00397768
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach
Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK
51183455
Commander Services s.r.o.
Žitná 23, Bratislava, 83106, SVK
Systém sledovania vozidiel prostredníctvom GPS alebo ekvivalent
Systém sledovania vozidiel prostredníctvom GPS, monitoring, navigácia, monitorovanie áut
Služba, Tovar
1. Systém sledovania vozidiel prostredníctvom GPS alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ požaduje dodávku a montáž GPS (alebo ekvivalent) zariadení pre 16 motorových vozidiel (z toho 1 prenosná jednotka s pripojením na OBD konektor) s následnou správou a využitím GPS (alebo ekvivalentu GPS) monitoringu vozidiel na obdobie 4 (štyroch) kalendárnych rokov. |
Systém sledovania vozidiel prostredníctvom GPS (alebo ekvivalent), vyhodnocovania jázd, vrátane denných záznamov a spracovania spotreby PHM vozidiel autoparku. |
GPS alebo ekvivalent musí byť samostatné zariadenie s pripojením pomocou bezkontaktnej čítačky (bez porušenia káblového zväzku), pripojenie na OBD zbernicu môže byť riešené na priamo. |
Pri montáži požadujeme informovať objednávateľa vopred o spôsobe montáže a zásahoch, ktoré je nutné zrealizovať v exteriéri či interiéri motorového vozidla. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
zariadenie GPS alebo ekvivalent, vrátane montáže | ks | 16 | ||
Cena zariadenia vrátane a montáže zariadenia do vozidla (16 vozidiel) bez DPH | € | 232,50 | ||
Mesačný poplatok za prenos dát (16 vozidiel) bez DPH | € | 7,50 | ||
Vyčítanie a prenos dát z digitálneho tachografu (2 vozidlá) bez DPH | € | 9 | ||
Online sledovanie vozidla a vozidiel v rámci SR a EÚ v intervale | minúta | 1 | ||
Predpoklad servisných normohodín | NH | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Monitorovacie zariadenie musí byť: | kompaktné, mechanicky odolné; pevne umiestnené v kabíne vozidla prípadne mimo kabíny vozidla a zabezpečené proti zásahom zvonku |
Demontáž starých monitorovacích zariadení musí byť zahrnutá v cene montáže. | |
Súpis vozidiel v autoparku - typ vozidla / kategória / dátum prvého prihlásenia / typ PHM: | |
CITROEN - BERLINGO / N1 - nákladné do 3.500 kg / 15.08.2007 - BA; | |
FIAT - DOBLO / N1 - nákladné do 3.500 kg / 28.10.2011 / NM; | |
FORD - TRANSIT / N1 - nákladné do 3.500 kg / 06.02.2008 / NM; | |
NISSAN LEAF (elektromobil) / M1 - osobné / 29.06.2017 / elektrická energia | |
ŠKODA - FABIA combi / M1 - osobné / 01.01.2004 / BA | |
ŠKODA - OCTAVIA / M1 - osobné / 20.02.2012 / NM | |
ŠKODA - OCTÁVIA combi / M1 - osobné / 03.04.19 / BA | |
ŠKODA - SUPERB / M1 - osobné / 18.12.2015 / NM | |
ŠKODA - SUPERB 4x4 / M1 - osobné / 27.06.2017 / NM | |
VW - CARAVELLE / M1 - osobné / 31.12.2001 / BA | |
VW - GOLF combi / M1 - osobné /3 19.12.2014 / NM | |
VW - PASSAT combi/ M1 - osobné /3 28.12.2015 / NM | |
VW - TRANSPORTER T4 / M1 - osobné / 01.01.1993 / NM | |
MIDIBUS - ISUZU Novo / M3 / 01.03.2018 / NM | |
PEUGEOT - BOXER mikrobus / M1 - osobné / 22.06.2020 / NM | |
Špecifikácia: | |
Online sledovanie vozidla a vozidiel v intervale max. 1 minúta v rámci SR a EÚ; Zabezpečenie voči otvoreniu zariadenia, prípadne proti zásahu do zariadenia; Napájanie zariadenia 12 – 24V, podľa typu vozidla; Možnosť komunikácie so zariadením aj počas stavu, keď je vozidlo vypnuté, možnosť vyčítania údajov pri vypnutom stave; Pri vypnutom stave musí zariadenie umožňovať úsporný nízko-príkonový režim pod 1mA - max; Evidencia výpadkov napájania; Evidencia servisného zásahu do zariadenia, čas odpojenia a pripojenia zariadenia, zápis prevádzkových parametrov pri odpojení zariadenia; | |
Prenos dát prostredníctvom siete GSM a technológii GPRS v SR a EU; Neobmedzené dátové karty pre celú EÚ; Kontrola, nastavenie parametrov, nahranie nového FW mobilnej jednotky na diaľku cez GPRS prepojenie; Pripojenie a inštalácia GSM nalepovacej antény vhodnú pre osobné a nákladné automobily s umiestnením do interiéru vozidla; Pripojenie a inštalácia GPS antény s umiestnením do interiéru vozidla; | |
Prihlasovanie (identifikácia) vodičov pomocou kariet RFID vo vozidle alebo dallas čipov, tachografových kariet, prípadne prihlasovanie cez mobil APP; Prepojenie riadiacej jednotky vozidla s poskytovaním presných informácií ako je rýchlosť, hladina paliva, spotreba, stav tachometra, otáčky motora a práca s plynovým pedálom, za účelom dvojitej kontroly spotreby PHM (zbavenie sa tzv. čierneho tankovania – krádeže PHM); Funkcia GOOD DRIVING: vyhodnotenie jazdného štýlu vodiča z gyroskopu v jednotke posudzovaním: prudká akcelerácia, prudké brzdenie, náklony v zákrutách, prekročenie otáčok motora, | |
Automatické generovanie emailu o štýle jázd vozidiel s vyhodnotením (agresívneho zrýchľovania vozidla, nebezpečného brzdenia vozidla, neplynulej jazdy, nebezpečného prejazdu zákrutou a to všetko rozdelené na jazdy v meste, mimo mesta a na diaľnici; Automatická korekcia tachometra (presný nájazd vozidla na týždennej/dennej alebo časovo určenej báze); Vozidlová jednotka musí obsahovať 2 samostatné vstupy na čítanie zberníc z vozidla (1. CAN - BUS + 2. OBD); | |
Pripojenie na CAN BUS zbernicu vozidla musí byť pomocou bezkontaktnej čítačky (bez porušenia káblového zväzku) + pripojenie na OBD zbernicu môže byť riešené na priamo; V prípade nemožnosti vyčítania údajov o zostatku PHM v nádrži vozidla z riadiacej jednotky vozidla / CAN BUS zbernice dodanie a montáž zariadenia na určenie danej veličiny; Presná evidencia prejdenej vzdialenosti z CAN zbernice alebo GPS, možnosť zistenia okamžitej polohy vozidla; Zisťovanie polohy vozidla vo vopred zvolenom časovom intervale; | |
Informácia o čase a rýchlosti pri každom zaznamenanom bode; Spätná informácia o dosiahnutí vopred definovaného priestoru a bodu; Kompletná evidencia trasy pohybu vozidla s podrobnosťou uličnej siete; Záznam dátumu a času práce vozidla, jeho pracovný čas (výkon); Určenie prestávok a bezpečnostných prestávok pri práci; Doba behu motora bez pohybu vozidla (motor na prázdno); Požadujeme plnohodnotné webové riešenie; Celý SW je prevádzkovaný na serveroch dodávateľa; Komunikácia s mobilnou jednotkou prostredníctvom GPRS; | |
Bezobslužné automatické spracovanie dát načítaných z mobilnej jednotky; Pripojenie na tachografovú jednotku a pravidelné sťahovanie dát z tachografu na diaľku, automaticky podľa prednastavených intervalov (14 a 28 dní); Prenos dát v reálnom čase na server; Zobrazenie okamžitej polohy sledovaných vozidiel na mapovom podklade; Grafické znázornenia prejdenej trasy na mape s podrobnosťou uličnej siete; Kompletná evidencia tras pohybu vozidla, celoročná história pohybu, zobrazenie na mape; Archivácia dát po dobu 10 rokov na úložisku dát dodávateľa služby; | |
Export nameraných a spracovaných údajov vo formátoch XLS, CSV a PDF; Zasielanie všetkých dát z vozidlovej jednotky na server každých max. 60 sekúnd; Detailné vektorové mapové podklady s podrobnosťou uličnej siete v rámci celého Slovenska; Pravidelné bezplatné aktualizácie mapových podkladov; Možnosť zobrazenia satelitných máp. Preferujeme Google mapy, alebo ekvivalent; V cene poplatok za využívanie máp – GOOGLE, alebo ekvivalent; | |
Alarmy systému generované pomocou emailu, SMS, grafické a tlačové výstupy v nasledovných formátoch: XLS, HTML a PDF; Určenia prekročení hraníc SR a EÚ; Zvýšenie zabezpečenia proti krádeži alarmom (volanie na telefón) pri odpojení jednotky od batérie pri pokuse o krádež vozidla; Možné iné zabezpečenia proti krádeži na rôznych úrovniach ako napr. otrasové čidlo, siréna, senzor otvorenia dverí, časový zámok, alarm palivovej nádrže a iné; | |
Kniha jázd musí byť v súlade s požiadavkami uvedenými v zákone o dani z príjmu; Musí obsahovať prehľad jázd, popis ulice miesta odchodu a príchodu vrátane časového údaju a údaji o stave tachometra na začiatku a konci jazdy, priemernú a maximálna rýchlosť, spotrebu PHM, zostatok stavu PHM v nádrži; Kompletné vyúčtovanie PHM na mesačnej, resp. časovo určenej báze s exportmi do XLS a PDF; | |
Grafický priebeh množstva paliva v nádrži a prejdenej vzdialenosti; Zostava pre porovnanie nameraného a dokladovaného tankovania; Tlačový výstup nákladovosti (jedného vozidla, skupiny vozidiel, stredísk) vrátane nákladov na údržbu vozidla; Možnosť voľby dátumových a časových filtrov pri grafických a tlačových výstupoch Práca so skupinami vozidiel; Elektronická Servisná kniha – plánovač akéhokoľvek úkonu (STK, výmena oleja, diaľničná známka atď.) s pripomienkovačom; | |
Mobilná aplikácia systému, dostupná pre Android, iOS a Windows Phone s možnosťou pridávania dokumentov – foto, súbory, atď.; Kompletná evidencia vozidiel, vrátane údajov z technických preukazov; Evidencia vodičov a priradenie k vozidlám; Kompletná údržba vozidiel - evidencia nákladov na PHM, olej pneumatiky, servis; Upozornenia na blížiacu sa udalosť údržby a výstraha pri nedodržaní servisných intervalov Možnosť užívateľskej úpravy tlačových zostáv; Spravovanie prístupov v neobmedzenom počte a možnosťou nastaviť jednotlivé prístupy na ľubovoľnej úrovni oprávnenia užívateľa; | |
Možnosť práce so systémom z každého počítača s pripojením na INTERNET; Definovanie neobmedzeného počtu vlastných miest / bodov záujmu WAIPOINTOV vo vektorovom formáte – uloženie do databázy, ich požitie v záznamoch v knihe jázd, aktuálnej polohe pri zozname vozidiel a v tlačených reportoch. | |
Ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ zariadenia, alebo zariadenie konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto výrobok ekvivalentným zariadením. Ekvivalentné zariadenie však musí mať také kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je uvedené zariadenie určené. |
Názov |
I. Zmluvná cena: |
1. Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
2. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na dopravu, ktoré sú predmetom zmluvy. |
3. Predpokladaný počet normohodín je orientačný a nezáväzný. V prípade, že bude objednaný nižší počet ako je predpokladaný, nevzniká dodávateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy. |
4. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
II. Povinnosti zmluvných strán: |
1. Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. |
2. Objednávateľ požaduje v rámci plnenia: |
- bezplatnú Hotline linku / technickú podporu dostupnú nepretržite 24/7 aj počas sviatkov; |
- neobmedzené bezplatné školenia a konzultácie – plná podpora pri implementácii riešení, počas celej doby trvania zmluvy; |
- možnosť úpravy systému na mieru – vývoj individuálnych reportov/zostáv podľa potreby; |
- upgrade systému – automaticky sprístupnené nové funkcionality; |
- montáž a servis zariadení v priestoroch objednávateľa alebo po s objednávateľom dohodnutom mieste bez poplatku za výjazd a kilometrovné náklady; |
- bezplatný servis v prípade akejkoľvek poruchy zariadenia počas celej doby spolupráce; |
- pri dodaní nového zariadenia predĺženú 3 ročnú záruku s pozáručným servisom zdarma; |
- cena montáže zariadení do vozidiel musí zohľadňovať aj cenu demontáže zariadení z vozidiel dodaných dodávateľom služby; |
- v prípade nadobudnutia nového vozidla počas trvania zmluvy si objednávateľ vyhradzuje právo doplniť vozidlo do pôvodného zoznamu vozidiel; |
- v prípade montáže nového zariadenia do vozidla, doloženie potvrdenia dodávateľa služby ku konkrétnemu vozidlu o: |
a) homologizácii zariadenia montovaného do vozidla, |
b) že sa montované zariadenie pripája na zbernicu vozidla bezdotykovo prostredníctvom bezkontaktného modulu, ktorý žiadnym spôsobom neovplyvní funkčnosť riadiacej jednotky vozidla, |
c) pri nových vozidlách aj súhlas importéra danej značky vozidla s montážou zariadenia do vozidla danej značky vozidla bez straty garancie vozidla počas celej doby trvania garancie; |
- počas doby trvania zmluvy možnosť zaraďovania / vyraďovania vozidiel z flotily vozidiel autoparku objednávateľa služby; |
- vyúčtovanie poskytnutej služby a prác dodávateľom služby a prác vždy po ukončení kalendárneho mesiaca a na konkrétne vozidlo; |
3. Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ služby počas celej doby platnosti zmluvy disponoval oficiálnym stanoviskom: |
- finančného riaditeľstva k uplatneniu zákona č.595/2003Z.z. o dani z príjmov v znení neskorších predpisov, ohľadom preukázateľných výdavkov na nákup pohonných hmôt najviac do výšky spotreby vykázanej jednotkou satelitného sledovania; |
- a mal uhradené poplatky za využívanie máp GOOGLE alebo ekvivalentných mapových podkladov. |
III. Fakturácia: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať podľa skutočného počtu zrealizovaných normohodín. |
2. Faktúra za realizáciu opravy musí obsahovať: rozpis prác s uvedením počtu normohodín, rozpis náhradných dielov s uvedením názvu náhradného dielu, ceny náhradného dielu, materiálu, komponentov a celkového servisného výkonu bez DPH a s DPH. |
3. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce, množstva normohodín a na základe skutočne použitého množstva súvisiaceho materiálu. |
4. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. |
5. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu. |
IV. Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb: |
1. Ktorákoľvek zo strán zmluvy o poskytovaní služieb je oprávnená okamžite odstúpiť od tejto zmluvy pri podstatnom porušení povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy o poskytovaní služieb a požadovať od povinnej strany náhradu škody, ktorá jej vinou vznikla, v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
2. Objednávateľ bude za podstatné porušenie povinností zmluvy o poskytovaní služieb dodávateľom považovať nedodržanie ktoréhokoľvek ustanovenia tejto zmluvy o poskytovaní služieb, ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári. |
3. V prípade, ak dodávateľ podstatne poruší povinnosti vyplývajúcich z tejto zmluvy a nebude disponovať počas trvania zmluvného vzťahu niektorým z dokladov, ktorý je nevyhnutný pre riadne plnenie zmluvy, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
4. Úplná alebo čiastočná zodpovednosť strany zmluvy o poskytovaní služieb je vylúčená v prípadoch zásahu vyššej moci. |
5. Odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb odstupujúca strana písomne oznámi druhej strane bez zbytočného odkladu po tom, ako sa o podstatnom porušení tejto zmluvy o poskytovaní služieb dozvedela. |
6. Strany tejto zmluvy o poskytovaní služieb zhodne prehlasujú, že všetky spory vzniknuté z tejto zmluvy o poskytovaní služieb budú riešiť dohodou. V prípade, že medzi stranami zmluvy o poskytovaní služieb nedôjde k dohode, tieto spory sú strany zmluvy o poskytovaní služieb povinné riešiť v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR. |
Šrobárova 2, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
01.05.2023 00:00 — 30.04.2027 23:59
1,00 celok
14 568,32
12 140,27
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2023 09:38
17.04.2023 10:00
17.04.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.04.2023 17:20 - Vstupná ponuka | 11 234,93 | € | Cena s DPH |
17.04.2023 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: