• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2023 09:49
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2023 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2023 10:40

Detail zákazky Z20232301

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2023 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    03.04.2023 09:49
  •    Ukončenie zákazky
    03.04.2023 10:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.04.2023 10:40

Základné údaje

Z20232301

OF-269434

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7711347

Objednávateľ

53857097

Kancelária Najvyššieho správneho súdu Slovenskej republiky

Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spätný projektor

projektor

  • 30191200-6 - Spätné projektory
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Projektor
Funkcia
Premietanie obrazového výstupu počítača na stenu a na plátno
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Projektor ks 2
Kontrast pomer 2 000 000:1
Farebná hĺbka 30 bitov 1,07 miliardy farieb
Svietivosť ANSI lm 5 400
Životnosť lampy h 18 000
Životnosť lampy v eko režime h 25 000
Hlučnosť dB 35
Hlučnosť v eko režime dB 29
Spotreba W 450
Hmotnosť kg 7,0
Pomer strán pomer 16:9
Záruka mesiac 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Natívne rozlíšenie projektora 1920 x 1080 px,
Možnosti pripojenia VGA 1 x , HDMI 2 x, USB 1 x, RJ-45 (LAN) 1x, audio výstup 1 x,
Umiestnenie montáž na strop  s možnosťou umiestnenia aj na stôl,
Výbava diaľkové ovládanie, reproduktory zabudované v projektori,
Funkcia zoom, MHL, prehrávač multimédií,
Technológia DLP,
Zdroj svetla laser,
Farba projektora biela,
Konzola s možnosťou nastavenia výšky, montáž na kazetový strop, 2 kusy.
 2. PREMIETACIE PLÁTNO
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
projekčné plátno ks 1
formát pomer 16:9
uhol sledovania stupeň 180
uhlopriečka palce 150
svetelný zisk - 1,1
horný okraj plátna (nevyužitý pri premietaní) cm 15 65
záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ plátna elektrické roletové s napnutím plátna,
Materiál matná biela, zosilnená sklenenými vláknami,
Typ projekcie predné,
Púzdro hliníkové, biele,
Technológia 4K / 8K UHD Ready,
Komunikačný port RJ-45,
Ovládač rádiofrekvenčný,
Funkcie ovládača stiahnutie, zastavenie. vytiahnutie,
Umiestnenie montáž na strop s možnosťou umiestnenia aj na stenu,
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia bez montáže.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t. j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa.
Predmet zmluvy bude zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Objednávateľ požaduje  predmet zmluvy náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia predmetu zmluvy Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s predmetom zmluvy všetky doklady a dokumenty týkajúce sa predmetu zákazky, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
Ak ide o vadu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie vady najneskôr však do 30 kalendárnych dní odo dňa uznania oprávnenosti vady. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu predmetu zmluvy má Objednávateľ právo na výmenu vadného tovaru do 15 kalendárnych dní odo dňa nahlásenia vady. Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu predmetu zmluvy.
Ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčianska 56/A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.04.2023 09:49 — 17.04.2023 09:49

3,00 ks

5 708,73

4 757,28

Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.03.2023 10:01

03.04.2023 09:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.04.2023 10:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 396
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.04.2023 09:45 - Vstupná ponuka 5 708,73 € Cena s DPH
03.04.2023 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 5 708,73 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS