• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2023 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2023 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2023 16:05

Detail zákazky Z20232592

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2023 15:10
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2023 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2023 15:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2023 16:05

Základné údaje

Z20232592

OF-270269

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7744654

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup VoIP telefónov

telefónne prístroje, VoIP telefóny

  • 32552100-8 - Telefónne prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. VoIP telefóny
Funkcia
Celková cena je vrátane všetkých nákladov týkajúcich sa predmetu zákazky (sieťová a nápajacia kabeláž, recyklačný poplatok, doprava vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru a iné).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 280
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Podporované protokoly/štandardy SIP RFC3261, TCP/IP/UDP, RTP/RTCP, HTTP/HTTPS, ARP/RARP, ICMP, DNS (A re- cord, SRV, NAPTR), DHCP, PPPoE, SSH, NTP, STUN, SIMPLE, LLDP-MED, LDAP, TR-069, 802.1x, CDP/SNMP/RTCP-XR
2. Podpora šifrovaných protokolov šifrovaná signalizácia SIPS-TLS, SRTP, upload trusted CA certificates
3. Podporované Kodeky G.711µ/a, G.722 (wide-band), G.723, G.726-32, G.729 A/B, iLBC, inband and out-of-band DTMF (In audio, RFC2833, SIP INFO), VAD, CNG, AEC, PLC, AJB, AGC
4. Funkcie telefónu Webové administračné rozhranie, Presmerovanie hovoru, DND, Hlasitý odposluch, Pripojenie headsetu, Programovateľné tlačítka, 3-way audio conferencing, Mute, Call waiting, Call history
5. Funkcie telefónu Call park/pickup, auto answer, click-to-dial, nastaviteľné zvonenia
6. Sieťové požiadavky Dual switched auto-sensing 10/100 Mbps Ethernet ports, možnosť napájať cez PoE, možnosť pripojenia PC, nastavenie VLAN
7. Mechanické požiadavky Stolný stojan, možnosť upevniť na stenu
8. Grafický display áno
9. Podpora min. dvoch liniek (SIP účtov) súbežne áno
10. Kompatibilita s PBX Asterisk, FreePBX, 3CX, Kamailio
11. Podpora VPN OpenVPN
12. Zoznam kontaktov Manuálne, pomocou XML a pomocou pripojenia k LDAP
13. Provisioning Pomocou TFTP alebo SUBSCRIBE packetu, dodanie kompletného návodu, vzorové konfiguračné súbory, software pre Windows a Linux na vytváranie konfiguračných XML súbor, podpora šifrovaného XML, TR-069
14. Firmware upgrade Možnosť automatického upgradu cez TFTP, HTTP, HTTPS
15. Jazyk telefónu Slovenčina alebo čeština, angličtina
16. Vzdialené logovanie Logovanie na externý server a nastavenie Syslog Level
17. Vzdialený monitoring Pomocou SNMP
18. Možnosť Packet Capture áno
19. Referenčný model Model Grandstream GXP 1625, príp. Cisco SPA514G alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Objednávateľ požaduje nákup IP telefónov (napr. model Grandstream GXP 1625, príp. Cisco SPA514G alebo ekvivalent, ktorý musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre) (ďalej len „telefóny“).
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na 12 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu Rámcovej dohody, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr. Skutočne odobraté počty budú závisieť od aktuálnych potrieb Objednávateľa. Objednávateľ nie je povinný vyčerpať finančný limit uvedený v tejto Rámcovej dohode.
3. Objednávateľ požaduje predložiť kontaktné údaje osôb Dodávateľa oprávnených konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody do 48 hodín od uzatvorenia Rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia.
4. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť e-mailom kontaktným osobám Objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody podrobný rozpis ceny: cena za jednotlivé telefóny v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v EUR bez DPH a cena celkom v EUR s DPH.
5. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody predložiť technickú špecifikáciu/podrobný popis telefónov Objednávateľovi na posúdenie kvality a požadovaných technických parametrov, t. j. požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov opisu predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) tovaru, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
6. Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ v súčasnosti, t. j. pred uzavretím tejto Rámcovej dohody, prevádzkuje infraštruktúru postavenú na riešení, ktoré využíva Asterisk PBX, pričom obstarávané telefóny v rámci tejto zákazky budú zakomponované do súčasnej infraštruktúry.
7. Objednávateľ posúdi parametre ponúkaných telefónov a max. do 10 pracovných dní od dňa doručenia ich technickej špecifikácie oznámi Dodávateľovi, či ponúkané telefóny preukazujú splnenie všetkých technických požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode. V prípade nepreukázania splnenia niektorej z požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode Objednávateľ vyzve Dodávateľa na ich doplnenie/opravu/úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie.
8. Prvú požiadavku na doručenie telefónov sa Dodávateľ zaväzuje splniť do 14 dní od schválenia technickej špecifikácie Objednávateľom. Ďalšie požiadavky sa Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť do 7 dní odo dňa odoslania e-mailovej požiadavky na ďalšie plnenie Rámcovej dohody.
9. Objednávateľ požaduje spolu s technickou špecifikáciou predložiť potvrdenie, že telefóny pochádzajú z autorizovaného obchodného kanálu výrobcu a majú nárok na záruku výrobcu, že sú registrované na podporu a servis výrobcu v súlade so zásadami výrobcu, a že sú dodávané spolu s platnou licenciou na softvér.
10. Objednávateľ požaduje dodanie telefónov vrátane napájacej a sieťovej kabeláže.
11. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov) v zmysle Rámcovej dohody, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto Rámcovej dohode, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie Rámcovej dohody a vyhradzuje si právo odstúpiť od Rámcovej dohody.
12. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, Objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
13. Referenčné produkty pri jednotlivých požadovaných produktoch sú uvedené kvôli overenej kompatibilite s požadovaným využitím. V prípade dodania ekvivalentného plnenia k požadovaným tovarom sa Dodávateľ zaväzuje zabezpečiť úplnú konfiguráciu a prevádzkovú podporu.
14. Celková cena je vrátane dopravy do miesta dodania (Námestie slobody 1, Bratislava) a je vrátane všetkých nákladov súvisiacich s dodaním tovaru (doprava, vyloženie a naloženie telefónov, vynesenie) na miesto plnenia, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií opisu predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie opisu predmetu zákazky.
15. Dodaný telefón musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný v originálnom balení, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku. Nemôže sa jednať o repasovaný alebo inak renovovaný, reklamovaný telefón a pod.
16. Dodávateľ sa zaväzuje spĺňať záručné podmienky výrobcu a spĺňať licenčné podmienky výrobcu. V prípade reklamácie telefónu, v rámci záručnej doby, sa Dodávateľ zaväzuje prevziať telefón v sídle Objednávateľa na vlastné náklady.
17. End of life dátum (dátum konca životného cyklu) produktových rád nesmie byť najbližších 24 mesiacov od prevzatia telefónu (Objednávateľ akceptuje len nové modely), vrátane licencií, resp. softvéru potrebných na prevádzku, konfiguráciu a správu. Obstarávateľ si vyhradzuje odmietnuť plnenie, ktoré by mohlo ohroziť bezpečnosť Objednávateľa.
18. Dodávateľ sa zaväzuje dodať telefóny v pracovnej dobe Objednávateľa, t. j. počas pracovných dní od 8:00 hod. do 16:00 hod.
19. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť dodanie telefónov kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie telefónov sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa. Objednávateľ potvrdí prevzatie telefónov svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
20. Objednávateľ je pri prevzatí telefónov povinný prekontrolovať ich úplnosť, kompletnosť, balenie, či sú v súlade s opisom predmetu zákazky, ich technickou špecifikáciou a objednávkou a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade zjavných vád telefónov, resp. nesúladu dodávky s údajmi uvedenými v predmetu zákazky, špecifikácii, na objednávke, príp. na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u Dodávateľa reklamovať a uviesť príslušné nedostatky.
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ktorý nebude s príslušnou objednávkou a/alebo Rámcovou dohodou a/alebo opisom predmetu zákazky a/alebo technickou špecifikáciou. Ak dodaný telefón nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a/alebo s jeho technickou špecifikáciou a/alebo objednávkou vzniká Objednávateľovi právo odstúpiť od Rámcovej dohody.
22. Objednávateľ oznámi vady dodaného telefónu bezodkladne, najneskôr do 14 dní od zistenia, okrem zjavných vád, t.j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia. Zjavné vady telefónu, ktoré boli reklamované pri jeho prevzatí, musia byť do doručenia príslušnej faktúry Dodávateľom Objednávateľovi odstránené. Dodávateľ má povinnosť odstrániť reklamovanú vadu najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia vady Dodávateľovi. V prípade zistenia funkčnej vady na dodanom telefóne, má Dodávateľ povinnosť vymeniť vadný telefón za nový s identickými parametrami.
23. Dodávateľ poskytuje záruku na telefónov v trvaní 24 mesiacov od jeho prevzatia.
24. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní telefónov jednotlivo po dodaní na základe čiastkových e-mailových požiadaviek, prílohou ktorej musí byť dodací list písomne potvrdený Objednávateľom. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne a/alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
25. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Rámcovej dohode. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
26. V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa, dodať telefón podľa opisu zákazky a/alebo jeho špecifikácie a/alebo objednávky, a/alebo poskytnúť službu, a/alebo dodržať termín dodania uvedený v objednávkovom formulári alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Dodávateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Rámcovej dohody. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
27. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
28. Práva a povinnosti neupravené touto Rámcovou dohodou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

14 011,20

11 676,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2023 15:10

13.04.2023 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2023 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 186
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2023 13:44 - Vstupná ponuka 14 010,00 € Cena s DPH
13.04.2023 11:54 - Najvýhodnejšia ponuka 13 639,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS