738298
Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce
Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK
43959954
KORAKO, s. r. o.
Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK
Uterákovina
Uterákovina
Tovar, Služba
1. Uterákovina
|
|
---|---|
Funkcia |
Uterákovina (vaflovina) určená na šitie uterákov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | bm | 10 000 | ||
Plošná hmotnosť - STN EN 12127 | g/m2 | 225 | ||
Obsah formaldehydu | mg.kg-1 | 75 | ||
Obsah pentachlórfenolu | mg.kg-1 | 0,5 | ||
Obsah arzénu | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Obsah kadmia | mg.kg-1 | 0,1 | ||
Obsah olova | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Obsah ortuti | mg.kg-1 | 0,02 | ||
Obsah medi | mg.kg-1 | 50,0 | ||
Obsah chrómu | mg.kg-1 | 2,0 | ||
Obsah kobaltu | mg.kg-1 | 4,0 | ||
Obsah niklu | mg.kg-1 | 4,0 | ||
Obsah arylamínov | mg.kg-1 | 30 | ||
Obsah pesticídov | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Šírka tkaniny vo vyzrážanom stave - STN EN 1773 | cm | 160 | 165 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové zloženie | 100 % bavlna (STN 80 0067-1, Nariadenie EP a Rady EU 1007/2011) |
Farba podľa PANTONE TPX | 15-3920 TPX Placid Blue, tolerancia do stupňa 4 sivej stupnice (STN EN 20105-A02) |
Väzba | vaflová (STN 80 0020, STN 80 0021, STN ISO 3572) |
Dostava osnovných nití/1cm | min. 32 (počet nití/1cm) STN EN 1049-2 |
Dostava útkových nití/1cm | min. 24 (počet nití/1cm) STN EN 1049-2 |
Dostava osnovných a útkových nití/1 cm2 | min. 56 (počet nití/1cm) STN EN 1049-2 |
Zmena rozmerov po praní a sušení pri teplote 60 °C po 5 cykloch | ±5,0 % (STN EN ISO 6330, STN EN ISO 3759, STN EN ISO 5077) |
pH vodného výluhu | 4,0 - 7,5 |
Stálofarebnosť vo vode, stupeň sivej stupnice ( STN EN ISO 105-E01) | zmena odtieňa: min. 3; zapustenie do sprievodných tkanín: min. 3/3 |
Ukončenie pevným krajom | ÁNO |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedené jednotkové ceny sú správne a reálne a zodpovedajú kvalite ponúkaného predmetu zákazky v súlade s požiadavkami objednávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej zmluvnej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy, všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod. |
Cena predmetu zákazky platí počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný v zmluvnej lehote dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny, to neplatí v prípade, ak počas zmluvnej lehoty dôjde ku zákonnej zmene faktorov, podmieňujúcich potrebu úpravy zmluvnej ceny počas zmluvnej lehoty. Túto zákonnú skutočnosť dodávateľ je povinný v takom prípade písomne preukázať objednávateľovi v lehote do 7 pracovných dní od momentu vzniku legislatívnej úpravy potreby zmeny zmluvnej ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom doručiť objednávateľovi aktualizovaný rozpočet jednotkovej ceny predmetu zmluvy, kde presne uvedie jednotkovú cenu bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, jednotkovú cenu s DPH. Všetky ceny budú zaokrúhlené na dve desatinné miesta. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 30 kalendárnych dní od momentu uznania reklamácie a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 7 pracovných dní od momentu uznania reklamácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že min. 3 dni pred dodaním predmetu zákazky predloží doklad (platný certifikát, záverečný protokol, OEKOTEX-TEX 100, REACH) vystavený akreditovaným skúšobným laboratóriom vzťahujúci sa na dodaný predmet zákazky, ktorý bude potvrdzovať súlad parametrov uvedeného predmetu zákazky (uterákoviny) v zmysle špecifikácii predmetu zákazky (ďalej len „ doklady“). Všetky obstarávateľom požadované parametre musia byť odskúšané v akreditovanom skúšobnom laboratóriu, ktoré má na daný druh skúšky akreditáciu, príp. ekvivalent normy, ktorá je akreditovaná. |
Neakreditované skúšky nie sú povolené. Uvedené doklady musia byť v slovenskom, alebo v českom jazyku. Cudzojazyčné dokumenty musia byť úradne preložené. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že preukáže bezpečnosť ním dodaného predmetu zákazky ako výrobku podľa vyhlášky MH SR č. 635/2005 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na bezpečnosť textilných vlákien, priadzí a výrobkov určených na priamy styk s pokožkou. Bezpečnosť výrobku preukáže certifikátom, záverečným protokolom a vyhlásením o zhode výrobku s ustanoveniami vyhlášky, vydanými v súlade s STN EN ISO/IEC 17050- 1 a 2 na základe vykonaných skúšok. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že min. 3 dní pred dodaním predmetu zákazky predloží na základe predložených dokladov zapečatenú vzorku ním dodaného predmetu zákazky, t.j. (uterákoviny) z akreditovaného skúšobného laboratória, ktoré má akreditáciu na každý požadovaný predpísaný parameter tkaniny. Všetky skúšky musia byť odskúšané v akreditovanom skúšobnom laboratóriu, ktoré má na to príslušnú akreditáciu, príp. ekvivalent normy, ktorá je akreditovaná. Neakreditované skúšky neakceptujeme. |
Tovar bude dodaný v samostatne zabalených balíkoch až po odsúhlasení predložených dokladov. Balíky budú označené s názvom a rozmermi (dĺžka, šírka) dodávaného tovaru. Dodací list musí byť vyhotovený s údajmi podľa jednotlivých balíkov. Tovar musí byť dodaný spolu s podmienkami jeho ošetrovania a údržby. |
Objednávateľ má právo reklamovať dodávateľom doručený predmet zákazky, ktorý nespĺňa zmluvné požiadavky. Na reklamáciu sa vzťahujú všeobecné platné podmienky a lehoty. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný prevziať reklamovaný materiál v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Náklady objednávateľa na reklamáciu znáša dodávateľ. Medzi oprávnené náklady na reklamáciu patria aj náklady na vykonanie kontrolných skúšok v akreditovaných skúšobných laboratóriách, ak sa nimi preukáže rozpor s požadovanou technickou špecifikáciou predmetu zákazky, t.j., že dodaný predmet zákazky nemá zmluvne dohodnuté vlastnosti. |
Dodávku predmetu zákazky do sídla objednávateľa objednávateľ požaduje realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 13:00 hod.. Dodávka tovaru musí byť realizovaná vozidlom s maximálnou výškou 3,9 m. |
Dodávka predmetu zákazky, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu alebo nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie, sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje najmä: a) nesplnenie technických a osobitných požiadaviek zmluvy, b) dodanie predmetu zákazky za inú ako zmluvnú jednotkovú cenu, c) dodávateľ poskytne predmet zákazky spôsobom, ktorý je v rozpore s touto zmluvou (napr. dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami a pod.). |
V prípade akéhokoľvek podstatné porušenie zmluvných podmienok definovaných v tejto zmluve bude mať za následok vyhotovenia negatívnej referencie. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 kalendárnych dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť dodatok v súlade § 18 ods. 3 písm. b) ZVO na predmet zákazky kde bude jednotková cena stanovená podľa predloženého rozpisu dodávateľa. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 120 kalendárnych dní po vystavení a odoslaní emailovej alebo písomnej "Čiastkovej výzvy" /objednávky/. |
Veľký Dvor č. 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formulára
53 900,00
44 917,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.03.2023 10:58
05.04.2023 08:45
05.04.2023 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2023 11:10 - Vstupná ponuka | 53 400,00 | € | Cena s DPH |
03.04.2023 16:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 52 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: