• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2023 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2023 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2023 14:55

Detail zákazky Z20232665

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.04.2023 13:01
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2023 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2023 14:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2023 14:55

Základné údaje

Z20232665

OF-270460

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7749999

Objednávateľ

35555777

Správa ciest Košického samosprávneho kraja

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

32457243

Alžbeta Elexová - REFLEX

Lesnícka 9, Košice-Západ, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

Hygienické potreby

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 44611600-2 - Zásobníky
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tekuté mydlo
Funkcia
Tekuté mydlo 5 L na umývanie rúk
tekuté mydlo na umývanie rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
antibakteriálne, krémové - 4,5-6L ks 55
 2. Tekuté mydlo s dávkovačom 500 ml
Funkcia
tekuté mydlo na umývanie rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
antibakteriálne, hydratačné ks 4
 3. Uterák pracovný bavlnený 50x70mm
Funkcia
uterák pracovný bavlnený
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
bavlnený, farebný, tmavší  odtieň,  rozmer 50x70mm ks 840
 4. Pasta na ruky umývacia 500 g
Funkcia
na umývanie rúk 500 g
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pre stredne ťažký priemyselne znečistenie, obsahuje glycerín ks 3700
 5. Ochranný krém na ruky 100 g
Funkcia
ochranný krém na ruky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
obmedzuje riziko vzniku infekcií, zabraňuje  vysušovanie pokožky ks 3710
 6. Servítky/ bal/ 100 ks
Funkcia
servítky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
rozmer min 30x30cm bal 61
 7. Toaletné mydlo 100g
Funkcia
na umývanie mydlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
antibakteriálne ks 3600
 8. Toaletný papier 2 vrst,400 utr.
Funkcia
toaletný papier - hygienická potreba na utieranie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
2 vrst., 400 utr, ks 6900
 9. Toaletný papier do zásobníkov 2 - vrst
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
toaletný  papier 2 vrst, priemer 19 cm JUMBO ks 200
 10. Papierové utierky 1 - vrst
Funkcia
papierové utierky ma utieranie rúk
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
200 - 250 ks/bal bal 780
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
biela farba
 11. Papierové utierky  ZZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
papierové utierky bal 294
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer útržku min 220x220mm
 12. Papierové utierky do zásobníka so stred odvíjaním
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
papierové  utierky ks 450
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
priemer 20 cm
výška 20cm
 13. Zásobník na papierové  utierky  ZZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zásobník na papierové utierky ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kapacita min 250ks skladaných papierových utierok rozmerov : min220x220mm
 14. Zásobník na tekuté mydlo na ruky
Funkcia
zásobník na mydlo na ruky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
min 500 ml ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
manuálny
 15. Kyselina soľná
Funkcia
na čistenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyselina soľná HCL - 30% L 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
HCL - 30% 30%
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia : miesto plnenia Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov, Michalovce, Ostrovského1 -riaditeľstvo Košice
2.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný tovar vrátane dopravy na miesto plnenia
3.Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32, odst.1 písm. e) a f) zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní  a o zmene s doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby platnosti.
4.Požadované doklady preukazujúce splnenie  osobitných požiadaviek na predmet zákazky:
4.a) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č.1 / cenová a technická špecifikácia/ potvrdený dodávateľom /( pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa)
4.b)karty bezpečnostných údajov, (ďalej len KBÚ)  ku každému typu výrobku   podľa zák.č.67/2010 Z.z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov /chemický zákon/ a prílohy II nariadenia Európskeho parlamentu a  Rady č.1907/2006/ES/REACH/ v zmene nariadenia  Komisie č.830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č.1272/2008/ES  /Chemická legislatíva  REACH a CLP / alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu
4.c)technické listy  / produktový list / ku každému typu výrobku
5.Lehota dodania tovaru: na základe objednávky
5a.)dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote do 5 /piatich/ pracovných dní od doručenia objednávky . V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávka považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany . Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie uzmluvy.
5.b)dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7,00 hod. do 15,00 hod. Zmluvné strany  sa dohodnú na predpokladanom termíne / čase dodania tovaru min. 1 deň vopred.
6. Doklady  preukazajuce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží:
- elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe " Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ"- Hygienické potreby, doklady"
-vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte. pdf.,jpg.,
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Rámcovej dohody  prostredníctvom EKS
7.Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie e zaťažený právami tretích osôb
8.Ponukové jednotkové ceny uvedené v  Prílohe č.1  sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmene nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodáním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov , prečerpania, balenia ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom.
9.K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom  DPH, avšak po uzatvorení  zmluvy sa nim stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
10.Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu  plnenia, jeho ceny, množstva a miesta plnenia.
11.Záručná doba: v zmysle §620 Občianskeho zákonníka  jej dĺžka trvá 24 mesiacov. Záručná doba  môže byť špecifikovaná aj katalógovým listom dodávaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania.
11.a)dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby . Objednávateľ má v tajkomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného  tovaru za vadný tovar.
12.Objednávateľ je oprávnený požiadať dodávateľa o preukázanie  dodržiavania  technických podmienok - predloženia certifikátov, vyhlásení o parametroch na dodaný tovar . Dodávateľ je povinný tieto dokumenty dodať objednávateľovi do 5 prac.dní odo dňa doručenia písomnej požiadavky objednávateľa.
13.Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy:
13.a)nedodržanie lehoty dodania tovaru.
13.b)nedodržanie kvality dodaného tovaru.
13.c)nedodržanie jednotkových cien.
13.d)nepredloženie požadovaných dokladov prekážajúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky  podľa bodu 4.
13e.)v prípade nepredloženia dokladov v bode 4a.) 4b.)
13.f) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od dohody .
13.g)nesplnené podmienky podľa §32 odst.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody
14. Súčasťou Rámcovej dohody sú Obchodné podmienky  elektronickej platformy v aktuálnom znení.
15. Reklamácia : Predávajúci poskytuje záruku na dodaný tovar dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Ak sa počas záručnej doby vyskytnú vady na ktoré sa vzťahuje záruk, kupujúci je povinný ich reklamovať bezodkladne po ich zistení telefonicky a následne písomnou formou, emailom do troch kalendárnych dní. V prípade ak kupujúci po dodaní tovaru na základe dodaného  litu  zistí, že dodaný tovar má akékoľvek vady, kupujúci je oprávnený požadovať od predávajúceho jeho výmenu za rovnaký tovar. Dodávateľ zodpovedá aj za vady , ktoré má tovar v čase jeho odovzdania/prevzatia pričom za vady, ktoré sa prejavi
-  dodávateľ zodpovedá aj za vady , ktoré má tovar v čase jeho odovzdania/prevzatia pričom za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní /prevzatí zodpovedá predávajúci len vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho zmluvných povinností. dodávateľ je povinný
- dodávateľ je povinný vymeniť chybný alebo poškodený tovar do 3 pracovných dní od dátumu uplatnenia reklamácie objednávateľom
16. V cene sú započítané všetky náklady spojené s obstarávaním  tovaru /doprava, balenie  resp. s plnením predmetu obstarávania tovaru
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košický, Slovenská republika

12

1,00 celok

12 100,46

10 083,72

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.04.2023 13:01

14.04.2023 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2023 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 632
 14
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.04.2023 10:18 - Vstupná ponuka 12 100,46 € Cena s DPH
14.04.2023 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka 11 302,36 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS