• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2023 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2023 10:50

Detail zákazky Z20232548

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2023 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2023 10:50

Základné údaje

Z20232548

OF-270385

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7738292

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny a zásobníky

Dusík

  • 24111700-2 - Dusík
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technický dusík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
50L fľaša technického dusíka ks 1
Prenájom fľaše od 21.4.2023 do 02.05.2023 deň 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a z miesta plnenia - Michalovce.
Dovoz fľaše ku dňu začatia nájmu 21.4.2023. Odvoz fľaše ku dňu ukončenia nájmu 02.05.2023.
Celková cena musí zahŕňať všetky náklady, ktoré sú potrebné k poskytnutiu predmetu zákazky (prenájom, doprava, ADR poplatok, recyklačný poplatok a iné).
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list tak 3x faktúru. Ak bude faktúra zároveň dodacím listom, musí to byť uvedené na faktúre.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

21.04.2023 08:00 — 02.05.2023 13:00

1,00 súbor podľa opisného formulára

77,50

77,50

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.04.2023 10:03

12.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 411
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2023 10:31 - Vstupná ponuka 77,50 € Cena bez DPH
11.04.2023 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 77,20 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS