• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2023 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2023 11:55

Detail zákazky Z20232343

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2023 08:57
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2023 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2023 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2023 11:55

Základné údaje

Z20232343

OF-269868

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7711380

Objednávateľ

738298

Ústav na výkon trestu odňatia slobody Želiezovce

Veľký Dvor 12, Želiezovce, 93701, SVK

Dodávateľ

50922688

FEVA Slovakia SK s.r.o.

Estónska 50, Bratislava, 82106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spojovací element /Konfirmát 5x50/

Konfirmát

  • 44000000-0 - Stavebné konštrukcie a materiály; pomocné výrobky pre konštrukcie (s výnimkou elektrických prístrojov)
  • 44531100-2 - Skrutky do dreva

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spojovací element /Konfirmát 5x50/
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
priemer mm 5
dĺžka mm 50
množstvo ks 100 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Spojovací element /Konfirmát 5x50/ Skrutka konfirmát so závitom do dreva, hlava na imbus, zápustná hlava
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požadujeme do 2 pracovných dní od uzavretia predložiť prospektový materiál, ktorý musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vyžiadanie bezplatnej skúšobnej vzorky z každého ekvivalentného tovaru. Predávajúci je povinný do troch pracovných dní odo dňa vyžiadania skúšobnej vzorky ju doručiť objednávateľovi. Pokiaľ Objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú technickú špecifikáciu Dodávateľa a že skúšobná vzorka, vyhovuje požiadavkám objednávateľa na kvalitu predmetu zákazky nebude možné dôjsť k plneniu Zmluvy.
Zmluvná cena zahŕňa dopravné náklady vrátane doručenia na miesto plnenia a iné súvisiace náklady.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:30 hod..
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po jeho prekontrolovaní bude mať objednávateľ možnosť tovar vrátiť dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady dodávateľa.
Ak sa v opisom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne uvádzaným parametrami.
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/.
Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa povinnosť podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) alebo u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Veľký Dvor 12, 937 01 Želiezovce, Želiezovce, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

06.04.2023 07:00 — 05.05.2023 15:00

1,00 v zmysle bodu II. objednávkového formuláru

6 000,00

5 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.03.2023 08:57

03.04.2023 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.04.2023 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 27
 12
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.03.2023 09:18 - Vstupná ponuka 1 440,00 € Cena s DPH
29.03.2023 09:18 - Najvýhodnejšia ponuka 1 440,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS