30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
48249726
SK-Stolamed, s. r. o.
Konventná 7, Bratislava, 81103, SVK
Deratizácia objektov - SPO Západ
Deratizácia
Služba, Tovar
1. Deratizácia objektov - SPO Západ
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie deratizácie podľa § 12 ods. 2 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov komplexne, vrátane deratizačných materiálov a prípravkov, monitoringu, doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, kontroly účinnosti zásahu v objektoch, likvidácie nebezpečného odpadu a likvidácie vedľajších živočíšnych produktov. |
Deratizácia objektov (likvidácia hlodavcov): zahŕňa administratívne budovy, sklady, garáže, povale, pivnice, dielne, chodby, kotolne, kuchyne, jedálne, prístrešky, kanalizačné šachty a pod. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Centrom pre chemické látky a prípravky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Deratizácia objektov - jarná | m2 | 208 017 | ||
2. Deratizácia objektov - jesenná | m2 | 208 017 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Deratizácia jarná | 1x - v termíne: apríl 2023 - jún 2023 |
Deratizácia jesenná | 1x - v termíne: september 2023 - 15. november 2023 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania služby. |
Dodávateľ do 7 dní od účinnosti zmluvy predloží objednávateľovi rozpis celkovej ceny za jednotlivé objekty podľa podkladov objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 3 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, EČV a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za prípadné škody, spôsobené pri plnení predmetu zmluvy, na majetku objednávateľa alebo zdraví zamestnancov objednávateľa a osôb, ktoré sa zdržujú so súhlasom objednávateľa v miestach plnenia – objektoch objednávateľa. |
Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť osôb, ktoré sa s jeho vedomím zdržujú v objektoch objednávateľa alebo vykonávajú služby, ktoré sú predmetom zmluvy. |
Dodávateľ vo vzťahu k osobám, ktoré realizujú plnenie predmetu zmluvy, zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie všeobecne záväzných právnych predpisov na úseku bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj za preukázateľné riadne poučenie týchto osôb na vykonávanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim zamestnancom, resp. osobám, ktoré vykonávajú plnenie predmetu zmluvy, príslušné osobné ochranné pracovné prostriedky. |
Objekty, v ktorých sa vykoná deratizácia budú označené pri vstupe do objektu spolu s dátumom vykonania služby. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonanej službe. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizácie, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, monitoring a doplnenie nástrah v prípade neúčinnosti vykonanej služby, poradenská služba. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o vykonaní služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. Splatnosť faktúry za riadne vykonanú službu je do 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia objednávateľom. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis (protokol) o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
V prípade výskytu hlodavcov po vykonaní deratizácie objednávateľ požaduje vykonať deratizačné služby do 48 hod. od nahlásenia bezodplatne. |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Reklamáciu na kvalitu a rozsah vykonanej služby objednávateľ bezodkladne oznámi dodávateľovi písomnou formou. V prípade odôvodnenej reklamácie má objednávateľ právo na okamžité odstránenie závad. |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 4 týždňov (účinnosť zásahu). |
Miesto vykonania služby - SPO Západ: Hlohovec, Šanec, Tepličky, Sereď, Tomášikovo, Trnava, Voderady, Topoľčany, Lipovník, Nitra, Alekšince, Kolíňany, Levice, Devičany, Trenčín, Nové Mesto n/V, Kubrá, Nemšová. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
Dodávateľ je povinný objednávateľovi do 7 dní od účinnosti zmluvy predložiť nasledovné doklady: |
- platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva v zmysle § 15 zákona NR SR č. 355/2007 Z. z.. |
- platné rozhodnutie Okresného úradu v sídle kraja, vydané v súlade s §107 písm. g) zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov – súhlas na prepravu nebezpečných odpadov v rámci okresu a presahujúci územie okresu. |
- platný poistný certifikát na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu. |
- potvrdenie s úradným číslom zo Štátnej veterinárnej a potravinovej správy na činnosť zber a prepravy vedľajších živočíšnych produktov kategórie 1 – uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti v zmysle § 39a zákona č. 39/2007 Z. z.. |
- zmluvu s registrovanou spoločnosťou oprávnenou na likvidáciu živočíšnych vedľajších produktov a nebezpečných odpadov po vykonanej deratizačnej činnosti. |
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase objednávateľa od 7,00 do 15,00 hod. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedené služby v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.) |
Zmluvné strany sú zbavené zodpovednosti za čiastočné alebo úplné nesplnenie zmluvných povinností, ak je nesplnenie týchto zmluvných povinností spôsobené pôsobením vyššej moci. Zmluvné strany sa dohodli, že za pôsobenie vyššej moci považujú aj pandémiu (napr. COVID-19) a opatrenia štátnych orgánov súvisiace so zabránením šírenia ochorenia, pokiaľ tieto opatrenia majú vplyv na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. Zmluvné strany sú povinné si navzájom dostatočne preukázať vplyv pôsobenia vyššej moci na plnenie povinností jednotlivých zmluvných strán. |
Pokiaľ účinky vyššej moci nebudú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany budú povinné postupovať v súlade s ustanoveniami tejto zmluvy, pričom dodacie a iné lehoty sa predĺžia o dobu trvania vyššej moci. Pokiaľ účinky vyššej moci budú trvať dlhšie ako 15 dní, zmluvné strany za zaväzujú zúčastniť sa rokovania, na ktorom dohodnú ďalší postup, prípadne si upravia vzájomné práva a povinnosti. Zvolať rokovanie bude oprávnená ktorákoľvek zo zmluvných strán. |
V prípade, ak na rokovaní k dohode zmluvných strán nedôjde, môže zmluvná strana, ktorá je oprávnená prijať plnenie od druhej zmluvnej strany, odstúpiť od zmluvy v tej časti, ktorá ešte nebola splnená, ak jej toto plnenie nemôže byť poskytnuté z dôvodu pôsobenia vyššej moci. |
Slovenská republika
19.04.2023 07:00 — 15.11.2023 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
13 500,24
11 250,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2023 14:44
11.04.2023 09:30
11.04.2023 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.03.2023 16:37 - Vstupná ponuka | 13 500,00 | € | Cena s DPH |
11.04.2023 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 900,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: