• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2023 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2023 11:25

Detail zákazky Z20232361

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2023 11:13
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2023 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2023 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2023 11:25

Základné údaje

Z20232361

OF-269970

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7738243

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

44325851

TOPPRO s.r.o.

Liesková 20, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba nezastavaných pozemkov - SPO Východ

Údržba nezastavaných pozemkov

  • 77314000-4 - Údržba pozemkov
  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba nezastavaných pozemkov - SPO Východ
Funkcia
Kosenie trávy, odstránenie buriny a náletových drevín, vyhrabanie opadnutého lístia, odvoz uvedeného zeleného odpadu.
Kosenie v rovine aj vo svahu – kosenie krovinorezmi a pojazdovými kosačkami.
Kosenie trávy v celkovej výmere 30 245 m2 a to: 1x, 2x, 3 x a 4x  za sezónu - podľa lokality, čo je spolu 57 441 m2.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Lokalita č. 1 - Kosenie trávneho porastu v rovine s odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 4x) m2 3 700 x 4
2. Lokalita č. 2 - Kosenie trávneho porastu v rovine s odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 3x) m2 66 x 3
3. Lokalita č. 3 - Kosenie trávneho porastu v rovine s odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 2x) m2 1 994 x 2
4. Lokalita č. 4 - Kosenie trávneho porastu v rovine s odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 3x) m2 1 625 x 3
5. Lokalita č. 5 - Kosenie trávneho porastu v rovine s odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 3x) m2 2 610 x 3
6. Lokalita č. 6 - Kosenie trávneho porastu v rovine s odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 2x) m2 5000 x 2
7. Lokalita č. 7 - Kosenie ruderálneho porastu v miernom svahu bez odvozu trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 1x) m2 15000
8. Lokalita č. 8 - Kosenie trávneho porastu v rovine s odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 3x) m2 250 x 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje krovinorezmi, pojazdnou kosačkou s mulčovacou hlavou, pojazdnou kosačkou so zberačom, traktorom so svahovou priekopovou rukou s mulčovacím zariadením s dosahom min. 6 m.
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi - koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov.
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením ceny za jedno kosenie po lokalitách. Podklady poskytne objednávateľ.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že  za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, odvozu a likvidácie odpadu (pokosenej trávy), s vyčistením komunikácií a obrubníkov.
Dodávateľ predloží objednávateľovi potvrdenie o ekologickej likvidácii trávy a lístia.
Vyžaduje sa ochrana majetku objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, EČV a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Fakturácia bude prebiehať k aktuálnemu mesiacu, kedy nastalo plnenie zo strany dodávateľa a to pre každú lokalitu samostatne.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi po každom kosení čiastkovú faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Miesto vykonávania služby - SPO Východ - lokality - Šrobárove kasárne Košice, Prešov-Dostojevského, Poprad-objekt na ul. 29. augusta, Michalovce-Moyzesova 1, SVO Valaškovce-Kamenica nad Cirochou, RTH Ožďany, Gemerská Hôrka, Rožňava.
Lehota plnenia v lokalite č. 1: Šrobárove kasárne Košice: jún-júl-september-október. Celkom 4 x za sezónu, t. j. kosenie 4 x 3 700 m2 = 14 800 m2.
Lehota plnenia v lokalite č. 2: Prešov-Dostojevského: jún-júl - september. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 66 m2 = 198 m2.
Lehota plnenia v lokalite č. 3: Poprad-objekt na ul. 29. augusta: jún-október. Celkom 2 x za sezónu, t. j. kosenie 2 x 1 994 m2 = 3 988 m2.
Lehota plnenia v lokalite č. 4: Michalovce-Moyzesova 1: jún-august-október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 1 625 m2 = 4 875 m2.
Lehota plnenia v lokalite č. 5: SVO Valaškovce-Kamenica nad Cirochou: jún-august-október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 2 610 m2 = 7 830 m2.
Lehota plnenia v lokalite č. 6: RTH Ožďany: jún-október. Celkom 2 x za sezónu, t. j. kosenie 2 x 5 000 m2 = 10 000 m2.
Lehota plnenia v lokalite č. 7: Gemerská Hôrka-strelnica: august. Celkom 1 x za sezónu, t. j. kosenie 1 x 15 000 m2 = 15 000 m2.
Lehota plnenia v lokalite č. 8: Rožňava-oddelenie prevádzky: jún-august-október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 250 m2 = 750 m2.
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán.
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán.
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

01.06.2023 07:00 — 31.10.2023 15:00

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

4 439,04

3 699,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.03.2023 11:13

12.04.2023 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2023 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 198
 16
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2023 06:34 - Vstupná ponuka 4 438,80 € Cena s DPH
11.04.2023 11:30 - Najvýhodnejšia ponuka 4 437,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS