31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
17311454
KEKO TRADING spol. s r.o.
Pasienková 2E, Bratislava, 82106, SVK
Vrecia na odpad, mikroténové sáčky
plastové vrecia, vrecia na odpad, mikroténové sáčky
Tovar, Služba
1. Plastové vrecia na odpad, mikroténové sáčky
|
|
---|---|
Funkcia |
Odpadový a baliaci materiál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Vrece 700 x 1100, zelené, 70 my, 25 ks/rol | rol | 800 | ||
2. Vrece 500 x 600, biele, 70 my, 25 ks/rol | rol | 400 | ||
3. Vrece 700 x 1100, žlté, 70 my, 25 ks/rol | rol | 500 | ||
4. Vrece 700 x 1100, čierne, 70 my, 25 ks/rol | rol | 500 | ||
5. Vrecko PE s uzáverom, 10 x 15 cm | ks | 500 | ||
6. Vrecko PE s uzáverom, 15 x 22 cm | ks | 500 | ||
7. Vrecko PE s uzáverom, 16 x 25 cm | ks | 500 | ||
8. Mikroténový sáčok, 250 x 350 mm x 30 mm, transparentné, 12 my , 50 ks/bal | bal | 3000 | ||
9. Mikroténový sáčok, 300 x 400 mm x 30 mm, transparentné, 12 my , 50 ks/bal | bal | 3500 | ||
10. Mikroténový sáčok, 200 x 300 mm x 30 mm, transparentné, 12 my , 50 ks/bal | bal | 6000 | ||
11. taška mikroténová 220x390mm, transparentné, 12 my, 250 ks/rol | bal | 500 |
Názov |
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia. Presné množstvo na miesto plnenia bude upresnené v čiastkových výzvach (elektronických objednávkach). |
Dodávateľ do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a ceny celkom bez DPH a s DPH. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. Tovar bude ojednávaný priebežne na základe Čiastkových výziev v priebehu 1 roka. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy. |
Periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - 4 objednávky štvrťročne. 4 miesta plnenia v Bratislave. |
Lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní. |
Záruka 24 mesiacov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky predmetu zmluvy v lehote do 5 pracovných dní odo dňa odoslania výzvy na predloženie vzorky. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi len jednu vzorku plnenia za účelom preukázania splnenia funkčnej technickej špecifikácie predmetu Zmluvy. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí, požiadať písomne, formou e-mailu kontaktnú osobu Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne, formou e-mailu oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom. |
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewiczová 13, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 skupina produktov
14 999,30
14 999,30
Súčasťou kontraktačnej ponuky musí byť vlastný návrh plnenia zákazky, v ktorom dodávateľ uvedie názov, typové označenie tovaru, výrobcu a podrobnú špecifikáciu tovaru, aby objednávateľ mohol jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických a funkčných parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2023 09:05
05.04.2023 08:58
05.04.2023 09:13
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.04.2023 11:09 - Vstupná ponuka | 14 999,20 | € | Cena bez DPH |
05.04.2023 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: