• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2023 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2023 10:50

Detail zákazky Z20232403

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2023 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    13.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.04.2023 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.04.2023 10:50

Základné údaje

Z20232403

OF-267645

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7744632

Objednávateľ

161586

Stredná priemyselná škola

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK

Dodávateľ

36289906

MIVASOFT, spol. s r.o.

M.R. Štefánika 67/14, Šaľa, 927 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenie na tlač vrátane spotrebného materiálu

3D tlačiareň, tlačová struna, filament

  • 42960000-3 - Ovládací a riadiaci systém, tlačiarenské a grafické vybavenie, vybavenie na automatizáciu kancelárskych prác a spracovanie informácií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 3 D tlačiareň
Funkcia
Predmet zákazky je súčasťou aktivity schváleného projektu "Rozvoj moderného strojárskeho vzdelávacieho programu v oblasti zelenej inteligentnej výroby“  číslo projektu : BIN SGS02_2021_007.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
3D tlačiareň ks 1
Hmotnosť kg 20
Rozmery zariadenia: mm 600 x 400 x400
Tlačový objem: mm 300 x 100 x 150
Hrúbka vrstvy: µm 100
Najvyššia pevnosť výtlačku v ťahu: MPa 550
Najvyššia ohybová tuhosť výtlačku: MPa 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia tlače: plast (nylon s prímesou karbónových mikrovlákien) vystužený spojitým vláknom (FFF/FDM + CFF)
Tlačová podložka: min. kompozitný laminát
Podporované plastové materiály: min. nylon s prímesou karbónových mikrovlákien, nylon
Podporovaná vystužujúce vlákna: min. karbonové, kevlarové, sklené vlákno
Typ výplne: min. uzatvorené bunky, viac dostupných geometrií
Obslužný software: áno
Napájanie: max. 100–240 V (striedavý), 150 W (2 A špička)
 2. Spotrebný materiál k 3 D tlačiarni
Funkcia
Tlačová struna pre 3 D tlač s vláknami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo sada 1
Tlačová struna - Nylon + mikrovláknokarbon cm3 4800
Vlákno typ 1 - Uhlíkové cm3 200
Vlákno typ 2 - HSHT sklené cm3 100
Vlákno typ 3 - Kevlarové  (Klevarové) cm3 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlačové struny Požaduje sa kompatibilita s položkou č. 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkový rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť doklad pre identifikovanie názvu, typu a výrobcu tovaru, ktorý bude predmetom dodávky (napr. katalógový list, technický opis, apod.) do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa, aby súčasťou tzv. podrobného aktualizovaného položkového rozpočtu a faktúry bol aj názov Predmetu zákazky uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu zákazky, názov a číslo súvisiaceho Projektu, s ktorými Objednávateľ oboznámi Dodávateľa po zazmluvnení zákazky.
Táto zmluva sa uzatvára v rámci Projektu v rámci programu Obchod a inovácie financovaného z Grantov EHP / Nórskych grantov a štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
Dodávateľ je povinný poskytnúť oprávneným subjektom úplný prístup k účtovníctvu dodávateľa súvisiaceho s Projektom po celú dobu povinnej archivácie týchto dokumentov, určenou v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
Oprávnené subjekty: všetky kontrolné subjekty, vrátane Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, Ministerstva financií Slovenskej republiky, Úradu pre finančný mechanizmus, Ministerstva zahraničných vecí Nórskeho kráľovstva, Výboru pre finančný mechanizmus, Úradu generálneho audítora Nórskeho kráľovstva a ďalším kontrolným orgánom a orgánom oprávneným na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR, ako aj všetkým subjektom povereným týmito inštitúciami vykonať kontrolu dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy.
Zmluvné strany sú si vedomé skutočnosti, že Zmluva, ako aj všetky jej prípadné dodatky, môžu byť zverejnené na webovom sídle správcu programu (SP).
Objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty do výšky 10 %z hodnoty predmetu plnenia ak: a) Dodávateľ neumožnil kontrolným subjektom vykonanie kontroly účtovných dokladov súvisiacich s plnením tejto zmluvy alebo b) sa Dodávateľ dopustil kolúzneho správania, alebo iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber úspešného uchádzača vo verejnom obstarávaní, ktorého výsledkom je táto zmluva.
Pre účely tejto zmluvy kolúzne správanie znamená akúkoľvek spoluprácu medzi uchádzačmi vo verejnom obstarávaní, osobami zapojenými do procesu verejného obstarávania a ďalšími aktérmi, či už s vedomím alebo bez vedomia verejného obstarávateľa. Konkrétne môže ísť o dohodu o cenách, dohodu o rozdelení trhu, dohodu o víťaznej ponuke (tzv. bid rigging) a ďalšie. Uplatnenie zmluvnej pokuty nevylučuje možnosť Objednávateľa požadovať od Dodávateľa náhradu škody v skutočnej výške.
Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak Správca programu (SP) neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO (po doručení správy z kontroly Prijímateľovi) , alebo v rámci ktorej Prijímateľ súhlasil s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v návrhu správy/ správe z kontroly a splnil podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Rozhodnutia EK o určovaní finančných opráv.
Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO upozorní bezodkladne na túto skutočnosť Dodávateľa, ktorý bude následne vyzvaný na plnenie zákazky resp. právo odstúpiť od zmluvy bez udania iného dôvodu v nadväznosti na doručenie správy z kontroly VO, ktorou SP neschváli predmetné VO.
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti Zmluvy, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť.
Požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, v prvej akostnej triede zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Faktúra musí obsahovať názov Predmetu zmluvy uvedený vo všeobecnej špecifikácii predmetu Zmluvy.
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych formálnych či vecných výhrad Objednávateľa voči predmetnej faktúre.
Ak Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi lehota splatnosti faktúry sa pretrhne a doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú, právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru, právo na výmenu chybného tovaru.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonníkv znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon,ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude vzmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Obrancov mieru 343/1, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika

18.04.2023 10:00 — 31.07.2023 10:00

1,00 celok (podľa technickej špecifikácie)

29 859,60

24 883,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2023 10:59

13.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.04.2023 07:26 - Vstupná ponuka 28 854,00 € Cena s DPH
12.04.2023 07:26 - Najvýhodnejšia ponuka 28 854,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS