• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2023 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2023 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2023 12:15

Detail zákazky Z20232395

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2023 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    18.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.04.2023 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.04.2023 12:15

Základné údaje

Z20232395

OF-270011

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7761815

Objednávateľ

00151491

Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky

Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazový spotrebný EKO materiál

Jednorazový spotrebný EKO materiál

  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazový spotrebný EKO materiál
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
alobal 45cm x 150m, min. 11 µm 50 ks
alobal 60cm x 100m, extra silný, min. 17 µm 50 ks
EKO vanička hranatá priehľadná cca 250ml, cca 108 x 80 x 50 mm 10000 ks
EKO vanička hranatá priehľadná cca 125 ml, cca 108 x 80 x 25 mm 8000 ks
EKO viečko priehľadné pre vaničku hranatú 125/250 ml, cca 108 x 80 mm 18000 ks
EKO jednorázový pohár na horúci nápoj, 200 ml 17000 ks
EKO viečko na jednorázový pohár na horúci nápoj 200 ml 12000 ks
miešadlo na kávu drevené, min. dlžka 14 cm, balenie 1000 ks 10 bal
vrecká do mrazničky 6 litrové, 28x45cm, balenie min. 20 ks 10 bal
rukavice jednorazové vinylové, nepudrované, gastro, 100 ks v bal. , veľkosť M až XL 170 bal
taška mikroténová 3 kg na pečivo, transparentná, balenie 250 ks, v rolke 35 bal
taška mikroténová 10 kg 30+18x55 pevná, balenie 100 ks 30 bal
sáčky potravinové, min. rozmer 55 x 70 cm, pevné, transparentné 50 ks
vákuové sáčky 20 x 30 cm, gastro, balenie 100 ks 15 bal
vákuové sáčky 25 x 40 cm, gastro, balenie 100 ks 15 bal
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 125 ml, priehľadná, balenie 50 ks 8500 ks
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 250 ml, priehľadná, balenie 50 ks 8500 ks
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 375 ml, priehľadná, balenie 50 ks 6500 ks
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 500 ml, priehľadná, balenie 50 ks 6500 ks
EKO miska hranatá s integrovaným viečkom cca 1000 ml, priehľadná, balenie 50 ks 6500 ks
podnos oválny ALU 54,5 x 36 cm 300 ks
podnos oválny ALU 44,5x 29,5 cm 300 ks
EKO menu box dvojdielny, cca 241 x 207 x 69 mm 20000 ks
EKO termo miska na polievku 340 ml 100 ks
EKO termo miska na polievku 500 - 550 ml 6000 ks
EKO viečko k termo miskám 340/550 ml na polievku, dobre tesniace 6100 ks
špáradlá drevené gulaté, hygienicky balené každé samostatne, dvojhrotové, 65 mm, bal. 1000 ks 50 bal
Petriho miska s viečkom sklenená, sterilná, nedelené dno, min. Ø90 x 15 mm 500 ks
fólia fixačná potravinová 29 cm x 30 m, transparentná 40 ks
fólia fixačná potravinová 45 cm x 300 m, transparentná 200 ks
EKO jednorazový tanier alebo miska na polievku, 500 ml, odolnosť do 100°C 800 ks
papierová tácka 13 x 20 cm, biela, balenie 100 ks 20 bal
papier na pečenie v rolke, 57 cm x 200 m, biely 10 ks
EKO jednorazová lyžica polievková, balenie 100 ks 5 bal
EKO jednorazová vidlička, balenie 100 ks 5 bal
EKO jednorazový nožík, balenie 100 ks 5 bal
horáková pasta 200 g pre chafing 25 ks
práškový čistič kávových usadenín z hlavy pákových kávovarov, Coffe clean 900 g 10 ks
EKO dressingová miska priehľadná 30 ml 500 ks
EKO dressingová miska priehľadná 50 ml 1500 ks
EKO viečko k dressingovým miskám 30/50 ml, balenie 50 ks 2000 ks
bambusové špajdle ostré Ø3mm, dĺžka 30cm, balenie 200ks 20 bal
papierové vrecká biele nepremastiteľné 10,5 + 5,5 x 24cm 5 bal
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto v mieste plnenia
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek a vlastný návrh plnenia s presnou špecifikáciou ponúkaného tovaru vrátane veľkosti balenia (veľkosť balenia musí byť v požadovanom rozsahu) s jednotkovými cenami za balenie bez DPH a s DPH. Cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. Nepredloženie ocenenia jednotlivých položiek v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzavretia, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo neodobratie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. Dodávateľ si nemôže nárokovať odobratie všetkých uvedených položiek
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatných vzoriek sporných výrobkov na posúdenie ich kvality a funkčnosti. V prípade, ak objednávateľ preukáže že predložený výrobok nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo na okamžité odstúpenie od zmluvy.
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 5 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru, splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 8,00 - 13,30 hod., mimo tohto času nie je objednávateľ povinný tovar prebrať a všetky náklady na opätovné doručenie znáša v plnej výške dodávateľ. Dodávateľ je povinný oznámiť a dohodnúť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred.
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy nový, nepoužívaný a nepoškodený. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov ak výrobca neuvádza inak.
V prípade zistenia vád tovaru priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú čiastkovú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád tovaru bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať odstránenie vád alebo náhradné plnenie do 5 prac. dní, dodávateľ je povinný znášať všetky náklady spojené s odstránením vád alebo náhradného plnenia.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa. Prekročenie 10 tovarových položiek reklamovaného tovaru alebo nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne bude považované za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu alebo faktúry za účasti osoby dodávateľa, objednávateľ neakceptuje doručenie tovaru prepravnou službou (kuriér, pošta a pod.) ako ucelený balík/balíky bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách priamo pri dodaní, takto doručený tovar nebude prevzatý.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz, predaj a používanie v Slovenskej republike v súlade s platnou novelou zákona o jednorazových obaloch a vyhovuje platným medzinárodným normám, STN/EN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ má právo žiadať certifikáty, technické listy, KBU, prípadne inú zákonnú dokumentáciu tovaru na vybrané položky za účelom preukázania že použité materiály spĺňajú požiadavky na bezpečnosť, ekológiu, zdravotnú nezávadnosť, kontroly jeho technickej špecifikácie alebo pre prípad riešenia sporov: Dodávateľ je povinný túto dokumentáciu doručiť do 2 prac. dní od vyžiadania.
Dodávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy predloží zoznam vozidiel a zamestnancov/pracovníkov s požadovanými osobnými údajmi, ktorí budú zabezpečovať dovoz a vykládku tovaru a to z dôvodu ich preverenia Úradom pre ochranu ústavných činiteľov a diplomatických misií. Nakoľko miestom plnenia je objekt so špeciálnymi režimovými opatreniami, v prípade potreby sú zamestnanci/pracovníci povinný strpieť bezpečnostnú prehliadku osôb, tovaru a vozidla. Na predloženie požadovaných údajov bude úspešnému uchádzačovi zaslané e-mailom tlačivo.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

140 430,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.

25 313,70

21 094,75

Dodávateľ uvedie vlastný návrh na plnenie predmetu zákazky tak, aby verejný obstarávateľ vedel posúdiť splnenie technických parametrov. Verejný obstarávateľ posúdi vlastný návrh na plnenie v súlade s OPET.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2023 09:47

18.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 262
 133
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.04.2023 14:21 - Vstupná ponuka 19 362,00 € Cena s DPH
14.04.2023 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka 19 362,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS