• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2023 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 11:05

Detail zákazky Z20232298

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.03.2023 09:46
  •    Predkladanie ponúk
    27.04.2023 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.04.2023 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.04.2023 11:05

Základné údaje

Z20232298

OF-269002

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=7802095

Objednávateľ

00398144

Centrum spoločných činností Slovenskej akadémie vied

Dúbravská cesta 3484/9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84535, SVK

Dodávateľ

47669217

SIECIT s.r.o.

J. Kráľa 9, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servery

servery, sieťové zariadenia, implementácia softvéru

  • 48820000-2 - Servery
  • 32420000-3 - Sieťové zariadenia
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servery
Funkcia
Servery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dvojprocesorový server triedy x86 v prevedení rack 1U 19" ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Procesor 2x CPU, každý disponujúci minimálne 16 jadrami na ploche jedného chipu
Procesor TDP maximálne 135W
Passmark CPU benchmark minimálne 29000
Počet pamäťových slotov (RAM) 32
Nainštalovaná kapacita RAM Minimálne 512GB, rozšíriteľná na 2048GB
Typ pamäte ECC DDR4
HDD 2x 240GB SSD
Zdroje 2 ks, redundantné za chodu vymeniteľné
LAN 4x 10/25GbE (2x Dual-Port SFP28 karta), 2x 1GbE (1000BASE-T)
PCIe karta 2x 16Gbit/s Fibre Channel HBA
I/O 2x USB 2.0, RJ45 system management
Riadiaci modul Integrovaný riadiaci modul iDRAC9, alebo kompatibilný
Riadiaci modul Svetelná indikácia pre rýchlu identifikáciu problémových komponentov
Kompatibilita Garantovaná kompatibilita s VMware vSphere 7.x
Ďalšie príslušenstvo ku každému so serverov Montážna sada do racku
Servisné krytie 5 ročné v rozsahu 8x5 oprava v mieste inštalácie, NBD (next business day)
Referenčný model Dell EMC PowerEdge R650
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Inštalácia virtualizačného prostredia VMware vSphere na dodaných serveroch (nákup licencií nie je súčasťou obstarávania). Zapojenie serverov do existujúcej infraštruktúry a konfigurácia aktívnych prvkov.
Uchádzač predloží originál alebo kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa normy STN EN ISO 9001:2008 minimálne v oblasti predaj, inštalácia a servis zariadení výpočtovej techniky vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Uchádzač predloží originál alebo kópiu platného certifikátu systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa EN ISO 27001 v oblasti bezpečnosti aktív informačných systémov, infraštruktúry informačných technológií a komunikácií, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa.
Platnosť certifikátov objednávateľ overí po uzatvorení zmluvy, pričom nesplnenie tejto požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru
Server je vyrábaný a dodávaný ako celok, funkčná počítačová zostava a nie je to skladačka (počítač zložený z komponentov rôznych značiek a následne poskladaný Dodávateľom)
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

02.05.2023 11:00 — 31.05.2023 14:00

4,00 ks

52 000,00

52 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.03.2023 09:46

27.04.2023 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.04.2023 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 665
 90
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.04.2023 11:10 - Vstupná ponuka 51 690,00 € Cena bez DPH
27.04.2023 09:32 - Najvýhodnejšia ponuka 48 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS