• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2023 10:03
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2023 13:25

Detail zákazky Z20232304

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2023 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    12.04.2023 10:03
  •    Ukončenie zákazky
    12.04.2023 13:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.04.2023 13:25

Základné údaje

Z20232304

OF-270001

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7738233

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

LED Panel s inštaláciou pre 7 tried.

LED panel

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Led panel s inštaláciou pre 7 tried.
Funkcia
Led panel 7 ks  AIO Elitetouch alebo ekvivalent s rovnakými alebo vyššími parametrami ako sú uvedené.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
AIO Elitetouch TV 4th gen 75", Core IS 10200H 2.4GHz/8GB RAM/256GB SSD NEW/WIFI/BT/4K 4096x160
Multi touch 10-point /HDMI/USB-C/USB3.0/VESAdržiak/OS Windows, OS Android biela farba
Počet kusov 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom plnenia zmluvy je dodávka tovarov : 7 ks LED panelov. Súčasťou dodávky aj ich dodanie, montáž a zapojenie, inštalácia a spustenie . Dodávateľ do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy pošle objednávateľovi presný opis  s uvedením ceny bez DPH, výška DPH a celkovú cenu vrátane DPH.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať záručný servis do 24 mesiacov od uskutočnenia dodávky. Na servisný zásah nastúpia pracovníci Dodávateľa resp. zmluvný partner Dodávateľa najneskôr do 48 hodín odo dňa oznámenia objednávateľa, že takýto zásah požaduje, odstránenie závady je Dodávateľ povinný vykonať najneskôr do 72 hodín od nástupu na servisný zásah.
Dodávateľ vyhlasuje, že v čase uzatvorenia tejto zmluvy je oprávnený a odborne spôsobilý dodávať tovar podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávkou predmetu zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej s poskytovateľom týchto prostriedkov, a to oprávnenými osobami v zmysle Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR uzatvorenej medzi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky .
Splatnosť faktúry je na základe dohody oboch zmluvných strán stanovená do 60 dní od dátumu spustenia tovaru do prevádzky a doručenia faktúry spolu s odsúhlasenými prílohami Objednávateľovi, ak sa strany nedohodnú písomne inak.
Objednávateľ si vyhradzuje právu zrušiť zákazku pokiaľ ponuky presiahnu PHZ objednávateľa
Táto zmluva nadobúda účinnosť za predpokladu jej zverejnenia podľa zákona č. 211/2000 Z.z. v Centrálnom registri zmlúv po nadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR, predmetom ktorej bude poskytnutie prostriedkov na zakúpenie tovarov a zariadení podľa tejto kúpnej zmluvy. V prípade nenadobudnutia účinnosti Zmluvy o poskytnutie prostriedkov z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti SR podľa predchádzajúcej vety vzniká právo Objednávateľa od tejto zmluvy odstúpiť, a to bez možnosti Dodávateľa uplatňovať z dôvodu odstúpenia voči Objednávateľovi
akékoľvek sankcie, náhrady, alebo iné plnenia finančného alebo nefinančného charakteru. Odstúpením zaniká táto zmluva od počiatku, a to v okamihu doručenia oznámenia o odstúpení Dodávateľovi. Dodanie nového, neodbaleného, tovaru, cena vrátane dopravy a zaškolenia. Zaškolenie min. 2 hodiny,vopred dohodnutý deň aj hodina.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ZŠ Tulipánová 949 01 Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.04.2023 10:05 — 28.04.2023 10:07

7,00 ks celý predmet zákazky

22 200,00

18 500,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2023 10:14

12.04.2023 10:03

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.04.2023 10:18

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 277
 193
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2023 08:19 - Vstupná ponuka 22 134,00 € Cena s DPH
12.04.2023 08:16 - Najvýhodnejšia ponuka 20 232,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS