• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2023 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2023 11:50

Detail zákazky Z20232524

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.04.2023 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    14.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.04.2023 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.04.2023 11:50

Základné údaje

Z20232524

OF-270311

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7749939

Objednávateľ

00397865 (01)

Univerzita Komenského v Bratislave, Farmaceutická fakulta

Odbojárov 10, Bratislava, 83232, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny, prenájom oceľových tlakových fliaš

Technické plyny, oceľové tlakové fľaše

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny, prenájom oceľových tlakových fliaš
Funkcia
Technické a medicinálne plyny používané na laboratórne a vedecko-výskumné účely, vrátane prenájmu oceľových/tlakových fliaš
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Medox kyslík F40, 6,04 m3 Fľaša 8
Kvapalné hélium - s dovozom L 200
Kyslík 5.0 , 10,7 m3 Fľaša 3
Syntetický vzduch 5.0 , 10 m3 Fľaša 63
Dusík 5.0, 9,5 m3 Fľaša 16
Dusík 4.0, 9,5 m3 Fľaša 16
Dusík technický 3.0, 10 m3 Fľaša 20
Hélium 4.6, 9,1 m3 Fľaša 6
Hélium 5.0 , 9,1 m3 Fľaša 10
Vodík 5.0 , 8,9 m3 Fľaša 10
Suchý ľad KG 450
Pneumoxid, 1,6 m3 Fľaša 8
Zvárací argón špeciál, 10,7 m3 Fľaša 2
Argón 5.0, 2,10 m3 Fľaša 3
CO2 tech., 30 kg KG 170
Kvapalný dusík s dopravou - (naplnenie vlastnej dewarovej nádoby) L 5000
Nájomné za oceľovú tlakovú fľašu Fľaša/365 80
Kvapalný dusík / vynáška Fľaša 60
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov, prípadne do vyčerpania finančného limitu a termín plnenia zmluvy je od 1.5.2023 do 30.4.2024.
Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy na základe svojich potrieb prostredníctvom objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
Dodávateľ predložením ponuky akceptuje dodávku na odberné miesto odberateľa bez nároku na dodatočné účtovanie dopravných nákladov. Objednávateľ vopred upresní dodávateľovi miesto plnenia.
Cena za 1 ks fľaše/balenia musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením fľaše na miesta určené verejným obstarávateľom, odvoz prázdnej fľaše po spotrebovaní plynu, poplatky súvisiace s dodaním fliaš.
Objednávateľ po uzatvorení zmluvy zašle dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú zodpovedné za plnenie zmluvy za jednotlivé pracoviská.
Dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby.
Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach/baleniach a iných tlakových nádobách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
Ku každému požadovanému typu plynu požaduje verejný obstarávateľ doložiť v písomnej podobe: kartu bezpečnostných údajov, dátové listy, analytický certifikát.
Požaduje sa doklad o registrácii, resp. Rozhodnutie vydané Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku kyslík plynný.
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zaslať mailom na kontaktnú mailovú adresu Objednávateľa, ktorú mu oznámi EKS mailom po uzatvorení zmluvy, položkovitý rozpis cien –podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH, cenu s DPH, výšku nájmu a poplatok za vynášku kvapalného dusíka.
Dodávateľ zabezpečí dovoz kvapalného Hélia priamo do areálu objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí dovoz kvapalného dusíka do dewarových nádob priamo do areálu, v prípade potreby zabezpečí vynášku dewarových nádob aj na jednotlivé poschodia.
Dewarové nádoby sú vlastníctvom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia verejnému obstarávateľovi.
V prípade že Objednávateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený ju obratom vrátiť Dodávateľovi za účelom doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Doplnená alebo novo vystavená faktúra je splatná 30 dní od jej nového doručenia.
Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20% DPH, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí verejný obstarávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Farmaceutická fakulta UK, Odbojárov 10, 832 32 Bratislava a Kalinčiakova 8, 83232 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Kompletný predmet zákazky

48 750,00

48 750,00

Bližšie inštrukcie špecifikované v opisnom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.04.2023 15:06

14.04.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.04.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.04.2023 12:11 - Vstupná ponuka 48 730,00 € Cena bez DPH
13.04.2023 12:11 - Najvýhodnejšia ponuka 48 730,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS