• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2023 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2023 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2023 11:30

Detail zákazky Z20232436

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2023 15:27
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2023 11:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2023 11:30

Základné údaje

Z20232436

OF-270220

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7723769

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne atramentové náplne

atrament, atramentové náplne

  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne atramentové  náplne
Funkcia
Predmetom zákazky je kúpa originálnych (nie repasovaných, nie alternatívnych) atramentových náplní vyrobených podľa štandardov výrobcu do konkrétne výrobcom určených zariadení kancelárskej a výpočtovej techniky. Verejný obstarávateľ vyžaduje originálne náplne z dôvodu neporušenia záručných a zmluvných podmienok.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady (napr. kuriérskou službou) na adresu objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí na vlastné náklady odber a ekologickú likvidáciu použitých prázdnych atramentových náplní.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Atrament Epson T7891 Bk ks 4
Atrament Epson T7893 M ks 1
Atrament Epson T7894 Y ks 1
Atrament Epson T9451 XL Bk ks 2
Atrament Epson T9453 XL M ks 1
Atrament Epson T9454 XL Y ks 1
Odpadová nádobka T6716 Epson WF-C5790DWF ks 1
Atrament Epson T9741 XXL Black ks 1
Atrament Epson 7741 Bk ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplne musia mať ochranné známky výrobcu garantujúce nepoškodenie stroja - tlačiarne. Ochranné známky na každej atramentovej náplni.
Objednávateľ požaduje predložiť len atramentové náplne od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, t.j. značky Epson. Dodržanie značiek.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ môže dodať náplne obsiahnuté v balíčkoch (pack) aj jednotlivo, prípadne môže náplne  uvedené jednotlivo dodať ako balíčky (pack) s tým, že celkový počet náplní musí zostať zachovaný.
Objednávateľ požaduje predložiť len náplne od výrobcov kancelárskej a výpočtovej techniky, tj.  Epson. Odôvodnenie: Používame renovované aj alternatívne náplne do tlačiarní, ktoré nie sú v záruke a tam, kde sme spokojní s kvalitou. S renovovanými a alternatívnymi atramentovými náplňami máme veľmi zlé skúsenosti, poškodzujú tlačiarne a nemajú rovnaký farebný odtieň, ako originály. Do nákladov pri riešení takýchto problémov (keď aj dodávateľom bez okolkov uzná reklamáciu a opraví tlačiareň) treba zarátať aj potrebnú komunikáciu, balenie zariadenia a to,
že zariadenie nie je k dispozícii na účel, na ktorý bolo zaobstarané. Pri každom nákupe veľmi dôsledne zvažujeme hodnotu za peniaze a náš mix nákupov nových originálnych náplní a repasovaných považujeme práve z tohto dôvodu za správny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

24.04.2023 12:00

15,00 ks

1 200,00

1 000,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzatvorenia zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2023 15:27

05.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 337
 243
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
31.03.2023 11:18 - Vstupná ponuka 1 197,60 € Cena s DPH
05.04.2023 00:44 - Najvýhodnejšia ponuka 1 194,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS