• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2023 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2023 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2023 11:15

Detail zákazky Z20232568

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2023 12:59
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2023 11:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2023 11:15

Základné údaje

Z20232568

OF-270084

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7744648

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

48079707

WASCO - družstvo

Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie a chemické čistenie

pranie a chemické čistenie

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie a chemické čistenie
Funkcia
zabezpečenie prania, chemického čistenia, dezinfekcia, žehlenia, skladania a balenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Autopoťah (1 sedadlo) ks 2
Blúza poľná (DaSS, 97, ....) ks 10
Blúza pracovná ks 20
Blúza pracovná antistatická ks 10
Blúza pracovná hasičská UBO ks 10
Bunda ochranná reflexná ks 3
Bunda poľná (DaSS, 97, ....) ks 5
Čiapka poľná ks 1
Hygienická vložka stanová ks 1
Kabát hasičský zásahový ks 10
Kabát poľný (DaSS, 97, ....) ks 10
Kabát pracovný antistatický ks 10
Kabát pracovný, šušťákový ks 5
Košeľa pracovná antistatická ks 2
Košeľa služobná, pracovná ks 10
Kožuch pre strážnych ks 1
Kukla kombinovaná ks 1
Mikina flísová ks 10
Nohavice hasičské zásahové ks 10
Nohavice poľné (DaSS, 97, ....) ks 10
Nohavice pracovné (biele, farebné) ks 30
Nohavice pracovné antistatické ks 3
Nohavice pracovné hasičské UBO ks 5
Nohavice reflexné ks 3
Obrus biely všetky veľkosti ks 100
Obrus farebný všetky veľkosti ks 10
Osúška ks 10
Paplón ks 5
Plachta ks 450
Plášť do dažďa ks 1
Plášť pracovný (biely, farebný) ks 3
Pláštenka stanová ks 1
Povlak na paplón ks 450
Povlak na vankúš ks 450
Rukavice pletené pár 2
Spodky ks 3
Sveter pletený ks 1
Tepelná vložka do stanov ks 1
Tielko ks 5
Tričko DR (biele, farebné) ks 5
Tričko DR antistatické ks 5
Tričko KR (biele, farebné) ks 70
Tričko KR antistatické ks 10
Ušianka plyšová ks 1
Uterák ks 400
Utierka ks 700
Vankúš ks 5
Vesta ochranná, reflexná, DaSS ks 1
Vložka do kabáta ks 1
Vložka do nohavíc ks 1
Záclona m2 11
Zástera pracovná ks 5
Záves farebný m2 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú a to odo dňa nadobudnutia jej účinnosti do 30.12.2023, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr; alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania.
Rozsah poskytovania služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Miesto plnenia Zemianske Kostoľany.
Celková zmluvná cena plnenia je stanovená v rozsahu predpokladaného množstva uvedených jednotlivých druhov bielizne a textilu.
Poskytovanie služby bude prebiehať na základe písomných objednávok počas trvania platnosti zmluvy. Objednávky budú doručené dodávateľovi elektronicky.
Objednávateľ požaduje odvoz a dovoz materiálu na miesto plnenia objednávateľa podľa príslušnej objednávky.
Konkrétne množstvá materiálu budú poskytovateľovi oznámené v príslušnej objednávke.
Termín na poskytnutie služby bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. V tejto lehote poskytovateľ zabezpečí odvoz znečisteného a dovoz vypratého materiálu a to 1x týždenne. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 13:00.
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
V cene sú zahrnuté všetky náklady poskytovateľa spojené s poskytnutím služby, vrátane dopravy (zberu znečisteného materiálu z miesta plnenia, rozvozu čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia), pracích prostriedkov, žehlenia, triedenia, skladania, viazania a balenia materiálu.
Objednávateľ pri každom odovzdávaní znečisteného materiálu spíše na výdajku-prevodku názov organizácie, presný druh a počet materiálu, dátum odovzdania materiálu, lehotu dodania materiálu, ktorú podpíšu zodpovedné osoby za obe zmluvné strany. Pri dovoze čistého materiálu do jednotlivých miest plnenia objednávateľa, vystaví dodávateľ dodací list s presným množstvom z každého materiálu, ktorý pri prevzatí materiálu potvrdí svojím podpisom.
Fakturácia bude vykonaná podľa skutočne poskytnutého rozsahu služieb, po zrealizovaní každej objednávky. Objednávateľ požaduje pred vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu objednávateľa z dôvodu upresnenia a kontroly fakturačných údajov.
Poskytovateľ vyhotoví faktúru v zmysle objednávky a doručí ju objednávateľovi v počet 2 ks. Faktúry za vykonané služby musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Súčasťou faktúr budú dodacie listy s uvedením čísla objednávok. Potvrdený dodací list bude vystavený v 2 výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre poskytovateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Poskytovateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien všetkých položiek s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Poskytovateľ musí bezodkladne písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje poskytnutie služby.
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehotách: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli.
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri praní a čistení), c) rozdiel v počte kusov, párov, súprav  uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu.
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Vypraný a vyčistený materiál dodávateľ zabezpečí proti prašnosti ich zabalením do PVC, alebo iným vhodným spôsobom.
Predmetom zákazky je pranie, chemické čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období.
Konečná cena vypraného a vyčisteného materiálu musí zahŕňať cenu za dovoz a odvoz materiálu, vlastné čistenie, sušenie, skladovanie, viazanie a triedenie podľa jednotlivých druhov materiálu.
Slovenské technické normy, ktoré majú väzbu pre pranie a chemické čistenie: STNENISO 3758; STNENISO 105-C06; STNENISO 105-C07; STNENISO 105-C08; STNENISO 105-C09; STNENISO 105-C09:2004/A1; STNENISO 105-C10; STNENISO 105-C12; STNENISO 105-C12:2006/OpravaAC; STNENISO 105-D01; STNENISO 105-D02; STNENISO 105-E01; STNENISO 105-E07; STNENISO 105-E08; STNENISO 105-E09; STNENISO 105-E11; STNENISO 105-E12; STNENISO 105-X11; STNENISO 15797; STNENISO 3175-1; STNENISO 3175-2; STNENISO 3175-3; STNENISO 3175-4 a STNEN 12241
Poskytovateľteľ zabezpečí dovoz vypraného a vyčisteného materiálu objednávateľovi.
Poskytovateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a chemického čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia.
Piktogramy označujúce údržbu sa z materiálu neodstraňujú. Piktogramy sú uvedené v STNENISO 3758 – Textílie.
Poskytovateľ je povinný dodržiavať ošetrovacie symboly na materiáloch, dbať na zodpovedný prístup pri manipulácii s materiálmi počas ich prania a chemického čistenia, dbať na kompletnosť a úplnosť materiálov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pod horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

19.04.2023 07:00 — 30.12.2023 13:00

1,00 súbor položiek

3 500,00

2 916,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2023 12:59

13.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 198
 37
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.04.2023 14:48 - Vstupná ponuka 3 499,10 € Cena s DPH
12.04.2023 12:48 - Najvýhodnejšia ponuka 3 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS