30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
47502908
Pekáreň PODHORIE, s. r. o.
96, Krásna Ves, 95653, SVK
Chlieb a pekárenské výrobky
Chlieb, pečivo, sladké koláče
Tovar, Služba
1. Pekársky tovar
|
|
---|---|
Funkcia |
základné potravinové produkty, raňajkové pečivo, príloha k polievkam, dezert k hlavnému jedlu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb krájaný 1000g | ks | 600 | ||
Rožok hladký ob. 50g | ks | 300 | ||
Sendvič krájaný 400g | ks | 200 | ||
Strúhanka 500g | ks | 150 | ||
Rožok celozrnný | ks | 300 | ||
Bageta veľká | ks | 150 | ||
Bagetka malá | ks | 200 | ||
Kaiserka celozrnná | ks | 200 | ||
Štrúdľa rôzne druhy | ks | 300 | ||
Droždie | kg | 25 | ||
Uzol cesnakový | ks | 300 | ||
Croisant maslový | ks | 300 | ||
Croisant maslový plnený | ks | 300 | ||
Vianočka | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chlieb krájaný | konzumný chlieb, zemiakový (krájaný, balený) |
Rožok hladký obyčajný | rožok hladký, štandard, pečivo vodové 50g |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť objednávateľovi. |
Objednávateľ nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Množstvo tovaru bude spresňované počas platnosti zmluvy podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky objednávateľa. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Na dodanie tovaru sa neposkytuje preddavok, platba bude vykonaná po riadnom čiastkovom plnení predmetu zákazky prevzatím tovaru v mieste plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať náležitosti v súlade s § 71 zákona 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a jej súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľne, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod. |
Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou (nie s elektronickým podpisom). |
Dodávateľ je povinný dodať tovar objednávateľovi najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo mailovej objednávky v pracovných dňoch od 6:30 hod. do 12:00 hod. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem. |
Dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Dátum spotreby jednotlivých tovarov je čitateľne a zrozumiteľne uvedený na každom tovare alebo v dodacom liste. |
Výrobky musia byť označené podľa § 11 až § 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce Potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia po celé zmluvné obdobie, cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne bezchybný. |
V prípade, že na základe fyzickej kontroly pri preberaní tovaru zistí objednávateľ zrejmé nedostatky na tovare, resp. jeho nesúlad s objednávkou, objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar alebo jeho časť. Túto skutočnosť vyznačí na dodacom liste a chybný tovar odovzdá vodičovi, ktorý ho odoberie späť. |
Dodávateľ je povinný do 24 hod. na vlastné náklady odstrániť zrejmé nedostatky na tovare, resp. ho vymeniť. |
Objednávateľ požaduje tovar prvotriednej kvality. |
Pri doprave a vykládke tovaru sa dodávateľ zaväzuje zachovávať čistotu a poriadok, odstraňovať odpady a nečistoty vyplývajúce z realizovaných dodávok a objekty objednávateľa, v ktorých sa zdržiava a používa k plneniu predmetu zmluvy zabezpečí tak, aby sa zabránilo ich znečisteniu. |
Dodávateľ musí spĺňať spôsobilosti na správne skladovanie uvedených potravín a surovín podľa Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy. |
Prepravné prostriedky musia spĺňať požiadavky ustanovenia § 11 zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách, Nariadenie Európskeho parlamentu a Rad (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín. Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín v zmysle platných zákonov, takým spôsobom, aby sa zachovala ich čerstvosť a zdravotná bezchybnosť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Doba trvania zmluvy je na obdobie odo dňa nadobudnutia účinnosti Kúpnej zmluvy do 30. 06. 2023 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu zákazky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári predmetnej zákazky alebo Zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy a následne dodávateľa ohodnotiť negatívnou referenciou. |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
09.04.2023 09:32 — 30.06.2023 18:00
1,00 Súbor podľa technickej špecifikácie
3 316,80
2 849,50
Objednávateľ žiada predložiť do 3 pracovných dní po uzavretí podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, jednotková cena s DPH, celková cena bez DPH a celková cena s DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.04.2023 09:36
06.04.2023 10:00
06.04.2023 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2023 10:03 - Vstupná ponuka | 3 316,80 | € | Cena s DPH |
04.04.2023 16:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 154,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: