• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2023 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2023 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2023 09:15

Detail zákazky Z20232668

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2023 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.04.2023 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.04.2023 09:15

Základné údaje

Z20232668

OF-270035

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7755810

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36629324

ALS SK, s. r. o.

Kirejevská 1678, Rimavská Sobota, 97901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Úplné rozbory pitnej vody

Úplné rozbory pitnej vody a vyhodnotenie analýz pitnej vody z vlastných zdrojov

  • 71900000-7 - Laboratórne služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Úplné rozbory pitnej vody
Funkcia
Vykonanie odberov vzoriek, úplných rozborov a vyhodnotenia analýz pitnej vody z vlastných zdrojov v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia v znení neskorších predpisov a Vyhlášky  MZ SR                  č. 247/2017 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o kvalite pitnej vody, kontrole kvality pitnej vody, programe monitorovania a manažmente rizík zásobovania pitnou vodou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
studňa ks 6
studňa vŕtaná + prípojky vody ks 2
zberná nádrž ks 1
prípojka vody ks 1
pramenná zberná jímka ks 1
vodáreň ks 1
úpravňa vody z vlastného zdroja ks 1
vodojem pitnej vody ks 1
vŕtaná studňa HN-3 ks 1
vodáreň a vodovod HVN-1 ks 1
vodojem ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ vyhotoví a do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi Harmonogram, v ktorom určí termíny odobratia vzoriek pitnej vody z jednotlivých vodných zdrojov na základe podkladov, ktoré mu poskytne objednávateľ.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Právne a/alebo vecné predpoklady na riadne plnenie zmluvy:  platný doklad o akreditácii vydaný Slovenskou národnou akreditačnou službou  podľa ISO/IEC 17025, predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, EČV a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Objednávateľ požaduje odovzdať protokoly o analýze vzoriek odobratých v jednotlivých miestach odberu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania odberov.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z.z. o daní z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonanú službu je do 30 dni od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Miesta vykonania odberov vzoriek pitnej vody:  Mierovo, Kuchyňa, Turecký Vrch, Voderady, Tomášikovo, Kamenná Poruba, Žilina, Sklené, Vlkanová, Zemianske Kostoľany, Nováky,  Kvetnica, Valaškovce.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 60 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 60 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

25.04.2023 07:00 — 31.10.2023 15:00

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

13 115,76

10 929,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2023 10:55

17.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 265
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2023 11:19 - Vstupná ponuka 9 792,00 € Cena s DPH
17.04.2023 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 8 088,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS