35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
32457243
Alžbeta Elexová - REFLEX
Lesnícka 9, Košice-Západ, 04011, SVK
Hygienické potreby
Hygienické potreby
Tovar, Služba
1. Tekuté mydlo
|
|
---|---|
Funkcia |
Tekuté mydlo 5 L na umývanie rúk |
tekuté mydlo na umývanie rúk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
antibakteriálne, krémové - 4,5-6L | ks | 55 |
2. Tekuté mydlo s dávkovačom 500 ml
|
|
---|---|
Funkcia |
tekuté mydlo na umývanie rúk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
antibakteriálne, hydratačné | ks | 4 |
3. Uterák pracovný bavlnený 50x70mm
|
|
---|---|
Funkcia |
uterák pracovný bavlnený |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
bavlnený, farebný, tmavší odtieň, rozmer 50x70mm | ks | 840 |
4. Pasta na ruky umývacia 500 g
|
|
---|---|
Funkcia |
na umývanie rúk 500 g |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
pre stredne ťažký priemyselne znečistenie, obsahuje glycerín | ks | 3700 |
5. Ochranný krém na ruky 100 g
|
|
---|---|
Funkcia |
ochranný krém na ruky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
obmedzuje riziko vzniku infekcií, zabraňuje vysušovanie pokožky | ks | 3710 |
6. Servítky/ bal/ 100 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
servítky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer min 30x30cm | bal | 61 |
7. Toaletné mydlo 100g
|
|
---|---|
Funkcia |
na umývanie mydlo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
antibakteriálne | ks | 3600 |
8. Toaletný papier 2 vrst,400 utr.
|
|
---|---|
Funkcia |
toaletný papier - hygienická potreba na utieranie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2 vrst., 400 utr, | ks | 6900 |
9. Toaletný papier do zásobníkov 2 - vrst
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
toaletný papier 2 vrst, priemer 19 cm JUMBO | ks | 200 |
10. Papierové utierky 1 - vrst
|
|
---|---|
Funkcia |
papierové utierky ma utieranie rúk |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
200 - 250 ks/bal | bal | 780 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
biela farba |
11. Papierové utierky ZZ
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
papierové utierky | bal | 294 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer útržku | min 220x220mm |
12. Papierové utierky do zásobníka so stred odvíjaním
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
papierové utierky | ks | 450 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
priemer | 20 cm |
výška | 20cm |
13. Zásobník na papierové utierky ZZ
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zásobník na papierové utierky | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kapacita | min 250ks skladaných papierových utierok rozmerov : min220x220mm |
14. Zásobník na tekuté mydlo na ruky
|
|
---|---|
Funkcia |
zásobník na mydlo na ruky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
min 500 ml | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
manuálny |
15. Kyselina soľná
|
|
---|---|
Funkcia |
na čistenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kyselina soľná HCL - 30% | L | 13 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
HCL - 30% | 30% |
Názov |
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia : miesto plnenia Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov, Michalovce, Ostrovského1 -riaditeľstvo Košice |
2.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový, nepoužívaný tovar vrátane dopravy na miesto plnenia |
3.Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32, odst.1 písm. e) a f) zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene s doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZVO") k momentu uzatvorenia zmluvy ako aj počas celej doby platnosti. |
4.Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
4.a) podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu uvedenom v prílohe č.1 / cenová a technická špecifikácia/ potvrdený dodávateľom /( pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa) |
4.b)karty bezpečnostných údajov, (ďalej len KBÚ) ku každému typu výrobku podľa zák.č.67/2010 Z.z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov /chemický zákon/ a prílohy II nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č.1907/2006/ES/REACH/ v zmene nariadenia Komisie č.830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č.1272/2008/ES /Chemická legislatíva REACH a CLP / alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu |
4.c)technické listy / produktový list / ku každému typu výrobku |
5.Lehota dodania tovaru: na základe objednávky |
5a.)dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar v lehote do 5 /piatich/ pracovných dní od doručenia objednávky . V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávka považuje deň prijatia e-mailu od odosielajúcej zmluvnej strany . Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie uzmluvy. |
5.b)dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 7,00 hod. do 15,00 hod. Zmluvné strany sa dohodnú na predpokladanom termíne / čase dodania tovaru min. 1 deň vopred. |
6. Doklady preukazajuce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe " Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ"- Hygienické potreby, doklady" |
-vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte. pdf.,jpg., |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Rámcovej dohody prostredníctvom EKS |
7.Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto zmluvy, nie e zaťažený právami tretích osôb |
8.Ponukové jednotkové ceny uvedené v Prílohe č.1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto zmluvy a ich zmene nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodáním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov , prečerpania, balenia ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
9.K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia zmluvy nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa nim stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
10.Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude špecifikované v čiastkových písomných objednávkach, s uvedením druhu predmetu plnenia, jeho ceny, množstva a miesta plnenia. |
11.Záručná doba: v zmysle §620 Občianskeho zákonníka jej dĺžka trvá 24 mesiacov. Záručná doba môže byť špecifikovaná aj katalógovým listom dodávaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania. |
11.a)dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby . Objednávateľ má v tajkomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
12.Objednávateľ je oprávnený požiadať dodávateľa o preukázanie dodržiavania technických podmienok - predloženia certifikátov, vyhlásení o parametroch na dodaný tovar . Dodávateľ je povinný tieto dokumenty dodať objednávateľovi do 5 prac.dní odo dňa doručenia písomnej požiadavky objednávateľa. |
13.Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy: |
13.a)nedodržanie lehoty dodania tovaru. |
13.b)nedodržanie kvality dodaného tovaru. |
13.c)nedodržanie jednotkových cien. |
13.d)nepredloženie požadovaných dokladov prekážajúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky podľa bodu 4. |
13e.)v prípade nepredloženia dokladov v bode 4a.) 4b.) |
13.f) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od dohody . |
13.g)nesplnené podmienky podľa §32 odst.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody |
14. Súčasťou Rámcovej dohody sú Obchodné podmienky elektronickej platformy v aktuálnom znení. |
15. Reklamácia : Predávajúci poskytuje záruku na dodaný tovar dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Ak sa počas záručnej doby vyskytnú vady na ktoré sa vzťahuje záruk, kupujúci je povinný ich reklamovať bezodkladne po ich zistení telefonicky a následne písomnou formou, emailom do troch kalendárnych dní. V prípade ak kupujúci po dodaní tovaru na základe dodaného litu zistí, že dodaný tovar má akékoľvek vady, kupujúci je oprávnený požadovať od predávajúceho jeho výmenu za rovnaký tovar. Dodávateľ zodpovedá aj za vady , ktoré má tovar v čase jeho odovzdania/prevzatia pričom za vady, ktoré sa prejavi |
- dodávateľ zodpovedá aj za vady , ktoré má tovar v čase jeho odovzdania/prevzatia pričom za vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní /prevzatí zodpovedá predávajúci len vtedy, ak boli spôsobené porušením jeho zmluvných povinností. dodávateľ je povinný |
- dodávateľ je povinný vymeniť chybný alebo poškodený tovar do 3 pracovných dní od dátumu uplatnenia reklamácie objednávateľom |
16. V cene sú započítané všetky náklady spojené s obstarávaním tovaru /doprava, balenie resp. s plnením predmetu obstarávania tovaru |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
12 100,46
10 083,72
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2023 13:01
14.04.2023 14:00
14.04.2023 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.04.2023 10:18 - Vstupná ponuka | 12 100,46 | € | Cena s DPH |
14.04.2023 13:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 302,36 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: