• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2023 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2023 10:05

Detail zákazky Z20232406

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2023 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    05.04.2023 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.04.2023 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.04.2023 10:05

Základné údaje

Z20232406

OF-270023

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7723749

Objednávateľ

00604879

Centrum sociálnych služieb prof. Karola Matulaya pre deti a dospelých

Lipského 13, Bratislava - Dúbravka, 84101, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

Kancelárske potreby, zakladače, tlačivá, šanóny, euroobaly, perá

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 22800000-8 - Papierové alebo lepenkové registre, účtovné knihy, rýchloviazače, formuláre a iné druhy tlačeného papierenského tovaru

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelárske potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
blok samolepiaci 76x76mm/80-100 listový, farba neónová, 70 g/m2 bal 20
etikety print A4 - samolepiace etikety 210 x 297 mm, na archu je 1 etiketa, v balení je 100 ks hárkov A4, materiál R0100, biely papier vhodný pre injekt/laser/copy tlač bal 1
euroobal A4 - otvor zhora, hrúbka 75 mic., balenie 100 ks bal 15
euroobal  A4 - rozšírený formát, vnútorné rozmery obalu 304 x 220 mm, hrúbka 100 mic., balenie 50 ks bal 15
korekčný roller Pritt vymeniteľný 4,2mm x 12 m ks 20
korekčný roller Pritt náhradná náplň 4,2mm x 12 m ks 50
obálka C4 229 x 324 mm samolepiaca s odtrhávacou páskou, biela, bez okienka ks 250
obálka C6 114 x 162 mm samolepiaca s odtrhávacou páskou, biela, bez okienka ks 1000
pero jednorázové guličkové 0,7mm, náplň modrá, s vrchnákom ks 50
pero guličkové Concorde Velocity s kovovým klipom, šírka stopy: 0,6mm, náplň modrá ks 24
náplň do pera Concorde Velocity 0,6mm - náplň modrá ks 15
spony spisové 28mm, pozinkovaný drôt, 100 ks v balení bal 5
spony spisové 32mm, pozinkovaný drôt, 100 ks v balení bal 5
šanón pákový A4 - 5cm šírka, laminovaný poťah, rôzne farby, páková mechanika ks 10
šanón pákový A4 - 8cm šírka, laminovaný poťah, rôzne farby, páková mechanika ks 70
tyčinka lepiaca - tuhé tyčinkové lepidlo, hmotnosť 40g ks 20
zvýrazňovač - sada 4 farieb, vhodné na všetky druhy papiera, klinový hrot, šírka stopy 1- 4,5mm sada 5
ŠEVT tlačivo - Priepustka, blok - 100 listov, nepriepisné (10 020 0) blok 5
ŠEVT tlačivo - Výdavkový pokladničný doklad bez DPH, blok - 100 listov, nepriepisné (20 902 3) blok 5
ŠEVT tlačivo - Príjmový pokladničný doklad bez DPH, blok - 100 listov, nepriepisné (30 901 0) blok 5
ŠEVT tlačivo - Dovolenka, blok - 100 listov, nepriepisné (30 138 9) blok 10
ŠEVT tlačivo - Lístky na obedy pre jedálne, blok - 100 listov, nepriepisné (04 053 0) blok 3
ŠEVT tlačivo - Potvrdenka (číslovaná), samopriepisná, blok- 75 (25 x 3) listov, použiť podložku (30 903 8) blok 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Splatnosť faktúry - 30 dní odo dňa jej doručenia
Žiadame uvádzať ceny s DPH
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávka predmetu obstarávania v pracovných dňoch od 8:00 do 14:00, po predchádzajúcom dohovore. Dodávku tovaru ohlásiť deň dopredu.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom.
Ak sa v špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, obchodné označenie, patent, typ objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lipského 13, Bratislava - mestská časť Dúbravka, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

11.04.2023 08:00 — 17.04.2023 14:00

1,00 celok

800,00

666,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2023 11:13

05.04.2023 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.04.2023 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2023 10:36 - Vstupná ponuka 799,99 € Cena s DPH
05.04.2023 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 799,86 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS