30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
46729445
IGGY-TRADE s.r.o.
Čajkov 126, Čajkov, 93524, SVK
Údržba nezastavaných pozemkov - SPO Západ
Údržba nezastavaných pozemkov
Služba
1. Údržba nezastavaných pozemkov - SPO Západ
|
|
---|---|
Funkcia |
Kosenie trávy, odstránenie buriny a náletových drevín, vyhrabanie opadnutého lístia, odvoz uvedeného zeleného odpadu. |
Kosenie v rovine aj vo svahu – kosenie krovinorezmi a pojazdovými kosačkami. |
Kosenie trávy v celkovej výmere 206 589 m2 a to: 3 x za sezónu čo je spolu 619 767 m2. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Lokalita č. 1 - Kosenie lúčneho trávnika v rovine s odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 3x) | m2 | 25 000 x 3 | ||
2. Lokalita č. 2 - Kosenie lúčneho trávnika v rovine a vo svahu do 30% s mulčovaním, vyhrabaním a odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 3x) | m2 | 55 000 x 3 | ||
3. Lokalita č. 3 - Kosenie lúčneho trávnika v rovine a vo svahu do 30% s mulčovaním, vyhrabaním a odvozom trávy a lístia (počet kosení za sezónu - 3x) | m2 | 6 100 x 3 | ||
4. Lokalita č. 4 - Kosenie lúčneho trávnika vo svahu do 30% s mulčovaním - R10 (počet kosení za sezónu - 3x) | m2 | 45 739 x 3 | ||
5. Lokalita č. 5 - Kosenie ruderálneho porastu v rovine a vo svahu do 30% s mulčovaním (počet kosení za sezónu - 3x) | m2 | 30 000 x 3 | ||
6. Lokalita č. 6 - Kosenie lúčneho trávnika v rovine a vo svahu do 20% s mulčovaním - R10 (počet kosení za sezónu - 3x) | m2 | 44 750 x 3 |
Názov |
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje krovinorezmi, pojazdnou kosačkou s mulčovacou hlavou, pojazdnou kosačkou so zberačom, traktorom so svahovou priekopovou rukou s mulčovacím zariadením s dosahom min. 6 m. |
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi - koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov. |
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením ceny za jedno kosenie po lokalitách. Podklady poskytne objednávateľ. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, odvozu a likvidácie odpadu (pokosenej trávy), s vyčistením komunikácií a obrubníkov. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi potvrdenie o ekologickej likvidácii trávy a lístia. |
Vyžaduje sa ochrana majetku objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, EČV a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Fakturácia bude prebiehať k aktuálnemu mesiacu, kedy nastalo plnenie zo strany dodávateľa a to pre každú lokalitu samostatne. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi po každom kosení čiastkovú faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Miesto vykonávania služby - SPO Západ - lokality MS Kubrá, Alekšince, Levice - Devičany, Hlohovec - Tepličky a PS Tomášikovo. |
Lehota plnenia v lokalite č. 1: MS Kubrá: jún - august - október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 25 000 m2 = 75 000 m2. |
Lehota plnenia v lokalite č. 2: Alekšince B: jún - august - október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 55 000 m2 = 165 000 m2. |
Lehota plnenia v lokalite č. 3: Alekšince C: jún - august - október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 6 100 m2 = 18 300 m2. |
Lehota plnenia v lokalite č. 4 strelnica Devičany: jún - august - október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 45 739 m2 = 137 217 m2. |
Lehota plnenia v lokalite č. 5 sklad Hlohovec - Tepličky: jún - august - október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 30 000 m2 = 90 000 m2. |
Lehota plnenia v lokalite č. 6 PS Tomášikovo: jún - august - október. Celkom 3 x za sezónu, t. j. kosenie 3 x 44 750 m2 = 134 250 m2. |
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.) |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 30 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. |
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci. |
Slovenská republika
01.06.2023 07:00 — 31.10.2023 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
34 047,52
28 372,93
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2023 10:55
12.04.2023 09:30
12.04.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.04.2023 11:33 - Vstupná ponuka | 34 002,00 | € | Cena s DPH |
12.04.2023 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 185,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: