 020,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: