00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
36815799
Vision IT Solutions, a. s.
Pribinova 25, Bratislava, 81109, SVK
Podpora (support od výrobcu) bezpečnostného prvku siete - HW
podpora, údržba, support
Služba
1. Obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém FortiNet
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova supportu existujúcich licencií FortiGate D600 na obdobie od 04.04.2023 do 03.04.2024. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Enterprise Protection (24x7 FortiCare plus Application Control, IPS, AV, Web Filtering, Antispam, FortiSandbox Cloud, FortiCASB (60 users included), Industrial Security and Security Rating) | ks | 2 |
2. Obnova podpory pre existujúci centrálny bezpečnostný systém Sophos
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnova supportu vrátane modernizácie funkcionality na minimálne XGS štandardu existujúcich zariadení SOPHOS na obdobie od 16.05.2023 do 15.05.2028. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2x Sophos XG210(HA) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Architektúra Xstream, neobmedzený vzdialený prístup VPN, Site-to-Site VPN, reporting. Ochrana siete: Xstream TLS a DPI engine, IPS, ATP, Security Heartbeat, SD-RED VPN, reporting. Webová ochrana: Xstream TLS a DPI engine, Web Security and Control, Application Control, reporting. | |
2. Modernizácia systému musí umožňovať využívanie systémových funkcionalít minimálne v rozsahu: IKEv2, SSL/TLS decryption, BGP protocol, OSPF/OSPF3 protocol, SD-WAN support, Route-based VPN, Security Heartbeat, Synchronized Application Control, Amazon VPC support vrátane licenčnej podpory pre WebServer protection. Rekonfiguračné systémové práce minimálne v rozsahu 10MD (man day). |
Názov |
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní akceptačného protokolu a doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými na dve desatinné miesta. |
3. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy dodá vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s presným označením a popisom ponúkaných produktov, ktoré musia súhlasiť s požadovanými vlastnosťami a parametrami existujúcich zariadení a služieb, s uvedením jednotkových cien a množstiev tak, aby zodpovedali celkovej zmluvnej cene. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia. |
5. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje vlastným systémom na nahlasovanie porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky, e-mailom s centrálnou adresou monitorovanou počas poskytovania servisu a on-line web portálom dostupným pre objednávateľa pre evidenciu servisných zásahov a sledovaním priebehu riešenia a času plnenia požadovaného SLA. |
6. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcov zariadení Sophos pre územie Slovenskej republiky. Uvedené je možné preukázať formou odkazu na web lokalitu výrobcu, z ktorej bude jasne identifikovateľné, že Dodávateľ je partnerom výrobcu (preferencia – úroveň GOLD) pre územie Slovenskej republiky, formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
7. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje minimálne dvomi certifikátmi interných zamestnancov minimálne úrovne Sophos Certified Engineer. |
8. Dodávateľ do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje certifikátmi o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27001. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
9. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa. |
10. Dodávateľ je povinný dodať aktivované supporty spolu s akceptačným protokolom, a to bezodkladne po emailovom odsúhlasení podkladov k plneniu zo strany objednávateľa. |
11. Softvérová podpora pre licencie zahŕňa sprístupnenie a oprávnenie používať najaktuálnejšie verzie, ktoré sú k dispozícii. |
12. Dodávateľ zahrnie do ceny predmetu zákazky všetky náklady spojené s obnovou supportu (vrátane aktivácie supportu, reaktivácie podpory, prípadne zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku). |
13. Nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie. |
14. V prípade porušenia povinností dodávateľa je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v súlade s čl. XIII platných obchodných podmienok elektronického trhoviska; nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nebude dotknutý. |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
14.04.2023 00:01 — 15.05.2028 23:59
1,00 v celom rozsahu
61 532,40
51 277,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.04.2023 12:53
11.04.2023 14:00
12.04.2023 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2023 10:35 - Vstupná ponuka | 56 292,00 | € | Cena s DPH |
06.04.2023 10:35 - Najvýhodnejšia ponuka | 56 292,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: