30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
50886771
AQUA PRO EUROPE, a.s.
Pod Furčou 7, Košice, 04001, SVK
Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu
Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu
Služba
|
1. Komplexná revitalizácia dispenzorov na vodu
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Poskytovanie komplexnej revitalizácie dispenzorov na vodu – servis, údržba a hygienická sanitácia |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Dávkovač na vodu pripojovací SO 702 | kus | 55 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| - Vizuálna kontrola zariadenia (poškodenie, čistota) | áno |
| - Kontrola prívodného kábla a elektrických častí zariadenia (v zmysle zákona, normy) | áno |
| - Kontrola správnej funkčnosti zariadenia (chladenie, ohrev, tesnosť ,iné) | áno |
| - Výmena poškodených/opotrebovaných dielov, výmena za originálne diely pre zariadenie SEONE 702 | áno |
| - Výmena kohútikov na studenú a horúcu vodu a výmena odpadovej nádoby, výmena za originálne diely pre zariadenie SEONE 702 | áno |
| - Odvápnenie filtračného zariadenia | áno |
| - Výmena 3M filtra | áno |
| - Povrchová očista zariadenia | áno |
| Názov |
| Kritériom je najnižšia cena jednej normohodiny vrátane použitého materiálu (jednotková cena). |
| Komplexná revitalizácia zariadenia zahŕňa maximálne 4 normohodiny. V cene 1 normohodiny sú zahrnuté náklady na hygienickú sanitáciu, servis a údržbu vrátane výmeny filtra, testu funkčnosti t.j. všetky náklady poskytovateľa súvisiace s poskytnutím služby, vrátane dopravy. |
| Maximálny finančný limit na komplexnú revitalizáciu dispenzorov na vodu pre účely Zmluvy o poskytovaní služby (ďalej zmluva) je 6 100 ,- € s DPH. |
| Dodávateľ nemá právny nárok na vyčerpanie maximálneho finančného limitu . |
| Miesto plnenia zákazky : 52 kusov dispenzorov v Bratislave III. , 1 kus v Trenčíne, 1 kus v Malackách, 1 kus na Lešti. |
| Poskytnutie služby podľa tejto zmluvy bude uskutočňované na základe písomných objednávok objednávateľa, ktoré budú poskytovateľovi zaslané poštou, elektronickými prostriedkami alebo doručené osobne na adresu dodávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje písomnú objednávku objednávateľa písomne akceptovať v lehote do 48 hodín od jej doručenia a poskytnúť služby v súlade so zmluvnými podmienkami akceptovanej objednávky a tejto zmluvy. |
| Objednávateľ môže zadávať písomné objednávky v prípade elektronickej komunikácie v pracovné dni najneskôr do 14,00 hod. V písomnej objednávke budú uvedené: označenie zmluvných strán, zoznam a počet zariadení objednaných na poskytnutie služby, cena za 1normohodinu poskytnutia služby, celková cena s DPH, čas plnenia, dátum vyhotovenia objednávky a podpis osoby, ktorá objednávku vyhotovila. |
| Pre prípady emailovej komunikácie sa bude považovať objednávka za doručenú okamihom automaticky vygenerovanej správy o doručení emailu. |
| Právo na zaplatenie ceny vzniká dodávateľovi riadnym poskytnutím služby v súlade s touto zmluvou a akceptovanou objednávkou. Objednávateľ zaplatí cenu za poskytnuté služby na základe faktúry. |
| Dodávateľ vyhotoví faktúru za poskytnuté služby 1-krát za kalendárny mesiac, a to k poslednému dňu príslušného kalendárneho mesiaca. |
| Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| Objednávateľ je oprávnený vrátiť bez zaplatenia faktúru, ktorá je nesprávna alebo neúplná, a to najneskôr v deň jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota splatnosti. Nová lehota splatnosti začína plynúť znova odo dňa doručenia opravnej faktúry. |
| Dodávateľ písomne potvrdí objednávku podpisom oprávnenej osoby s uvedením dátumu a odošle ju v termíne do 48 hod.. objednávateľovi emailom na adresu, z ktorej objednávku prijal. V prípade doručovania poštou alebo osobne doručí akceptovanú objednávku na korešpondenčnú adresu objednávateľa. |
| Poskytovateľ sa zaväzuje, že začne poskytovať služby do 48 hodín od akceptácie objednávky. Do uvedeného času sa nezapočítavajú soboty, nedele a ďalšie dni pracovného pokoja. Čas príchodu poskytovateľ bezodkladne oznámi oprávnenej osobe objednávateľa. |
| Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať službu podľa podmienok akceptovanej objednávky a tejto zmluvy s odbornou starostlivosťou, v dohodnutej kvalite a v súlade s technickou dokumentáciou a platnými predpismi |
| Poskytnutie služby potvrdia oprávnené osoby zmluvných strán podpismi v zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia. Dodávateľom vyhotovený a predložený zápis o odovzdaní a prevzatí zariadenia musí obsahovať: - označenie miesta plnenia objednávateľa, - identifikáciu zariadenia, jeho evidenčné (výrobné) číslo, - rozpis vykonaných prác, - číslo akceptovanej objednávky, na základe ktorej bola služba poskytnutá, - dátum a čas začatia a ukončenia prác, - dátum prevzatia zariadenia, - podpisy oprávnených osôb zmluvných strán. |
| Súčasťou zápisu o odovzdaní a prevzatí zariadenia bude v prípade výmeny filtra dodací list. |
| Dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia rámcovej dohody dodá objednávateľovi doklad o oprávnení poskytovať služby podľa tejto zmluvy, a to po celú dobu platnosti a účinnosti tejto zmluvy. Ak v priebehu platnosti a účinnosti tejto zmluvy uplynie poskytovateľovi platnosť oprávnenia na poskytovanie služieb podľa tejto zmluvy, je povinný si toto oprávnenie obnoviť a túto skutočnosť oznámiť objednávateľovi. |
| Dodávateľ poskytuje záruku na poskytnuté služby 12 mesiacov a na filter 6 mesiacov. V prípade výmeny filtra je dodávateľ povinný použiť len originálne a nové náhradné diely. Záručná lehota začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia zariadenia a potvrdením i podpismi oprávnených osôb zmluvných strán na zápise o odovzdaní a prevzatí zariadenia po poskytnutí služby. |
| V prípade vadného plnenia je objednávateľ povinný najneskôr do uplynutia dohodnutej záručnej doby vadu oznámiť dodávateľovi písomne emailom, alebo poštovou zásielkou . |
| Oznámenie o vadách (reklamácia) musí obsahovať: - identifikačné údaje objednávateľa a poskytovateľa, - číslo akceptovanej objednávky, - identifikácia zariadenia, - popis vady, - lehota a miesto poskytnutia služby, - nárok zo zodpovednosti za vady, - dátum vyhotovenia reklamácie, - meno, priezvisko a podpis oprávnenej osoby objednávateľa |
| Náklady na odstránenie vád ako aj preukázateľné náklady objednávateľa súvisiace s uplatnením nárokov z vád znáša poskytovateľ. Poskytovateľ je povinný vybaviť oprávnenú reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia |
| Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia. |
| Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia. |
| Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
| Celkové počty opravovaných zariadení, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať komplexnú revitalizáciu dispenzorov na vodu v závislosti od svojich potrieb. Zmluva sa uzatvára na dobu do 31.12.2023, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu zmluvy/dohody 6 100,- €, podľa toho, čo nastane skôr. |
Za kasárňou 3,, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
11.04.2023 08:00 — 31.12.2023 12:00
1,00 normohodina
34,65
34,65
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.03.2023 12:27
03.04.2023 08:00
03.04.2023 08:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.03.2023 15:09 - Vstupná ponuka | 34,65 | € | Cena bez DPH |
| 03.04.2023 07:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 34,63 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: